D&V
+13
Darius
Annemie
PapillonRose
PiP
Parisienne
Linda
Susan
M@niek
Liadan
Happydobby
Aimee
Dille
Teddyaapje
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: D&V
ik ben nu wel nieuwsgierig geworden naar dit forum, ga er vd week eens kijkje nemen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Dit.Susan schreef:Ik keek er wel toen ik Yrsa net had omdat ik toen graag praatte over dragen en over (lang/tandem)voeden. Ik vind het niet echt een leuk forum, ik vind het nogal superieur allemaal, ook vind ik het niet leuk dat het zo besloten is (toestemming van de beheerder vragen en dagen wachten voor het goedgekeurd is, een bepaald aantal posts moeten hebben om alles te kunnen lezen). Er zijn best dingen waar ik me in kan vinden, maar à met al vind ik het nogal een ivoren torentje met veel moeders die denken dat ze de waarheid in pacht hebben en het veel beter doen dan de rest.
Zoals ik in het andere topic al zei vind ik echt dat ze elkaar proberen af te troeven met het beste argument.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Dat kan je toch helemaal niet zeggen als je er maar 1 keertje even gekeken hebt?Slakje schreef:Dit.Susan schreef:[/b].
Zoals ik in het andere topic al zei vind ik echt dat ze elkaar proberen af te troeven met het beste argument.
En in een discussie probeert iedereen met het beste argument te komen, daar is het een discussie voor.
Ik kan me verder wel voorstellen dat je het forum niks vindt als je anders over een heleboel zaken denkt die daar besproken worden.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kom wel regelmatig op d&v, maar ben vooral een actieve meelezer. Af en toe post ik eens wat. Ik kom vooral in de pijlers 'draagpraat', 'borstvoeding' en de baby-pijler. Af en toe bij verveling kom ik ook eens in andere pijlers.
Ik vind het een prettig forum, maar voel me er niet 'thuis' genoeg om actief mee te posten.
Ik vind het een prettig forum, maar voel me er niet 'thuis' genoeg om actief mee te posten.
Gast- Gast
Ik ben het met Susan eens. Inmiddels ben ik zo'n drie jaar lid ofzo maar ik heb er bijna niks gepost. Ik heb wel heel veel gelezen, vooral toen ik zwanger was van J. en de tijd toen hij net geboren was. Maar ik vind het sfeertje heel vervelend. Heel af en toe lees ik er nog wel is, maar ik kom er bijna nooit meer.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: