welk jasje bij dit jurkje?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
welk jasje bij dit jurkje?
Ik ben op zoek naar een jurkje voor een bruiloft. Het is eind augustus, en het wordt een chique bruiloft. Ik zoek wel een jurkje wat ik daarna ook nog kan dragen. Nou heb ik dit jurkje gevonden. Ik twijfel tussen roze en blauw (met een lichte voorkeur voor blauw, omdat ik dat denk ik vaker zou dragen). Alleen, wat kan er overheen als het koud wordt? En kan ik niet beter kiezen voor iets zonder mouwen?
Dus vraag aan jullie: welke kleur, tips voor evt andere jurkjes? En wat er overheen? Ik heb een hekel aan bolero's dus die in ieder geval niet.
Dus vraag aan jullie: welke kleur, tips voor evt andere jurkjes? En wat er overheen? Ik heb een hekel aan bolero's dus die in ieder geval niet.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: welk jasje bij dit jurkje?
Ik vind de blauwe wat donker voor een zomerbruiloft. Dus dan zou ik de roze kiezen. Met een mooi creme kleurig jasje?
Gast- Gast
Denk je dat een jasje mooi staat, met zo'n taille? De jurk loopt zo te zien al iets uit vanaf de taille en ben bang dat een jasje dan niet mooi staat. Ik wil wel het liefst een jasje inderdaad.
SuzieQ- Prater
Als hij goed zit vind ik dat juist leuk! Mooie pumps er onder en klaar.
Gast- Gast
Als het dan mooi weer is, doe je een jasje vast niet veel aan, dus zou ik dan voor de roze kiezen. Vind ik voor een bruiloft toch wat vrolijker!
Een jasje erboven kan wel, maar dan moet je wel een kort model doen, dat stopt in je taille. Geen langer blazertje, dat past er niet bij.
Een jasje erboven kan wel, maar dan moet je wel een kort model doen, dat stopt in je taille. Geen langer blazertje, dat past er niet bij.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Voor een chique bruiloft vind ik de jurk nogal kort. Als je veel kleiner bent dan het model, denk ik dat je veel inkijk hebt. Een heel kort colbertje (boven de taille) of een heel lang colbertje (over de billen) lijkt me mooi. Bij een jurkje wat uitloopt vind ik een blazer op de heupen niet mooi.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Het model is 1.79 staat er bij de foto, ik ben 1.68 dus denk dat hij bijna tot de knie valt bij mij. Dus dat vind ik wel een prima lengte.
SuzieQ- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Welk jasje bij dit jurkje?
» Ik zoek een jasje voor op dit jurkje
» Wie helpt me zoeken? (vestje/jasje bij dit jurkje)
» Welk jasje hierbij?
» Welk jurkje?
» Ik zoek een jasje voor op dit jurkje
» Wie helpt me zoeken? (vestje/jasje bij dit jurkje)
» Welk jasje hierbij?
» Welk jurkje?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: