N.a.v. eettafellampen: Woonkamerlampen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
N.a.v. eettafellampen: Woonkamerlampen
Wat voor lampen hebben jullie in derest van de woonkamer? Dus bijvoorbeeld boven de bank/zitgedeelte? Ik weet nog niet wat ik wil...
Deze lijkt me ook wel mooi:
edit: http://1.1.1.1/bmi/www.4udesigned.nl/images/product_images/popup_images/478_0.bra2 Misschien dat de link het beter doet
Deze lijkt me ook wel mooi:
edit: http://1.1.1.1/bmi/www.4udesigned.nl/images/product_images/popup_images/478_0.bra2 Misschien dat de link het beter doet
Laatst aangepast door Aquala op ma 24 jan 2011 - 11:38; in totaal 1 keer bewerkt
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Re: N.a.v. eettafellampen: Woonkamerlampen
Dat is inderdaad een mooie, die heb ik ook. *Ik zie geen plaatje en ik heb geen woonkamerlamp *
(Er gaat volgens mij iets mis met het plaatsen van plaatjes, want het komt vanavond vaker voor dat hij niets laat zien)
(Er gaat volgens mij iets mis met het plaatsen van plaatjes, want het komt vanavond vaker voor dat hij niets laat zien)
Gast- Gast
Ik woon nog bij mijn ouders. Er hangt hier een lamp boven de eettafel, 2 staande lampen aan iedere kant van de kamer en er hangen spotjes boven de bank. Helaas heb ik nergens foto's van, maar het zijn best moderne lampen.
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Ik wil deze heel erg graag hebben:
Wil hem van het voorjaar gaan kopen.. Verder heb ik gewoon een staande lamp met een zwarte vierkante kap, zoals een heleboel mensen hebben. En boven mn eettafel een hanglamp.. Meer lampen hoeft niet bij mij, is licht genoeg zo.
Wil hem van het voorjaar gaan kopen.. Verder heb ik gewoon een staande lamp met een zwarte vierkante kap, zoals een heleboel mensen hebben. En boven mn eettafel een hanglamp.. Meer lampen hoeft niet bij mij, is licht genoeg zo.
Gast- Gast
Ik heb spotjes en naast de bank een staande lamp.
Eigenlijk gaan de spotjes nooit aan, we gebruiken meer de staande lamp.
Eigenlijk gaan de spotjes nooit aan, we gebruiken meer de staande lamp.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: