Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het "wat eten we vandaag" topic

+110
Sazzle
rapa nui
LDJ
bloemenmeisje
Amber-
_Summer
Champagne
Kreeftje
Zwerver
Toedels
VeryCherry
Susan
Catwoman79
Petteflet
Twellie
Springflower
Coco
Parisienne
patjuhhh
love
Shisha
nijntje4
Snack a Jack
Rouxxxe
myloon
claudiaveronique
mo-lola
SuzieQ
Davinia
Bloem86
Angela_1986
Melis1985
Zonnetje
kwak
Janelie
lyke
Ibbeltje
Lady4
Sylvana
_Lacey_
Sophiee
Bosjesvrouw
Schaapke
Sterre
Jade
-Belle-
silly-one
Cheesegirl
Ella
Aziraphale
Lavendel
Coccinelle
Mida4you
Eris
loura
vlinder-19
Lousanne
sanne-84
Bolleke
Rush
Reeza
Carra
Poubelle
Inge
Elliot
Flower_L
Hoochie
Tiana
Poisongirl
RioolSpook
Arwyn
Dora
Raindrop
SoGood
Oasis
ChocoChip
Sanne_86
Jezzie
*Lookie*
Rose
Mizz_S
Ilargi
Highway
Summerlovin
Japie
Ooh La La!
Suus
dolfijntje24
_Nina
Muurvlindertje
kajaka88
girli
litllejoy
minoessepoes
Linda
Jasmine
Snoes
Novalee
Kowalski
Printje
ExpressoB
Jeanette
Lady Starstruck
Antibes
flower
Marin
Blond
Annemoontje
Lejow
dolfijn1982
114 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 17 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 9:31

Angela_1986 schreef:
Davinia schreef:
Kenya schreef:
Angela_1986 schreef:
Kenya schreef:Ik ga een pasta maken; fussili met spinazie, champignons, mozzarella, gehakt en pijnboompitjes Very Happy. Heb 't recept gekregen van iemand dus ben benieuwd!

Hmm, dat klinkt lekker! Hoe smaakte het?

Oh, zie je reactie nu pas! Het was briljant! Haha. Zeer geslaagd, dus we gaan het vaker eten. Zo zag het eruit:

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 17 2012-07-30%252018.18.59

Ziet er erg lekker uit! Heb je voor mij het precieze recept?

Ziet er inderdaad lekker uit en ik zou het recept ook wel willen! Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 17 561177

Het recept:

Pasta met spinazie en mozzarella.
Personen: 2
Benodigdheden:
- 200 gram fusilli
- 250 gram gehakt
- 1 pak diepvriesspinazie a la creme
- 1 bolletje mozzarella
- 100 gram champignons
- pijnboompitjes
- italiaanse kruiden
- 1 teentje knoflook

Breng de fusilli aan de kook volgens de verpakking. Rul het gehakt in een wok (of hapjespan) en voeg de knoflook en de italiaanse kruiden en evt. wat zout en peper naar smaak toe. Snijdt de champignons in schijfjes en de mozzarella in blokjes. Voeg de spinazie toe aan het gehakt en laat deze in de pan ontdooien. Voeg daarna de mozzarella en de champignons toe. Bak de pijnboompitjes in een apart pannetje totdat ze bruin zijn. Voeg ze net voor het serveren toe. Lekker met cherrytomaatjes on the side.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 17 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 9:31

Vandaag gegeten : gestoomde zalm met creme fraiche uit de oven met gebakken aardappeltjes en spinazie a la creme

Morgen : filetlapjes met aardappelpuree en verse sperzieboontjes met pecannootjes

Gast
Gast

Bericht  Highway wo 1 aug 2012 - 10:48

pasta met gehakt, uitjes,paprika en basilicumsaus
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  minoessepoes wo 1 aug 2012 - 18:47

Gister hadden we friet met een kroket en een frikadel. Mijn vriend had het er al dagen over, hij had er zo'n zin in haha.

Voor vanavond heb ik een hartige taart gemaakt met hamblokjes, kerstomaatjes en Provencaalse kruiden en dan in een mengsel van melk, ei en geraspte kaas. Hij staat al klaar en we eten hem denk ik koud op met wat veldsla erbij.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  litllejoy wo 1 aug 2012 - 19:38

Vanavond eet ik een restje kipragout uit de vriezer (de vriezer moet leeg Wink ) in een bladerdeeghapje met plakjes komkommer.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 19:38

Er komt een vriendin eten, dus ik ga koken: pasta (fusili) met Boursin en gebakken spekblokjes.

Gast
Gast

Bericht  Oasis wo 1 aug 2012 - 19:45

Lekker, Zelda!

Wij eten vanavond bij mijn ouders, dus het wordt iets van aardappelen, vlees en groenten.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bolleke wo 1 aug 2012 - 19:49

Ik ga het recept proberen van de vorige pagina, Pasta met Mozzarella en Spinazie a la creme, klinkt lekker!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Lavendel wo 1 aug 2012 - 20:11

Vandaag kip, wortel, paprika, prei, aubergine, pittenmixc met currypaste uit de wok. Met zilvervlies rijst voor mijn vriend.

