Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

+57
Mysterious
Roodkapje
M-G
smooch
Kat1980
mzcharlotte
Printje
sanne-84
Océane
Highway
Muppetje
Inge
xxDila
L!ND@
Minx
Lejow
Fiebje
Shisha
Caramba
Muis
Pompoen
Blond
Phileine
Jade
Summerlovin
liesje
Lavendel
Atelier Madame
Sophiee
Bruintje Beer
-Ieniemienie-
Knof
Bloem86
Aagje!
loesje
Twellie
Emmayes
Happydobby
Evalynn
Marin
ProudMom
Bloempjuh23
Darius
Slakje
Pien
Filoria
Floor
Nana
JD
SarahKey
_Nina
Liadan
Jazzlyn
Monte
Tania
Puggle
Aimee
61 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Pompoen zo 7 okt 2012 - 0:32

Heel veel namen die ik leuk vind kunnen gewoon niet omdat of een familielid of een kindje van dichtbij al zo heet. Of een kat dus...

Stijn, Sem, Thomas, Joost, Olivier vind ik allemaal erg leuk, maar gaat het dus gewoon niet worden

Josephine en Lisa geld hetzelfde voor.

Ik heb trouwens op de een of andere manier een voorkeur voor meisjesnamen die eindigen op een A. maar mijn man vind ze dus eigenlijk bijna allemaal niet mooi :-(.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Inge zo 7 okt 2012 - 0:34

Balloon schreef:Voor een meisje weten we namen genoeg. Een jongensnaam wordt nog flink zoeken. :O

Gefeliciteerd! Wat leuk
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Muppetje zo 7 okt 2012 - 0:37

Marit
Maud
Lise

L.ars I love you
Luuk
Stijn

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Jade zo 7 okt 2012 - 0:44

тыквашка schreef:Heel veel namen die ik leuk vind kunnen gewoon niet omdat of een familielid of een kindje van dichtbij al zo heet. Of een kat dus...

Stijn, Sem, Thomas, Joost, Olivier vind ik allemaal erg leuk, maar gaat het dus gewoon niet worden

Josephine en Lisa geld hetzelfde voor.

Ik heb trouwens op de een of andere manier een voorkeur voor meisjesnamen die eindigen op een A. maar mijn man vind ze dus eigenlijk bijna allemaal niet mooi :-(.



Mijn vriend heeft ook met elke naam een associatie, ik vind het best vervelend! het is ook meer van de neef van de buurman en daar het broertje van heet al zo, dat is geen leuk persoon.

Wij hebben nu 2 jongensnamen en 1 meisjesnaam. De jongensnamen vind ik beide mooi. De nr 2 naam was jaren mijn nr 1, de nr 1 vond mijn vriend meteen mooi toen ik hem noemde. Ik vind nu de nr 1 beter bij ons passen dan de nr 2, en nu begint vriend dat de nr 2 misschien beter is (ivm pestgevoeligheid/bekendheid van de naam). Ik wil nu eigenlijk gewoon die nr 1!

Onze meisjesnaam twijfel ik verschrikkelijk over! Ik weet niet of dit de wauw naam is!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Jade zo 7 okt 2012 - 0:48

Ik ben trouwens meer van namen met een E op het einde.

hier wat namen van ons lijstje, misschien heb je er wat aan (de namen staan er uiteraard niet bij).

Charlotte
Isabelle
Juliette
Livia
Emma
Phileine
Roosmarijn
Rosanne
Emma
Frederique
Liselotte
Jolien

Julian
Florian
Lennart
Jannick
Nathan
Mathis

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Pompoen zo 7 okt 2012 - 0:49

Ja lastig he, maar ik merk dat hoe vaker ik die meisjesnaam noem (die dus niet eindigt op een a Wink) hoe mooier ik het begin te vinden. De tweede naam staat bij ons al vast, dus ik probeer dat dan gewoon uit, we noemen de naam gewoon regelmatig hardop, gewoon los maar ook in combinatie met de tweede naam en achternaam of met alleen de achternaam. Als je het hoort is het ineens ook al anders dan op papier!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Highway zo 7 okt 2012 - 0:54

Mats
Bent
Willem

....
....
Ronja
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Jade zo 7 okt 2012 - 0:56

тыквашка schreef:Ja lastig he, maar ik merk dat hoe vaker ik die meisjesnaam noem (die dus niet eindigt op een a Wink) hoe mooier ik het begin te vinden. De tweede naam staat bij ons al vast, dus ik probeer dat dan gewoon uit, we noemen de naam gewoon regelmatig hardop, gewoon los maar ook in combinatie met de tweede naam en achternaam of met alleen de achternaam. Als je het hoort is het ineens ook al anders dan op papier!

Wij spreken de namen ook regelmatig uit! Voor een jongen staan de verdere namen ook al vast! Ik heb zelf heel erg het gevoel dat het een jongen wordt.

Nog een paar weken, dan weten we het Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 253468018

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Pompoen zo 7 okt 2012 - 1:01

Jade schreef:
тыквашка schreef:Ja lastig he, maar ik merk dat hoe vaker ik die meisjesnaam noem (die dus niet eindigt op een a Wink) hoe mooier ik het begin te vinden. De tweede naam staat bij ons al vast, dus ik probeer dat dan gewoon uit, we noemen de naam gewoon regelmatig hardop, gewoon los maar ook in combinatie met de tweede naam en achternaam of met alleen de achternaam. Als je het hoort is het ineens ook al anders dan op papier!

Wij spreken de namen ook regelmatig uit! Voor een jongen staan de verdere namen ook al vast! Ik heb zelf heel erg het gevoel dat het een jongen wordt.

Nog een paar weken, dan weten we het Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 253468018

Nou met een paar weken ben je er nog niet hoor...tel er nog gerust een week of 4 bij op als je het met een geslachtsbepalende echo laat doen ;-).

Voor zowel meisje als jongen staat de tweede naam al vast, ik vind de tweede naam voor een jongen niet zo heel mooi, maar hij heeft al twee jongen die zo heten van hun tweede naam en ik wil dit kind graag verbonden met ze laten zijn door het ook die tweede naam te geven. Als het een meisje word dan krijgt het een meisjesversie van die naam en die vind ik véél mooier!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 1:13

тыквашка schreef:Heel veel namen die ik leuk vind kunnen gewoon niet omdat of een familielid of een kindje van dichtbij al zo heet. Of een kat dus...

Stijn, Sem, Thomas, Joost, Olivier vind ik allemaal erg leuk, maar gaat het dus gewoon niet worden

Josephine en Lisa geld hetzelfde voor.

Ik heb trouwens op de een of andere manier een voorkeur voor meisjesnamen die eindigen op een A. maar mijn man vind ze dus eigenlijk bijna allemaal niet mooi :-(.

Dan weet ik nog een leuke meisjesnaam voor je : Rosa. En een leuke jongensnaan, Jan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Pompoen zo 7 okt 2012 - 1:19

Charlie schreef:
тыквашка schreef:Heel veel namen die ik leuk vind kunnen gewoon niet omdat of een familielid of een kindje van dichtbij al zo heet. Of een kat dus...

Stijn, Sem, Thomas, Joost, Olivier vind ik allemaal erg leuk, maar gaat het dus gewoon niet worden

Josephine en Lisa geld hetzelfde voor.

Ik heb trouwens op de een of andere manier een voorkeur voor meisjesnamen die eindigen op een A. maar mijn man vind ze dus eigenlijk bijna allemaal niet mooi :-(.

Dan weet ik nog een leuke meisjesnaam voor je : Rosa. En een leuke jongensnaan, Jan.

Ik vind Rosa echt heel leuk! Maar mijn man vind het niks. Jan vind ik ook best leuk maar denk dat het dat sowieso uiteindelijk niet zou worden, maar dat vind mijn man dus ook helemaal niets. laughcry
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Océane zo 7 okt 2012 - 2:07

...


Laatst aangepast door Aquala op wo 5 dec 2012 - 12:57; in totaal 1 keer bewerkt
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  sanne-84 zo 7 okt 2012 - 3:29

Ik vind t ook zo moeilijk. Vind een paar namen wel mooi, en er boven uit steken, maar om nu te zeggen dat ik een nr 1 naam heb, nee.. Hoe kunnen mensen er soms zo zeker over zijn?
Heb mn lijst klaar, vandeweek eens goed over hebben met mn man (hebben we wel eens tussen de soep en aardappelen door gedaan) en kijken ofhij nog wat weet
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Twellie zo 7 okt 2012 - 4:12

De namen van mijn dochters niet meegerekend en in willekeurige volgorde:
1. Madelief
2. Linne
3. Daantje
Jongensnamen denk ik eigenlijk nooit over na.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Printje zo 7 okt 2012 - 4:19

Ik heb ook met heel erg veel namen meteen een beeld erbij door mijn beroep.

