Het "wat eten we vandaag" topic
+110
Sazzle
rapa nui
LDJ
bloemenmeisje
Amber-
_Summer
Champagne
Kreeftje
Zwerver
Toedels
VeryCherry
Susan
Catwoman79
Petteflet
Twellie
Springflower
Coco
Parisienne
patjuhhh
love
Shisha
nijntje4
Snack a Jack
Rouxxxe
myloon
claudiaveronique
mo-lola
SuzieQ
Davinia
Bloem86
Angela_1986
Melis1985
Zonnetje
kwak
Janelie
lyke
Ibbeltje
Lady4
Sylvana
_Lacey_
Sophiee
Bosjesvrouw
Schaapke
Sterre
Jade
-Belle-
silly-one
Cheesegirl
Ella
Aziraphale
Lavendel
Coccinelle
Mida4you
Eris
loura
vlinder-19
Lousanne
sanne-84
Bolleke
Rush
Reeza
Carra
Poubelle
Inge
Elliot
Flower_L
Hoochie
Tiana
Poisongirl
RioolSpook
Arwyn
Dora
Raindrop
SoGood
Oasis
ChocoChip
Sanne_86
Jezzie
*Lookie*
Rose
Mizz_S
Ilargi
Highway
Summerlovin
Japie
Ooh La La!
Suus
dolfijntje24
_Nina
Muurvlindertje
kajaka88
girli
litllejoy
minoessepoes
Linda
Jasmine
Snoes
Novalee
Kowalski
Printje
ExpressoB
Jeanette
Lady Starstruck
Antibes
flower
Marin
Blond
Annemoontje
Lejow
dolfijn1982
114 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Het "wat eten we vandaag" topic
Angela_1986 schreef:Davinia schreef:Kenya schreef:Angela_1986 schreef:Kenya schreef:Ik ga een pasta maken; fussili met spinazie, champignons, mozzarella, gehakt en pijnboompitjes . Heb 't recept gekregen van iemand dus ben benieuwd!
Hmm, dat klinkt lekker! Hoe smaakte het?
Oh, zie je reactie nu pas! Het was briljant! Haha. Zeer geslaagd, dus we gaan het vaker eten. Zo zag het eruit:
Ziet er erg lekker uit! Heb je voor mij het precieze recept?
Ziet er inderdaad lekker uit en ik zou het recept ook wel willen!
Het recept:
Pasta met spinazie en mozzarella.
Personen: 2
Benodigdheden:
- 200 gram fusilli
- 250 gram gehakt
- 1 pak diepvriesspinazie a la creme
- 1 bolletje mozzarella
- 100 gram champignons
- pijnboompitjes
- italiaanse kruiden
- 1 teentje knoflook
Breng de fusilli aan de kook volgens de verpakking. Rul het gehakt in een wok (of hapjespan) en voeg de knoflook en de italiaanse kruiden en evt. wat zout en peper naar smaak toe. Snijdt de champignons in schijfjes en de mozzarella in blokjes. Voeg de spinazie toe aan het gehakt en laat deze in de pan ontdooien. Voeg daarna de mozzarella en de champignons toe. Bak de pijnboompitjes in een apart pannetje totdat ze bruin zijn. Voeg ze net voor het serveren toe. Lekker met cherrytomaatjes on the side.
Gast- Gast
Vandaag gegeten : gestoomde zalm met creme fraiche uit de oven met gebakken aardappeltjes en spinazie a la creme
Morgen : filetlapjes met aardappelpuree en verse sperzieboontjes met pecannootjes
Morgen : filetlapjes met aardappelpuree en verse sperzieboontjes met pecannootjes
Gast- Gast
pasta met gehakt, uitjes,paprika en basilicumsaus
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Gister hadden we friet met een kroket en een frikadel. Mijn vriend had het er al dagen over, hij had er zo'n zin in haha.
Voor vanavond heb ik een hartige taart gemaakt met hamblokjes, kerstomaatjes en Provencaalse kruiden en dan in een mengsel van melk, ei en geraspte kaas. Hij staat al klaar en we eten hem denk ik koud op met wat veldsla erbij.
Voor vanavond heb ik een hartige taart gemaakt met hamblokjes, kerstomaatjes en Provencaalse kruiden en dan in een mengsel van melk, ei en geraspte kaas. Hij staat al klaar en we eten hem denk ik koud op met wat veldsla erbij.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Vanavond eet ik een restje kipragout uit de vriezer (de vriezer moet leeg ) in een bladerdeeghapje met plakjes komkommer.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Er komt een vriendin eten, dus ik ga koken: pasta (fusili) met Boursin en gebakken spekblokjes.
Gast- Gast
Lekker, Zelda!
Wij eten vanavond bij mijn ouders, dus het wordt iets van aardappelen, vlees en groenten.
Wij eten vanavond bij mijn ouders, dus het wordt iets van aardappelen, vlees en groenten.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga het recept proberen van de vorige pagina, Pasta met Mozzarella en Spinazie a la creme, klinkt lekker!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Vandaag kip, wortel, paprika, prei, aubergine, pittenmixc met currypaste uit de wok. Met zilvervlies rijst voor mijn vriend.
Eet jij helemaal geen groente door je pasta Zelda? Is het zo niet een beetje 'kaal' je gerecht?
Eet jij helemaal geen groente door je pasta Zelda? Is het zo niet een beetje 'kaal' je gerecht?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Tuurlijk doe ik er wel groente in, paprika, bosuitje enzo. Ik had niet zo'n zin het hele gerecht te beschrijvenLavendel schreef:
Gast- Gast
Ik ga pasta eten met courgette, rode ui, knoflook, tijm, citroen en cashewnoten. We hebben een beetje een courgette overschot (schoonouders hebben veel courgettes in hun moestuin die wij steeds krijgen) dus moeten een beetje creatief zijn..
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Sla, tomaten, komkommer en wat ik verder nog uit de tuin kan halen denk ik... en aardappeltjes, als ik er genoeg heb ook uit de tuin, maar ik heb er ook nog in een zakje...
Gast- Gast
Wij eten wokgroente en pangasius in zoetzure saus, met tarly.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Is dat eigenlijk lekker, Tarly? Het lijkt me wel een lekkere structuur hebben.
Ik ga vanavond met een vriend (een, niet m'n) eten bij Vapiano, dus dat wordt een pizzaatje. Hebben ze altijd een lekkere, met rucola, tomaat en parmezaanse kaas.
Ik ga vanavond met een vriend (een, niet m'n) eten bij Vapiano, dus dat wordt een pizzaatje. Hebben ze altijd een lekkere, met rucola, tomaat en parmezaanse kaas.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Is dat eigenlijk lekker, Tarly? Het lijkt me wel een lekkere structuur hebben.
Ik vind het wel lekker, alleen we eten het bijna nooit, ik kies toch sneller voor rijst ofzo. Ik kan ook niet echt omschrijven hoe het smaakt zeg maar, dus ik zou zeggen probeer het gewoon eens! (ik had trouwens wel begrepen dat het niet meer verkocht zou gaan worden, al een hele tijd terug, maar bij onze AH hebben ze het nog steeds).
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Nasi met sate
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Gisteren had ik een pizza chorizo van de Lidl. Omdat hij zo lekker was besloot ik vandaag nog twee te halen. Blijkt de diepvries vol. Dus ik moet vanavond verplicht pizza eten. Wel een goede smoes, maar had nu juist zin in Spinazie.
Gast- Gast
@Maura, of je eet iets anders uit de vriezer zodat de pizza er in past..
Ik heb nog geen idee wat wij gaan eten, zal zo eens in de vriezer kijken
Volgens mij heb ik daar nog boerenkool in liggen, is wel geschikt voor dit weer
Ik heb nog geen idee wat wij gaan eten, zal zo eens in de vriezer kijken
Volgens mij heb ik daar nog boerenkool in liggen, is wel geschikt voor dit weer
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Rose schreef:@Maura, of je eet iets anders uit de vriezer zodat de pizza er in past..
Heb geprobeerd de diepvries her in te delen. Maar er ligt gewoon teveel in. Krijg die doos er niet in. Zonder doos was het al moeilijk. Nou ja, ik hoef de komende tijd niet te verhongeren.
Gast- Gast
Razz_ schreef:Vandaag gegeten : gestoomde zalm met creme fraiche uit de oven met gebakken aardappeltjes en spinazie a la cremeMorgen : filetlapjes met aardappelpuree en verse sperzieboontjes met pecannootjes
Het word toch een verse pizza. Ik kreeg er vanochtend ineens ontzettend zin in haha. Het bovenstaande verschuif ik naar zaterdag
Op de pizza komen champignons, ui, tomaat, courgette, lente ui, geraspte kaas en salami
Gast- Gast
Een baguette met filet american en ui.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Wij hebben vanmiddag tijdens onze wandeling een leuk Italiaans restaurantje gezien, 5 min. lopen van ons hotel in Brugge. Daar gaan we straks naartoe, hopelijk is er plek. Ik las goede recensies op Tripadvisor
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik eet alleen vanavond en houd het simpel: gebakken aardappelen, worteltjes en een koteletto.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het "wat eten we vandaag" topic