Eet jij helemaal geen groente door je pasta Zelda? Is het zo niet een beetje 'kaal' je gerecht?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 20:19

Lavendel schreef:
Eet jij helemaal geen groente door je pasta Zelda? Is het zo niet een beetje 'kaal' je gerecht?
Tuurlijk doe ik er wel groente in, paprika, bosuitje enzo. Ik had niet zo'n zin het hele gerecht te beschrijven laughcry

Gast
Gast

Bericht  Lousanne wo 1 aug 2012 - 21:18

Ik ga pasta eten met courgette, rode ui, knoflook, tijm, citroen en cashewnoten. We hebben een beetje een courgette overschot (schoonouders hebben veel courgettes in hun moestuin die wij steeds krijgen) dus moeten een beetje creatief zijn..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 22:09

Bruine bonen en daarbij moet ik nog bedenken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 22:28

Sla, tomaten, komkommer en wat ik verder nog uit de tuin kan halen denk ik... en aardappeltjes, als ik er genoeg heb ook uit de tuin, maar ik heb er ook nog in een zakje...

Gast
Gast

Bericht  Mizz_S wo 1 aug 2012 - 22:45

Wij eten wokgroente en pangasius in zoetzure saus, met tarly.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Marin wo 1 aug 2012 - 23:00

Is dat eigenlijk lekker, Tarly? Het lijkt me wel een lekkere structuur hebben.

Ik ga vanavond met een vriend (een, niet m'n) eten bij Vapiano, dus dat wordt een pizzaatje. Hebben ze altijd een lekkere, met rucola, tomaat en parmezaanse kaas.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Mizz_S wo 1 aug 2012 - 23:04

Marin schreef:Is dat eigenlijk lekker, Tarly? Het lijkt me wel een lekkere structuur hebben.

Ik ga vanavond met een vriend (een, niet m'n) eten bij Vapiano, dus dat wordt een pizzaatje. Hebben ze altijd een lekkere, met rucola, tomaat en parmezaanse kaas.

Ik vind het wel lekker, alleen we eten het bijna nooit, ik kies toch sneller voor rijst ofzo. Ik kan ook niet echt omschrijven hoe het smaakt zeg maar, dus ik zou zeggen probeer het gewoon eens! (ik had trouwens wel begrepen dat het niet meer verkocht zou gaan worden, al een hele tijd terug, maar bij onze AH hebben ze het nog steeds).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  mo-lola do 2 aug 2012 - 0:37

Nasi met sate
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 2:07

Tomaten-groentensoep met pistoletjes

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 2:11

Gisteren had ik een pizza chorizo van de Lidl. Omdat hij zo lekker was besloot ik vandaag nog twee te halen. Blijkt de diepvries vol. Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 17 878948377 Dus ik moet vanavond verplicht pizza eten. Wel een goede smoes, maar had nu juist zin in Spinazie.

Gast
Gast

Bericht  Rose do 2 aug 2012 - 2:18

@Maura, of je eet iets anders uit de vriezer zodat de pizza er in past..

Ik heb nog geen idee wat wij gaan eten, zal zo eens in de vriezer kijken Laughing
Volgens mij heb ik daar nog boerenkool in liggen, is wel geschikt voor dit weer Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 17 1270000679
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 2:21

Rose schreef:@Maura, of je eet iets anders uit de vriezer zodat de pizza er in past..

Heb geprobeerd de diepvries her in te delen. Maar er ligt gewoon teveel in. Krijg die doos er niet in. Zonder doos was het al moeilijk. Nou ja, ik hoef de komende tijd niet te verhongeren. :O

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 3:26

Razz_ schreef:Vandaag gegeten : gestoomde zalm met creme fraiche uit de oven met gebakken aardappeltjes en spinazie a la creme

Morgen : filetlapjes met aardappelpuree en verse sperzieboontjes met pecannootjes

Het word toch een verse pizza. Ik kreeg er vanochtend ineens ontzettend zin in haha. Het bovenstaande verschuif ik naar zaterdag Wink

Op de pizza komen champignons, ui, tomaat, courgette, lente ui, geraspte kaas en salami

Gast
Gast

Bericht  Summerlovin do 2 aug 2012 - 3:29

Een baguette met filet american en ui.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Aziraphale do 2 aug 2012 - 3:54

Wij hebben vanmiddag tijdens onze wandeling een leuk Italiaans restaurantje gezien, 5 min. lopen van ons hotel in Brugge. Daar gaan we straks naartoe, hopelijk is er plek. Ik las goede recensies op Tripadvisor smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lady4 do 2 aug 2012 - 4:11

Ik eet alleen vanavond en houd het simpel: gebakken aardappelen, worteltjes en een koteletto.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: