Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kijk eens wat ik heb gekregen voor mijn kleine kabouter!!!

+17
Mees
Poisongirl
_Lana_
Oasis
Raindrop
Jeanette
Poubelle
Jezzie
Eris
Monte
Gympie
Makamba
Sarah1985
Happinaz
Rush
Marin
Paper Crown
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kijk eens wat ik heb gekregen voor mijn kleine kabouter!!!  - Pagina 2 Empty Re: Kijk eens wat ik heb gekregen voor mijn kleine kabouter!!!

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 1:13

Ik vind dat shirtje echt geweldig, zou dat mijn zoontje zó aantrekken.
Lief van je Marin!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk eens wat ik heb gekregen voor mijn kleine kabouter!!!  - Pagina 2 Empty Re: Kijk eens wat ik heb gekregen voor mijn kleine kabouter!!!

Bericht  Marin do 12 jul 2012 - 1:14

Het is van Born to be Famous:
http://www.borntobefamousstore.nl/korte-mouw-polo/p-1a/BWS09_50%252F56.html

Kan je het ook kopen als je wilt Wink Ik ben ook echt helemaal verliefd op dit soort jongenskleertjes.

Laatst aangepast door Marin op do 12 jul 2012 - 1:28; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  mezzoforte do 12 jul 2012 - 1:17

Super leuk zeg Very Happy
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 1:18

Wat leuk Marin! Stoere polo, helemaal jouw stijl (en hopelijk ook die van PC Wink).

Gast
Gast

Bericht  Bazinga do 12 jul 2012 - 1:20

Haha een polo van Marin, natuurlijk Wink Wat leuk! Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Paper Crown do 12 jul 2012 - 1:43

Ik vind het echt heel mooi en was zeker verrast hoor! Ze vroeg mijn adres maar ik dacht ik krijg een lief kaartje (wat ik ook helemaal te gek had gevonden hoor) maar ik kwam gisteren thuis, komt mijn man aangelopen: kijk er is iets voor jou gekomen *eerst dacht ik, shit..shit, wat had ik nu weer besteld, haha straks wordt hij weer boos op mij omdat ik weer dingen bestel..aiaiaiaia* maar toen dacht ik maak het gewoon open. En toen kwam er een superschattig polootje uit. Het is trouwens echt mooi van kwaliteit ook!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Blair do 12 jul 2012 - 1:45

Lieffffffff #hearteyes
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin do 12 jul 2012 - 1:50

Paper Crown schreef:*eerst dacht ik, shit..shit, wat had ik nu weer besteld, haha straks wordt hij weer boos op mij omdat ik weer dingen bestel..aiaiaiaia*

Zwangerschapsdementie is het beste argument voor de komende maanden! angel
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Blair do 12 jul 2012 - 1:51

Marin schreef:
Paper Crown schreef:*eerst dacht ik, shit..shit, wat had ik nu weer besteld, haha straks wordt hij weer boos op mij omdat ik weer dingen bestel..aiaiaiaia*

Zwangerschapsdementie is het beste argument voor de komende maanden! angel

Ohhhh en daarna krijg je mammadementie, waar ik momenteel heel veel last van heb. (ofja, momenteel, al sinds 2007, hahaha)
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: