Notitieboekje
+6
IndianRose
Inge
girli
Zwerver
Lotus
Caresses
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Notitieboekje
Hebben jullie een notitieboekje die je veel gebruikt?
Waar gebruik je die voor?
Ik heb bijna altijd één bij me en schrijf er echt van alles in. Zou niet meer zonder willen .
Verder ken ik eigenlijk niemand die standaard een notitieboekje bij zich heeft, dus ben benieuwd hoe dat bij jullie zit.
In de mijne schrijf ik o.a. adressen waar ik heen moet, boeken die ik wil lezen, afmetingen van ons huisje en sommige meubels, e-nummers die je beter niet kan nemen, recepten, dingen die ik nog wil kopen enz, leuke/inspirerende zinnen die ik ergens tegen kom, enz.
Waar gebruik je die voor?
Ik heb bijna altijd één bij me en schrijf er echt van alles in. Zou niet meer zonder willen .
Verder ken ik eigenlijk niemand die standaard een notitieboekje bij zich heeft, dus ben benieuwd hoe dat bij jullie zit.
In de mijne schrijf ik o.a. adressen waar ik heen moet, boeken die ik wil lezen, afmetingen van ons huisje en sommige meubels, e-nummers die je beter niet kan nemen, recepten, dingen die ik nog wil kopen enz, leuke/inspirerende zinnen die ik ergens tegen kom, enz.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Notitieboekje
Zulke dingen schrijf ik in mijn agenda of in mijn telefoon. Ik zit soms een heel verhaal te typen op mijn telefoon haha. Ik heb wel een notitieboekje, daarin schrijf ik speciale smsjes van mijn vriend, al vanaf het begin. Is echt lief om terug te lezen haha.
Gast- Gast
Nee, ik heb er wel één op mijn bureau liggen, waar ik wel dingen in schrijf, maar ik neem hem nooit mee.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
ahw dat is ook lief goed idee ook, die ga ik onthouden (smsjes doe ik nl. eens in de zoveel tijd in een word bestandje, maar die lees ik eigg nooit terug, en het boekje wel.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Wat leuk! Ik vind zoiets echt heel leuk om te zien haha, maar op 1 of andere manier doe ik het niet of maar eenmalig. Vind de boekjes zelf wel altijd leuk om te bekijken/kopen :$
Gast- Gast
Ik zet alles dan in mijn telefoon!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik
Ik maak er altijd van die to do lijstjes in. Ik heb ook gewoon pagina's hahaha. Heb nu een indeling gemaakt op school, langetermijn en rest. Vindt het wel superhandig. Ik vergeet anders de helft.
Ik maak er altijd van die to do lijstjes in. Ik heb ook gewoon pagina's hahaha. Heb nu een indeling gemaakt op school, langetermijn en rest. Vindt het wel superhandig. Ik vergeet anders de helft.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik zet alles in m`n telefoon.. Of ik schrijf het op een papiertje of kassabon als het echt 'dringend' is..
Gast- Gast
Wat leuk! Ik vind zoiets echt heel leuk om te zien haha, maar op 1 of andere manier doe ik het niet of maar eenmalig. Vind de boekjes zelf wel altijd leuk om te bekijken/kopen :$
Gast- Gast
Ik heb trouwens nog wel een boek hier liggen over hoe je je leven kan structureren en daar moet je ook een notitieboekje voor bijhouden met to do lijstjes. Moet daar eens in beginnen (dat staat ook op mijn to do lijstje hahahaah).
Gast- Gast
Ik droeg er altijd (=meestal) eentje bij me toen ik studeerde, voor als ik een brainwave had. En in 't begin van dit jaar ook nog voor m'n werk. Maar nu eigenlijk niet meer. Heb geen goeie ideeen meer en de kleine dingen sla ik op in m'n telefoon.
Gast- Gast
Ik zet veel dingen in mijn telefoon.
Maar heb ook een notitieboekje waar ik dingen in opschrijf, dan vooral lijstjes wat ik mee moet nemen (voor vakantie bv).
Maar heb ook een notitieboekje waar ik dingen in opschrijf, dan vooral lijstjes wat ik mee moet nemen (voor vakantie bv).
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb standaard een notitieboekje van het merk 'Lief!' in m'n tas zitten! Ik schrijf er ook van alles is: adressen, boodschappenlijstjes, to do, afmetingen, enz. Ik gebruik mijn telefoon daar niet voor, terwijl het misschien veel handiger is!
IndianRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 213
Ik koop af en toe wel van die mooie boekjes van Paperblank, maar eigenlijk werk ik het liefst gewoon op de computer. Het lukt me meestal ook wel om goede ideeën even in mijn hoofd te houden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik heb een notitieboekje in mijn tas zitten, daar maak ik boodschappenlijsjes op en scheur ik er dan uit, ik schrijf cadeau ideeën op, als mensen iets vragen, dan heb ik dat ook bij me als ik ga shoppen, dingen die ik even moet onthouden, zo ken ik Amsterdam nog niet op mijn duimpje en dan zoek ik via de ANWB routeplanner de fietsroute op en schrijf dan wat aanknopingspunten in mijn boekje, dat soort dingen.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik schrijf alles wat ik niet mag vergeten in mijn agenda of zet het in mijn telefoon. Die 2 dingen heb ik altijd bij me. Heb een tijdje wel zo'n boekje gehad, maar dat raakte ik kwijt dus begin daar maar niet meer aan, het werkt prima zoals ik het nu doe.
Gast- Gast
Op mijn werk doe ik dat wel. Dan schrijf ik dingen op die ik moet gaan doen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb geen notitieboekje, maar schrijf wel regelmatig iets op een papiertje. Dingen die ik graag wil kopen zet ik meestal in mijn lijstje (www.lijstje.nl).
Gast- Gast
Nee die heb ik niet. Ik heb wel altijd mijn agenda bij mij om dingen op te schrijven.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: