Brazilian wax
+6
Mida4you
Lavendel
Liz
Bay
Blond
Schaapke
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Brazilian wax
Elodie schreef:Omg waar ik nu aan denk... Ik heb van mijn bevalling een flink litteken overgehouden. Zou het daar extra pijn doen?
Dat zal wel iets gevoeliger zijn, denk ik...
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Dat lijkt me heel irritant, als het niet glad voelt. Dan pak ik toch nog een scheermes erbij ben ik bang. Heb je het later niet meer laten doen, lavendel?
Gast- Gast
18 euro is echt niet duur! Hier in de buurt ( Drenthe ) vragen ze 45 euro voor.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik laat het elke maand doen bij Dele.te me in Amsterdam of Utrecht. Super, en nooit meer scheren.
Jasmina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10
Chance schreef:Punk'd schreef:
Zou ik het zelf proberen met veet hahaha
Ik ben erg benieuwd of je dan ook tussen je billen gaat harsen
Been there, done that
Doe t altijd zelf. Wel een gehannes. De slaapkamer is dan n paar uur n no go-zone voor m'n vriend. Ben wel blij om te lezen dat t bij meiden die 't laten doen niet superlang glad blijft, dat doet 't bij mij ook niet... En mocht je 't zelf willen gaan doen, talk/babypoeder niet vergeten (anders trek je stukken huid mee, not funny)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik doe dit al zo lang dat ik echt al 2 jaar geen scheermes meer heb aangeraakt!
Het is heus niet pijnloos maar bij mij blijft het letterlijk 4 weken weg op zijn minst! Als je 't maar 1x laat doen voelt het niet glad maar ziet er wel echt glad uit! Dat niet gladde komt door de groeicyclus van je haartjes, na 2x is t spekglad. Ik laat het bij The Waxing company doen, ideaal! Die vrouwen doen 't elke dag een keer of 10 dus je hoeft je echt echt niet te schamen, ze kijken er ook bij alsof ze je cappuccino klaarmaken, maw ze geven je niet t gevoel dat jij daar met je behaarde poes zit, meestal zijn de vrouwen ook van buitelandse komaf en die schrikken niet van jouw haar aangezien vrouwen uit die gebieden veel behaarder zijn!
Je gaat liggen en doet je onderbroek en broek uit, dan vraagt ze je om je benen omhoog te trekken en dan maakt zij ze open zodat ze naar de zijkant vallen. Dan smeert ze je in en voor jij je beseft hoe en wat heeft zij 't er al afgetrokken en gaat achter elkaar door. Razendsnel! Vervolgens vraagt ze je om je om te draaien en je eigen billen een klein stukje uitelkaar te houden, nou dat is in 1sec gebeurd, echt totaal niets vernederends aan! Ook niet genant. Vervolgens doet ze de achterkant van je benen en als je je oksels doet je oksels en je gezicht. Ze smeert je lekker in, en je mag even bijkomen en dan mag je je aankleden! Tip: neem een zachte joggingbroek mee en een lekker katoenen hipster. En klaar! Weet je hoe lekker op vakantie? Spekglad en geen stukje overgeslagen!
Echt ideaal en nogmaals niets vernederends of beschamends!
Het is heus niet pijnloos maar bij mij blijft het letterlijk 4 weken weg op zijn minst! Als je 't maar 1x laat doen voelt het niet glad maar ziet er wel echt glad uit! Dat niet gladde komt door de groeicyclus van je haartjes, na 2x is t spekglad. Ik laat het bij The Waxing company doen, ideaal! Die vrouwen doen 't elke dag een keer of 10 dus je hoeft je echt echt niet te schamen, ze kijken er ook bij alsof ze je cappuccino klaarmaken, maw ze geven je niet t gevoel dat jij daar met je behaarde poes zit, meestal zijn de vrouwen ook van buitelandse komaf en die schrikken niet van jouw haar aangezien vrouwen uit die gebieden veel behaarder zijn!
Je gaat liggen en doet je onderbroek en broek uit, dan vraagt ze je om je benen omhoog te trekken en dan maakt zij ze open zodat ze naar de zijkant vallen. Dan smeert ze je in en voor jij je beseft hoe en wat heeft zij 't er al afgetrokken en gaat achter elkaar door. Razendsnel! Vervolgens vraagt ze je om je om te draaien en je eigen billen een klein stukje uitelkaar te houden, nou dat is in 1sec gebeurd, echt totaal niets vernederends aan! Ook niet genant. Vervolgens doet ze de achterkant van je benen en als je je oksels doet je oksels en je gezicht. Ze smeert je lekker in, en je mag even bijkomen en dan mag je je aankleden! Tip: neem een zachte joggingbroek mee en een lekker katoenen hipster. En klaar! Weet je hoe lekker op vakantie? Spekglad en geen stukje overgeslagen!
Echt ideaal en nogmaals niets vernederends of beschamends!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik doe t ook weleens (niet regelmatig, alleen in de zomer of als ik op vakantie ga). Bij mij vragen ze altijd of je je billen ook wilt en ik zeg dan altijd nee. Van mij hoeft dat niet zo.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: