Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. eettafellampen: Woonkamerlampen

3 plaatsers

Ga naar beneden

N.a.v. eettafellampen: Woonkamerlampen Empty N.a.v. eettafellampen: Woonkamerlampen

Bericht  Océane ma 24 jan 2011 - 11:32

Wat voor lampen hebben jullie in derest van de woonkamer? Dus bijvoorbeeld boven de bank/zitgedeelte? Ik weet nog niet wat ik wil...

Deze lijkt me ook wel mooi:
N.a.v. eettafellampen: Woonkamerlampen 478_0

edit: http://1.1.1.1/bmi/www.4udesigned.nl/images/product_images/popup_images/478_0.bra2 Misschien dat de link het beter doet

Laatst aangepast door Aquala op ma 24 jan 2011 - 11:38; in totaal 1 keer bewerkt
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. eettafellampen: Woonkamerlampen Empty Re: N.a.v. eettafellampen: Woonkamerlampen

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 11:36

Dat is inderdaad een mooie, die heb ik ook. *Ik zie geen plaatje en ik heb geen woonkamerlamp :P*

(Er gaat volgens mij iets mis met het plaatsen van plaatjes, want het komt vanavond vaker voor dat hij niets laat zien)

Gast
Gast

N.a.v. eettafellampen: Woonkamerlampen Empty Re: N.a.v. eettafellampen: Woonkamerlampen

Bericht  Olijfje ma 24 jan 2011 - 11:38

Ik woon nog bij mijn ouders. Er hangt hier een lamp boven de eettafel, 2 staande lampen aan iedere kant van de kamer en er hangen spotjes boven de bank. Helaas heb ik nergens foto's van, maar het zijn best moderne lampen.
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 10:33

Ik wil deze heel erg graag hebben:

N.a.v. eettafellampen: Woonkamerlampen L_08658856

Wil hem van het voorjaar gaan kopen.. Verder heb ik gewoon een staande lamp met een zwarte vierkante kap, zoals een heleboel mensen hebben. En boven mn eettafel een hanglamp.. Meer lampen hoeft niet bij mij, is licht genoeg zo.

Gast
Gast

Bericht  smooch wo 26 jan 2011 - 10:48

Ik heb spotjes en naast de bank een staande lamp.
Eigenlijk gaan de spotjes nooit aan, we gebruiken meer de staande lamp.

N.a.v. eettafellampen: Woonkamerlampen 4355676
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: