Muursticker voor babykamer
+3
JD
duckie
catgirl85
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Muursticker voor babykamer
Ik ben druk bezig met het opruimen/inrichten van de aanstaande babykamer.
Maar nu wil ik graag leuke muurstickers gebruiken. Ik heb al op internet gezocht, maar heb nog niet echt iets leuks gevonden. Ik wil graag iets van beestjes met een leuk kleurtje.
Iemand een leuke site of winkel die ik kan bezoeken?
Maar nu wil ik graag leuke muurstickers gebruiken. Ik heb al op internet gezocht, maar heb nog niet echt iets leuks gevonden. Ik wil graag iets van beestjes met een leuk kleurtje.
Iemand een leuke site of winkel die ik kan bezoeken?
catgirl85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Muursticker voor babykamer
wij hebben niet een muursticker maar een soort poster van behang met een jungle er op van allemaal beestjes in leuke felle kleurtjes... onze dochter vind het heel er leuk (volgens mij) om die kleurtjes allemaal te zien. wij hebben de muren gewoon wit behang en dan deze poster op en plaat behangen en dan een soort lijstjes (volgens mij gewoon een soort plint) erom gemaakt dat het net een schilderij lijkt zodat we het later altijd anders kunnen doen
wij hebben deze
http://kwantum.nl/behang-en-verf/behang/vliesbehang/1177377
wij hebben deze
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
duckie schreef:wij hebben niet een muursticker maar een soort poster van behang met een jungle er op van allemaal beestjes in leuke felle kleurtjes... onze dochter vind het heel er leuk (volgens mij) om die kleurtjes allemaal te zien. wij hebben de muren gewoon wit behang en dan deze poster op en plaat behangen en dan een soort lijstjes (volgens mij gewoon een soort plint) erom gemaakt dat het net een schilderij lijkt zodat we het later altijd anders kunnen doen
wij hebben deze
Die is ook erg leuk! Aan de kwantum had ik nog niet gedacht. Bedankt voor je tip!
catgirl85- Fluisteraar
Heb je op www.kleurmijninterieur.nl gekeken? Daar hebben ze wel leuke muurstickers.
Gast- Gast
www.debijzaak.com
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Oh dat behang is wel echt te gek! Wil ook zoiets gaan doen tegen de tijd dat J. een nieuwe kamer krijgt, maar dat duurd nog even
Gast- Gast
Wilde ook al de Bijzaak tippen. Heb ik gisteren net een muursticker van opgehangen, ging echt perfect. En hij's zo mooi. In 't fototopic staat ie.
Gast- Gast
*Marietje* schreef:www.debijzaak.com
Aaaah wat schattig! Die met die schapen!
Gast- Gast
hou je rekening met je muren? ik weet niet wat je er op hebt of wat voor behang bijv, maar bij ons plakte ze niet. We hebben een behsngetje met n licht relief erin, en ook al stond er op de stickers dat ze zouden moeten plakken, en dat je ze dan ook weer kunt verwijderen en her gebruiken. Dus niet, uiteindelijk met hele sterke behanglijm ze vast geplakt. Terwijl het hele dure stickers waren van disney, ong 1 meter groot, maar wel 35 euro per stuk!
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Bedankt voor jullie tips!
Ik kwam net ook foam stickers tegen van Woezel en Pip en ik vind ze zoooo schattig.
We hebben behang waar we ze op willen plakken, maar er zit wel iets van relief op van verf. Dus ik hoop dat het dan ook werkt..
Ik kwam net ook foam stickers tegen van Woezel en Pip en ik vind ze zoooo schattig.
We hebben behang waar we ze op willen plakken, maar er zit wel iets van relief op van verf. Dus ik hoop dat het dan ook werkt..
catgirl85- Fluisteraar
kijk even op www.engeltjesendraken.nl
Die hebben zulke leuke stickers!
Die hebben zulke leuke stickers!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik heb zelf net een meubelsticker besteld op www.maisonmarcella.nl
Staan ook leuke muurstickers op met versjes enzo..
Staan ook leuke muurstickers op met versjes enzo..
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
www.muurdeco4kids.nl
Mirror- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 194
ja dat van die muren, daar baal ik zo van. geen moment bij nagedacht toen we hier gingen schilderen. wij hebben structuurverf, fijne korrel, maar zo'n sticker gaat bij ons dus nooit lukken
maar als je toch een leuke sticker ziet, zou je hem altijd nog op een plaat canvas kunnen plakken ofzo....?
maar als je toch een leuke sticker ziet, zou je hem altijd nog op een plaat canvas kunnen plakken ofzo....?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Muursticker tak voor babykamer
» muursticker gezocht voor op witte slaapkamerkast
» Stoel voor op babykamer
» Hoeveel vragen voor babykamer?
» Nav babykamer, Kamer voor peuter
» muursticker gezocht voor op witte slaapkamerkast
» Stoel voor op babykamer