Sneak Preview ;)
+7
Oasis
MADDIE
Pompoen
Coccinelle
Shisha
Raindrop
Floor
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sneak Preview ;)
Ik durf het nog niet op Facebook te zetten, maar ik moet het echt even delen; ons (bijna, bijna!) nieuwe huis.
We gaan morgen of maandag de koopakte tekenen en alles in gang zetten omtrent de financiering. Per december krijgen we de sleutel.
Ik vind het super spannend!
We gaan morgen of maandag de koopakte tekenen en alles in gang zetten omtrent de financiering. Per december krijgen we de sleutel.
Ik vind het super spannend!
Gast- Gast
Re: Sneak Preview ;)
Ziet er mooi uit, alvast gefeliciteerd!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat spannend! Het huis ziet er leuk uit!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Wat spannend! De buitenkant ziet er iniedergeval erg leuk uit.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Leuk, ziet eruit als een fijn huis. Flinke aanbouw eraan ook volgens mij?
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Oooh leuk Minneke!! Is het in dezelfde woonplaats als waar jullie nu wonen?
@Maura, kijk anders even in Algemeen in het topic: wat je nog zou willen weten van een forummer, daar heeft Minneke een stukje erover geschreven!
@Maura, kijk anders even in Algemeen in het topic: wat je nog zou willen weten van een forummer, daar heeft Minneke een stukje erover geschreven!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ziet er goed uit!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Rejoy; valt eigenlijk wel mee, we moeten wat dingen opknappen en we willen alles opnieuw geschilderd hebben. Voor de rest is het huis in prima conditie.
Coccinelle: er zit inderdaad een grote aanbouw aan, dat maakt het huis zo fijn. In de aanbouw is namelijk de keuken geplaatst, waardoor de hele originele benedenverdieping woonkamer is.
Maura: ik had er gisteren inderdaad iets over geplaatst in Algemeen. Het is niet het meest logische moment voor het kopen van een huis, maar het is zo gelopen. En het geeft in ieder geval aan dat we er allebei vol voor blijven gaan.
Pompoen: ja, zelfde woonplaats! Twee kilometer hier vandaan ongeveer, nog een stukje dichterbij Utrecht. Dus ik kan lekker blijven fietsen
Coccinelle: er zit inderdaad een grote aanbouw aan, dat maakt het huis zo fijn. In de aanbouw is namelijk de keuken geplaatst, waardoor de hele originele benedenverdieping woonkamer is.
Maura: ik had er gisteren inderdaad iets over geplaatst in Algemeen. Het is niet het meest logische moment voor het kopen van een huis, maar het is zo gelopen. En het geeft in ieder geval aan dat we er allebei vol voor blijven gaan.
Pompoen: ja, zelfde woonplaats! Twee kilometer hier vandaan ongeveer, nog een stukje dichterbij Utrecht. Dus ik kan lekker blijven fietsen
Gast- Gast
Minneke,
Het huis komt me bekend voor maar ik kan me de locatie niet plaatsen... Waar is het precies?
Ziet er wel leuk uit. Moeten jullie je huidige woning verkopen of is dat huur?
Het huis komt me bekend voor maar ik kan me de locatie niet plaatsen... Waar is het precies?
Ziet er wel leuk uit. Moeten jullie je huidige woning verkopen of is dat huur?
Gast- Gast
Wat een mooi huis, Minneke! Hopelijk worden jullie heel gelukkig daar.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ziet er goed uit! Gefeliciteerd!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Leuk huisje! Gefeliciteerd!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Wow M, dat is ook echt een superhuis om voor te gaan (en dan heb ik niet eens de binnenkant gezien)!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Hopelijk zijn alle formele dingen snel afgerond en kunnen jullie aan de slag in het nieuwe huis. Gefeliciteerd!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: