H&M Trend (Help mij :) )
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
H&M Trend (Help mij :) )
Ik ben op zoek naar deze rok van H&M Trend.
Nu zit hier in deze klote provinciestad (of in de wijde omgeving ) geen H&M met een trend afdeling.
Zou iemand voor mij willen kijken in Rotterdam, Amsterdam, Maastricht, Utrecht of Almere? (Volgens mij zitten ze daar allemaal wel)
Het gaat om deze rok in een maat 36 of 38. Ik heb geen idee wat hij kost maar ik denk zo'n €40/50. (Als hij daarboven is hoef ik hem sowieso niet )
Iemand die toevallig in de buurt is bij een H&M met trend afdeling?
Nu zit hier in deze klote provinciestad (of in de wijde omgeving ) geen H&M met een trend afdeling.
Zou iemand voor mij willen kijken in Rotterdam, Amsterdam, Maastricht, Utrecht of Almere? (Volgens mij zitten ze daar allemaal wel)
Het gaat om deze rok in een maat 36 of 38. Ik heb geen idee wat hij kost maar ik denk zo'n €40/50. (Als hij daarboven is hoef ik hem sowieso niet )
Iemand die toevallig in de buurt is bij een H&M met trend afdeling?
Gast- Gast
Re: H&M Trend (Help mij :) )
Hmmm ik heb geen tijd om te kijken voor ik naar je toe kom! Misschien kan ik donderdagavond even gaan als ik op tijd terug ben van oppassen.
Gast- Gast
Ik wil anders morgen ook wel even voor je kijken hoor!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben zaterdag in Rotterdam Alexandrium, ik weet niet of daar een trend afdeling is, maar ik zal wel even voor je kijken
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Whoopies, de nieuwe trend.
» Nieuwe trend, wie gaat het ook proberen?
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Nieuwe trend, wie gaat het ook proberen?
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: