Meiden uit Groningen aanwezig?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Meiden uit Groningen aanwezig?
Hallo allemaal!
Ik ben een 26 jarige (bijna 27) meid uit de provincie Groningen! Ik ben single, heb een eigen huisje, fulltime baan etc!
Ik zoek meiden van mijn leeftijd om gezellige dingen mee te doen. Ik ben geen stapper, maar een avondje bios en een drankje doen, etentje, shoppen, high tea' en ben ik wel voor in! Ook zoek ik iemand die zin heeft om een keer een gezellig weekendje weg te gaan.
Ik heb niet echt veel hobby's ben wel gek op sieraden, computer regelmatig, voetbalfan etc.
Mocht je ook een vriendin zoeken om af en toe wat gezelligs mee te doen, laat dan van je horen.
Ik ben een 26 jarige (bijna 27) meid uit de provincie Groningen! Ik ben single, heb een eigen huisje, fulltime baan etc!
Ik zoek meiden van mijn leeftijd om gezellige dingen mee te doen. Ik ben geen stapper, maar een avondje bios en een drankje doen, etentje, shoppen, high tea' en ben ik wel voor in! Ook zoek ik iemand die zin heeft om een keer een gezellig weekendje weg te gaan.
Ik heb niet echt veel hobby's ben wel gek op sieraden, computer regelmatig, voetbalfan etc.
Mocht je ook een vriendin zoeken om af en toe wat gezelligs mee te doen, laat dan van je horen.
Vlinder26- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 34
Registratiedatum : 19-02-12
Re: Meiden uit Groningen aanwezig?
Kijk eens bij de meiden in drenthe meeting!
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Elsje schreef:Kijk eens bij de meiden in drenthe meeting!
De meiden maken graag uitzondering voor meiden uit Groningen. Kom zelf ook uit de Provincie Groningen en ik mocht ook met hen meeten.
En er is natuurlijk nog de noordelijke BBQ meeting. Genoeg leuke meiden dus in deze pijler, de provincie en buurprovincien.
Gast- Gast
Hallo Vlinder,
Ik ben een 28 jarige vrouw die ook op zoek is naar nieuwe vriendschappen. Paar van mijn vriendschappen zijn verwaterd helaas. Ik hou van allerlei dingen ondernemen en mijn interesse is heel breed. Ik woon trouwens in de buurt van emmen. Maar ik ben regelmatig in grunn te vinden omdat mijn vriend daar woont. Lijkt me leuk om iets van je te horen? Heb je ook facebook?
Groetjes Marleen
Ik ben een 28 jarige vrouw die ook op zoek is naar nieuwe vriendschappen. Paar van mijn vriendschappen zijn verwaterd helaas. Ik hou van allerlei dingen ondernemen en mijn interesse is heel breed. Ik woon trouwens in de buurt van emmen. Maar ik ben regelmatig in grunn te vinden omdat mijn vriend daar woont. Lijkt me leuk om iets van je te horen? Heb je ook facebook?
Groetjes Marleen
Marleen28- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 59
Registratiedatum : 12-03-12
Soortgelijke onderwerpen
» meiden uit de provincie groningen
» Gezellige meiden in Groningen
» Sociotherapeuten aanwezig?
» Trouwen met kids aanwezig
» Zijn er hier diëtisten aanwezig?
» Gezellige meiden in Groningen