Jongensnamen:
- r..uben
- Jurre
- Thijmen

Meisjesnamen
- geheim..
- geheim
- hannah
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  mzcharlotte zo 7 okt 2012 - 4:23

Over de jongensnaam zouden we zo eens zijn, we vinden allebei een naam die op Brandon lijkt erg mooi. Maar hij komt bijna niet voor, dus houden we het nog even voor onszelf. Verder worden we het totaal niet eens over jongens namen, ik vind Oliver ook erg leuk.

Ik vind zelf Julia en A.líz mooi en mijn man kan zich er ook wel in vinden. We vinden het belangrijk dat het zowel in het Nederlands als Engels goed uitgesproken kan worden.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Printje zo 7 okt 2012 - 4:26

Ik zie de beide namen van zoonlief voorbij komen maar ook de tweede naam voor ons dochtertje staat er ergens tussen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Pompoen zo 7 okt 2012 - 4:27

Ik heb de naam die wij op nummer 1 hebben staan voor een eventuele dochter nog niet voorbij zien komen. De naam voor een eventuele zoon wel, die is ook helaas behoorlijk populair kwamen we laatst achter. Maar we kunnen echt geen andere naam bedenken die er aan kan tippen, dus dan is het helaas pindakaas hoor!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  mzcharlotte zo 7 okt 2012 - 4:33

Ik vind het ook niet superbelangrijk om een unieke naam te hebben voor mijn kind(eren), maar zolang ik die jongensnaam niet voorbij zie schuiven, houd ik 'm graag zo uniek mogelijk haha! Ik ben wel benieuwd naar de meisjesnaam Pompoen!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 4:36

тыквашка schreef:Heel veel namen die ik leuk vind kunnen gewoon niet omdat of een familielid of een kindje van dichtbij al zo heet. Of een kat dus...

Stijn, Sem, Thomas, Joost, Olivier vind ik allemaal erg leuk, maar gaat het dus gewoon niet worden

Josephine en Lisa geld hetzelfde voor.

Ik heb trouwens op de een of andere manier een voorkeur voor meisjesnamen die eindigen op een A. maar mijn man vind ze dus eigenlijk bijna allemaal niet mooi :-(.

en H.annah?



Mijn top drie:

1. Y.inthe
2. H.ahhah
3. Feya

1. Elijah
2. Edin
3. ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Kat1980 zo 7 okt 2012 - 7:03

Meisje:
1 Evy
2 Kyra
3 Norah

Jongen:
Zonder die van mijn kids, deze vond mijn vriend niet zo en zijn het dus niet geworden.
1 Timo (lijkt wel erg op de naam van T, maar zonder die ene letter werd het hem niet omdat zo iemand heet die mijn vriend vroeger niet mocht)
2 Kyan
3 Roan
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  smooch zo 7 okt 2012 - 7:48

Mijn top 4

Meisje:
1. E.livah
2. Aurora
3. Amelie
4. Noelle

Jongens:
1. Aaiden
2. Elia
3. Jonah
4. Tobias
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Aimee zo 7 okt 2012 - 8:03

Meisjesnamen:
1. Fenne
2. Ninthe
3. Tess

Jongensnamen:
1. Stijn
2. Benjamin
3. Mats
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  mzcharlotte zo 7 okt 2012 - 8:08

Oh ja, door jouw nummer 1 meisjesnaam Smooch, bedacht ik me dat ik Olivia ook een hele leuke naam vind.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  smooch zo 7 okt 2012 - 8:13

mzcharlotte schreef:Oh ja, door jouw nummer 1 meisjesnaam Smooch, bedacht ik me dat ik Olivia ook een hele leuke naam vind.

Olivia vind ik ook een hele mooie naam, die heeft lang hoog op mijn lijstje gestaan tot ik de naam E.livah tegen kwam.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jouw namen top 3 jongens/meiden - Pagina 4 Empty Re: Noem jouw namen top 3 jongens/meiden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum