Onze T. wordt groot!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Onze T. wordt groot!
Dat is natuurlijk logisch, maar t is binnen 1 week gelukt;
* om hem zonder speen te laten slapen (heb hem uitgelegd dat spenen slecht zijn voor de tandjes, dat baby's die nog niet hebben, maar dat hij al een grote jongen is met heel veel tandjes en dat het beter is zonder speen te slapen, toen gevraagd of hij het eens wilde proberen en dat wilde hij wel!)
* hij drinkt zijn melk uit een tuit/rietjesbeker en niet meer uit de fles. Uit een gewone beken kan hij ook netjes drinken zonder knoeien maar meneer denkt soms grappig te zijn en zijn beker gewoon om te schudden op de grond of over zichzelf heen...
* om hem zonder speen te laten slapen (heb hem uitgelegd dat spenen slecht zijn voor de tandjes, dat baby's die nog niet hebben, maar dat hij al een grote jongen is met heel veel tandjes en dat het beter is zonder speen te slapen, toen gevraagd of hij het eens wilde proberen en dat wilde hij wel!)
* hij drinkt zijn melk uit een tuit/rietjesbeker en niet meer uit de fles. Uit een gewone beken kan hij ook netjes drinken zonder knoeien maar meneer denkt soms grappig te zijn en zijn beker gewoon om te schudden op de grond of over zichzelf heen...
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Onze T. wordt groot!
Wiehoeee wat goed van hem!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Knap van hem hoor!
Hier was ik ook verbaasd over hoe snel het goed ging zonder speen. Ik vind J. ook zo groot worden, gaat echt heel snel. (Zeg ik terwijl hij momenteel op z'n rug in de box naar z'n zusje z'n mobiel ligt te kijken )
Hier was ik ook verbaasd over hoe snel het goed ging zonder speen. Ik vind J. ook zo groot worden, gaat echt heel snel. (Zeg ik terwijl hij momenteel op z'n rug in de box naar z'n zusje z'n mobiel ligt te kijken )
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Knap hoor!!
Ik wil ook graag stoppen met die gekke speen 's nachts. Ben zo bang dat haar tanden scheef gaan staan enzo. Maar ik geloof niet dat dl al afstand wil doen.
Ik wil ook graag stoppen met die gekke speen 's nachts. Ben zo bang dat haar tanden scheef gaan staan enzo. Maar ik geloof niet dat dl al afstand wil doen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda schreef:Knap hoor!!
Daar was ik ook bang voor maar ik dacht ik ga t gewoon proberen! Heb dus goed en duidelijk uitgelegd waarom de speen slecht is en gezegd dat we het eens konden proberen of hij ook zonder kon slapen. En dat vond hij goed en het ging! Zou t gewoon eens proberen! Wie weet!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Goed zeg, dat 'ie dat begrijpt! Misschien gaan wij het toch ook maar eens proberen. Wellicht is de overgang van een ledikant naar een peuterbed een goed moment om te starten? Of zou de verandering dan misschien weer te groot zijn.. ander bed en tegelijk zonder speen?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat wordt ze groot!
» Onze zoon wordt vandaag geopereerd
» Hoe groot is de kans...
» peuter/groot bed
» wanneer een groot bed?
» Onze zoon wordt vandaag geopereerd
» Hoe groot is de kans...