Show je handtas
+16
Susan
Floor
Bliss
Flippin' Bitch
Elliot
SuzieQ
Paper Crown
Blond
Twellie
Ooh La La!
SoGood
Atelier Madame
Sugarfall
Jeanette
Marin
Bay
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Show je handtas
Welke handtas heb jij?
Ik heb een zwarte FAB tas vergelijkbaar met deze http://fab.nl/collection/bags/emy-bag/emy-bag-piping-plat-3608.html
Ik heb een zwarte FAB tas vergelijkbaar met deze http://fab.nl/collection/bags/emy-bag/emy-bag-piping-plat-3608.html
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Re: Show je handtas
Ik kan geen plaatje vinden, maar ik heb een bruine cowboy bag (niet de echte, maar wel heel mooi).
Gast- Gast
Mijn lievelingstas heb ik zelf gemaakt van lappen zacht leer.
En deze gebruik ik ook veel
Verder heb ik nog een klein leren tasje wat ik van mijn vriend heb gehad die ik gebruik als ik even naar stad moet ofzo. Ohja en nog een vintage zwarte voor als ik mijn tan kleurige leren jasje aanheb
(Ben een echte afwisselaar wat betreft tassen)
Verder heb ik nog een klein leren tasje wat ik van mijn vriend heb gehad die ik gebruik als ik even naar stad moet ofzo. Ohja en nog een vintage zwarte voor als ik mijn tan kleurige leren jasje aanheb
Gast- Gast
Longchamp Le Pliage Graphite
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Deze!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dit zijn mijn twee favorieten:
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb deze omdat hier welgeteld 6 vakken in zitten. Aangezien ik in andere tassen altijd alles kwijt was en het 1 grote grabbelzak werd en ik 9 van de 10 keer daardoor ook telefoontjes miste wilde ik een tas met veel vakken. Het zoeken is alleen niet minder geworden omdat ik nu 6 vakken door moet voor ik iets kan vinden en ik nergens een vast plaatsje voor kan houden.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Punk'd schreef:Mijn lievelingstas heb ik zelf gemaakt van lappen zacht leer.
Ik vind je eigen gemaakte tas echt zoooo leuk!!
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Welke van de zeventig ?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Deze en deze business tas:
(in het echt grijzer dan op de foto)
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ikheb er echt veel maar ik gebruik enkel deze:
Ik heb het in zwart en cognac. Echt hele fijne tassen van Kipling!
Ik heb het in zwart en cognac. Echt hele fijne tassen van Kipling!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:
Ik heb de cognackleurige, die gebruik ik tegenwoordig het meeste. En ik heb een lichtgrijze van Liebeskind (niet de kleur hier onder maar iets lichter en dus grijs), die is iets groter.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Ik heb deze:
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Punk'd, ik vind die leren shopper zo tof. Maar ik vroeg me alleen af: is het niet onhandig dat zo'n tas altijd open staat, bijvoorbeeld met regen of zakkenrollers?
Ik heb deze tas inmiddels een paar jaar, maar de hoekjes beginnen te verslijten. Zou wel weer eens een andere willen, een cognackleurige van leer.
Ik heb deze tas inmiddels een paar jaar, maar de hoekjes beginnen te verslijten. Zou wel weer eens een andere willen, een cognackleurige van leer.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zoek al tijden een vrij simpele, leren tas, zwart, mét lange schouderband. Niet te groot, maar gewoon een tas voor als ik de stad in ga ofzo. Iemand een goede tip?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
chance waar is je businesstas van? welke site kan ik die vinden, die vind ik erg mooi.
Die van PC vind ik ook erg mooi, ik ga eens kijken wat die kosten, ik moet nodig een nieuwe handtas (vind ik )
Die van PC vind ik ook erg mooi, ik ga eens kijken wat die kosten, ik moet nodig een nieuwe handtas (vind ik )
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
@Floor - het is van Kipling en heet Nathalie S. Maar officieel waren ze €200,- alleen per toeval waren ze toen ik ze kocht €120,-! Afgeprijst dus! Wel superfijne tassen en echt mooie kwaliteit!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb geen foto, maar ik heb een heel klein bruin leren tasje van Mango, jaren geleden op Malta gekocht en destijds erg weinig gebruikt, maar laatst toevallig weer teruggevonden, dat tasje gebruik ik momenteel het meeste. Als ik mijn fototoestel meeneem gebruik ik mijn Rosa Bag.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Flippin' Bitch schreef:Punk'd, ik vind die leren shopper zo tof. Maar ik vroeg me alleen af: is het niet onhandig dat zo'n tas altijd open staat, bijvoorbeeld met regen of zakkenrollers?
Dankje
Als ik hem vast heb dan houden de handvaten de tas bij elkaar, dan staat hij echt bijna niet open. Dus regen valt er niet in. En als ik in een druk gebied ben dan hou ik hem of heel goed vast en zorg dat ik echt mijn hand erop heb. Of ik neem een andere tas mee. (Maar gebruik hem vooral voor kleine dagelijkse dingen. Even naar school, naar werk, snel naar de AlbertHeijn.) Niet echt drukke gelegenheden.
Wil misschien binnekort weer een nieuwe maken. Net iets anders qua handvaten en kleur. Maar moet even een mooie lap leer vinden.
Gast- Gast
Floor schreef:chance waar is je businesstas van? welke site kan ik die vinden, die vind ik erg mooi.
Fred de la Bretoniere, gekocht bij de Bijenkorf vorig jaar tijdens de Dolle Dwaze Dagen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Mijne is net een ander model maar de kleur is hetzelfde. Is echt mijn favo tas
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Punk'd schreef:Flippin' Bitch schreef:Punk'd, ik vind die leren shopper zo tof. Maar ik vroeg me alleen af: is het niet onhandig dat zo'n tas altijd open staat, bijvoorbeeld met regen of zakkenrollers?
Dankje
Als ik hem vast heb dan houden de handvaten de tas bij elkaar, dan staat hij echt bijna niet open. Dus regen valt er niet in. En als ik in een druk gebied ben dan hou ik hem of heel goed vast en zorg dat ik echt mijn hand erop heb. Of ik neem een andere tas mee. (Maar gebruik hem vooral voor kleine dagelijkse dingen. Even naar school, naar werk, snel naar de AlbertHeijn.) Niet echt drukke gelegenheden.
Wil misschien binnekort weer een nieuwe maken. Net iets anders qua handvaten en kleur. Maar moet even een mooie lap leer vinden.
Ben benieuwd! Als je nieuwe tas af is, wel even showen op het forum hoor
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Paper Crown schreef:@Floor - het is van Kipling en heet Nathalie S. Maar officieel waren ze €200,- alleen per toeval waren ze toen ik ze kocht €120,-! Afgeprijst dus! Wel superfijne tassen en echt mooie kwaliteit!
Lekkere meevaller PC! weet jij waar op internet ze de tas verkopen? ik kan hem natuurlijk niet vinden.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Handtas of rugzak als handbagage
» Make-up tasje voor in handtas!
» Show je...TAS (sen) !
» Show me...
» Show me some hot men!
» Make-up tasje voor in handtas!