Ervaringen maatvoering BonPrix?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaringen maatvoering BonPrix?
Zijn hier dames die ervaring hebben met de maatvoering van kleding en badmode van Bonprix?
Ik zie verschillende 'merken' voorbij komen zoals; bpc bonprix collection, Rainbow, John Baner, Bodyflirt, bpc selection..
Ik las al ergens dat het een duits bedrijf is en dat je niet groter hoeft te bestellen dan je eigen maat, maar aangezien ik niet helemaal precies weet wat mn maat is (want tja, dat verschilt per winkel nogal).
Ik hoop dat er iemand zit met wat ervaring met deze webshop, want ik heb best wat leuke spullen gezien!
Alvast bedankt!
Ik zie verschillende 'merken' voorbij komen zoals; bpc bonprix collection, Rainbow, John Baner, Bodyflirt, bpc selection..
Ik las al ergens dat het een duits bedrijf is en dat je niet groter hoeft te bestellen dan je eigen maat, maar aangezien ik niet helemaal precies weet wat mn maat is (want tja, dat verschilt per winkel nogal).
Ik hoop dat er iemand zit met wat ervaring met deze webshop, want ik heb best wat leuke spullen gezien!
Alvast bedankt!
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Ervaringen maatvoering BonPrix?
Ik heb er diverse badpakken besteld, sommige pasten in de maat die ik had, anderen niet (waren te klein). Als ik echt dacht dat ik een specifiek badpak wel wou kopen bestelde ik er al 2 maten van (eigen maat en maat groter)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: