Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

fotowandlijst...foto nu, hoe op te leuken?

3 plaatsers

Ga naar beneden

fotowandlijst...foto nu, hoe op te leuken? Empty fotowandlijst...foto nu, hoe op te leuken?

Bericht  Flower_L di 10 jul 2012 - 9:31

van het weekend voor op de overloop 2 fotowandlijsten gekocht. Al verschillende combinaties geprobeerd met lijstjes, flesjes etc, maar ik kom er nog niet uit...nog niet gedacht 'dit is het!'. Dat potje nu bovenin, daar wilde ik van die kleine bloemetjes in doen overigens. Maar die heb ik nu beneden in een vaasje.

Jullie misschien nog leuke tips ? je moet wel even daglicht bij bedenken, en hoofd schuin houden Cool

[img:a773]https://yescafe.actieforum.com/fotowandlijst...foto nu, hoe op te leuken? Fotolijst[/img]

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

fotowandlijst...foto nu, hoe op te leuken? Empty Re: fotowandlijst...foto nu, hoe op te leuken?

Bericht  *Lookie* di 10 jul 2012 - 22:02

Die grote bloem vind ik er wel heel leuk bij! Ik zou denk ik niet kiezen voor én die grote bloem én nog kleine potjes met bloemetjes. Dan zou ik eerder een waxinelichtje in zo'n klein potje doen. Of als je wel graag bloemetjes in dat potje wil, die grote bloem weglaten. Verder zou ik er wat meer 'herhaling' in brengen, dus 2 van die grote bloemen (als je die hebt) en meerdere kleine glazen potjes. Dat staat wat rustiger dan als je er meer verschillende dingen tussen doet.

Het is nu ook wel lekker zomers als je kiest voor glazen potjes en schelpen (bloemen dan weglaten)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fotowandlijst...foto nu, hoe op te leuken? Empty Re: fotowandlijst...foto nu, hoe op te leuken?

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 0:13

Zelf heb ik twee ouderwetse parfumflesjes, waxinelichthouders, schilderijtjes en kleine staan- en hangplantjes in leuke pot op de planken staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

fotowandlijst...foto nu, hoe op te leuken? Empty Re: fotowandlijst...foto nu, hoe op te leuken?

Bericht  sawasdee ma 16 jul 2012 - 8:27

Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt??
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fotowandlijst...foto nu, hoe op te leuken? Empty Re: fotowandlijst...foto nu, hoe op te leuken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum