Nav verdwenen lekkers
+30
RYW
Angela_1986
Burn
girli
Bay
Happydobby
Lejow
Shisha
Niekske
Fayebella
Coco
Linda
Sanne_86
Printje
Lenster
ExpressoB
SuperGrover
Ibbeltje
Zonnetje
Blond
silly-one
Rush
TukTuk
Mizz_S
Lady Starstruck
Barbabella
Phileine
Antibes
Susan
Summerlovin
34 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Nav verdwenen lekkers
Die ken ik niet, maar ik had altijd zo'n zak van bertolli met lasagne en die hebben ze ook niet meer. Maar zag dat die aankomende week bij de Spar in de aanbieding is dus dan moet ik daar maar eens heen.Rush schreef:Ja dat._Jackie schreef:Het wereldgericht Indiaase chapatti.. Was altijd zo ontzettend lekker!
En familiegerecht Toscaanse Lasagne is nu ineens ook uit het assortiment.
Gast- Gast
Gelukkig gaan we over twee weken naar Duitsland..
En inderdaad Coca Cola Vanille!
Gast- Gast
Lady Starstruck schreef:Barbabella schreef:Ik mis de Mora pistolet ( voor in de magnetron
En appelchips. En de speculaaspasta van vroeger.
Je hebt nu Speculoospasta lijkt er wel een beetje op. Heb je dat al geprobeerd? Is ook erg lekker.
Die ken ik maar die is echt niet lekker vergeleken met die er vroeger was
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Nyah schreef:Ik mis Frusi ijsjes!
Ik ook, daar kon ik echt zo van genieten!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Leaf_ schreef:Susan schreef:In Voorburg zit een Jumbo, daar kun je naartoe met de tram vanaf het Centraal Station of vanuit de stad. Bus 23 stopt er ook in de buurt.
Klopt, mijn zusje woont daar in de buurt en gaat altijd naar de Jumbo, dus ik vraag het haar wel even
Ik heb 2 Jumbo's binnen een straal van 1 km! Moet ik morgen ff voor je kijken of ze ze daar ook hebben?
Gast- Gast
Ze bestaan nog wel! In ieder geval kan je ze bij horeca groothandel Hanos krijgenLady Starstruck schreef:Crunch repen. Ik zie ze nergens meer. Die waren zo lekker.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
De buisjeschips van Lays met paprikasmaak. Het zijn van die open buisjes. Ik weet niet meer hoe ze heten, maar die vond ik zo lekker.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Zonnetje schreef:De buisjeschips van Lays met paprikasmaak. Het zijn van die open buisjes. Ik weet niet meer hoe ze heten, maar die vond ik zo lekker.
waren dat ehm...cheetos? Oh nee das niet van lays
Laatst aangepast door Ibbeltje op zo 15 jul 2012 - 4:38; in totaal 3 keer bewerkt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ah dank je Rush! Dan zijn ze tenminste nog ergens verkrijgbaar. Die chocolade was namelijk goddelijk
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ibbeltje schreef:Zonnetje schreef:De buisjeschips van Lays met paprikasmaak. Het zijn van die open buisjes. Ik weet niet meer hoe ze heten, maar die vond ik zo lekker.
waren dat ehm...cheetos?
ik dacht gelijk aan pastrelli's. Die heb ik eerder in dit topic ook genoemd. Die waren er ook in paprikasmaak. Maar die waren niet van lays. Ik dacht van duyvis..
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ja Pastrelli's, die mis ik ook nog steeds, vooral de tricolore. Verder mis ik echt heel erg de deense kalfssoep van honig, die was echt zo lekker Ik heb Honig zelfs er nog over gemaild...
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Ja Pastrelli's, die mis ik ook nog steeds, vooral de tricolore. Verder mis ik echt heel erg de deense kalfssoep van honig, die was echt zo lekker Ik heb Honig zelfs er nog over gemaild...
En hoe reageerde Honig?
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik heb Rittersport een keer gemailt met de vraag naar de rittersport met aardbeien erin.
Je ziet de lekkerste in het reclame spotje maar nergens verkrijgbaar.
Nooit antwoord gehad
Chips met piccalilly smaak
Je ziet de lekkerste in het reclame spotje maar nergens verkrijgbaar.
Nooit antwoord gehad
Chips met piccalilly smaak
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Deze!! en ook de andere smaken.
Heerlijk. kregen we vroeger altijd op vakantie! ooh die mis ik zo
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
Het enige wat ik echt mis is; Wasa Tomaat/Kaas/Ui.
Een ex-collega en ik hebben vervolgens Wasa gemaild en ons beklag gedaan. We kregen een dag later een brief en een doos vol crackers. Ze vonden dat Tomaat/Basil leek op de oude Tomaat/kaas/ui. Wij vonden van niet.
Een ex-collega en ik hebben vervolgens Wasa gemaild en ons beklag gedaan. We kregen een dag later een brief en een doos vol crackers. Ze vonden dat Tomaat/Basil leek op de oude Tomaat/kaas/ui. Wij vonden van niet.
Gast- Gast
Jaa en dan de paarseLenster schreef:
Deze!! en ook de andere smaken.
Heerlijk. kregen we vroeger altijd op vakantie! ooh die mis ik zo
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Ik kan helaas geen plaatje vinden maar er waren ooit van die chocoladesmaak beertjes voor in de melk, een soort cornflakes ofzo en dat was echt erg lekker. Je had die beertjes in verschillende smaakjes.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Crunch was inderdaad lekker, ik weet nog dat ik in Portugal was toen ik 12 was en dat ze daar ook ijsjes hadden van Crunch.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Dat is een hele lijst... :-P
- kip/courgettepannetje van Honig, dat was een milde kerriesaus, erg lekker met rijst.
- Stroganoffsaus, ook van Honig. Dat aten wij met macaroni en gehaktballetjes.
- Cream & Chives chips van Lays
- van die dinosauruschips, van die zoutjes.
- Groentesmoor, dat was vooral erg lekker met sperziebonen
- Splash, een spuitbus met aardbei- of bananensmaak, dat kon je dat in een glas melk spuiten en dan had je een soort fruitmelk.
- Je had van Mona van die ronde bakken met ijs dat wat zachter was zodat je het makkelijk kon scheppen. Ook al heel lang niet meer gezien.
- Lila pauze met van die kleine stukjes aardbei.
En nu vergeet ik vast nog een hele hoop
- kip/courgettepannetje van Honig, dat was een milde kerriesaus, erg lekker met rijst.
- Stroganoffsaus, ook van Honig. Dat aten wij met macaroni en gehaktballetjes.
- Cream & Chives chips van Lays
- van die dinosauruschips, van die zoutjes.
- Groentesmoor, dat was vooral erg lekker met sperziebonen
- Splash, een spuitbus met aardbei- of bananensmaak, dat kon je dat in een glas melk spuiten en dan had je een soort fruitmelk.
- Je had van Mona van die ronde bakken met ijs dat wat zachter was zodat je het makkelijk kon scheppen. Ook al heel lang niet meer gezien.
- Lila pauze met van die kleine stukjes aardbei.
En nu vergeet ik vast nog een hele hoop
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Printje schreef:Ik kan helaas geen plaatje vinden maar er waren ooit van die chocoladesmaak beertjes voor in de melk, een soort cornflakes ofzo en dat was echt erg lekker. Je had die beertjes in verschillende smaakjes.
Ik weet welke je bedoeld. Ik kreeg ze vroeger altijd bij mijn tante. Mijn nichtje en ik hebben het er nu nog over want die waren erg lekker. Maar hoe ze ook alweer heette ben ik ook vergeten.
Lady Starstruck- Ratel
Lady Starstruck schreef:Printje schreef:Ik kan helaas geen plaatje vinden maar er waren ooit van die chocoladesmaak beertjes voor in de melk, een soort cornflakes ofzo en dat was echt erg lekker. Je had die beertjes in verschillende smaakjes.
Ik weet welke je bedoeld. Ik kreeg ze vroeger altijd bij mijn tante. Mijn nichtje en ik hebben het er nu nog over want die waren erg lekker. Maar hoe ze ook alweer heette ben ik ook vergeten.
Ik at ze ook altijd gewoon zo hahaha, zie de verpakking en de beertjes zo voor me maar geen idee wat de naam was.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Lady Starstruck schreef:Printje schreef:Ik kan helaas geen plaatje vinden maar er waren ooit van die chocoladesmaak beertjes voor in de melk, een soort cornflakes ofzo en dat was echt erg lekker. Je had die beertjes in verschillende smaakjes.
Ik at ze ook altijd gewoon zo hahaha, zie de verpakking en de beertjes zo voor me maar geen idee wat de naam was.
Na enig speurwerk heb ik ze gevonden haha. Ze heette Panda liga ontbijt. Ik kon geen foto vinden maar wel de oude reclame ervan.
Lady Starstruck- Ratel
Rush schreef:Ze bestaan nog wel! In ieder geval kan je ze bij horeca groothandel Hanos krijgenLady Starstruck schreef:Crunch repen. Ik zie ze nergens meer. Die waren zo lekker.
Die verkopen ze hier nog bij de BP tankstation
Gast- Gast
Oh ja die waren lekker die Pandabeertjes in de melk!
Verder mis is ook de Vanille cola, Winner Taco, die paarse crocky chips en je had vroeger ook van die Disney chocolade in zo'n rode zak. Stond een Micky Mouse op en het was witte chocolade met melk chocolade
Verder mis is ook de Vanille cola, Winner Taco, die paarse crocky chips en je had vroeger ook van die Disney chocolade in zo'n rode zak. Stond een Micky Mouse op en het was witte chocolade met melk chocolade
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» verdwenen!!
» taakbalk verdwenen
» topics verdwenen?
» Topic zorgtoeslag verdwenen?
» Wie zoet is krijgt lekkers...
» taakbalk verdwenen
» topics verdwenen?
» Topic zorgtoeslag verdwenen?
» Wie zoet is krijgt lekkers...