Nutramigen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nutramigen
Ons zoontje krijgt sinds vandaag nutramigen. Hij had altijd comfort ar van kruidvat .. Maar die nutramigen is zo waterdun hij dikt voor geen meter in met knok van natufood de hele fles komt via neus en mond zo weer uit.. Iemand tips? Lejow jij gebruikt t toch ook?
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Nutramigen
Knok? Jbpm.. Sorry..automatische woord spelling
Happy- Prater
Je kunt eventueel biobim gebruiken, dat is te koop bij de natuurwinkel. Maar mijn ervaring is dat het lastig in te dikken is, je moet dan best veel gebruiken. Aangezien je kindje nog best jong is neem ik aan dat je het indikt vanwege spugen?
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ja klopt en dat ging heel goed met de comfort...heb net maar weer comfort gegeven en kijk morgen wel wat te doen.
Happy- Prater
Ja B krijgt het ook.
Ik zit even te denken, ze heeft 3 keer gehad dat de melk uit haar neus kwam, maar weet even niet meer of dit nou nog met de kruidvat was of al met nutramigen. Maar dit was omdat ze te gulzig dronk en zich verslikte.
Verslikt hij zich en komt het er dan uit? Of achteraf met het spugen?
Bij B doen we er een schep nutriton in per 100 cc, dus 2 goed volle scheppen per fles.
Ze spuugt nu eigenlijk helemaal niet meer (op heel soms een mondje na), het komt nog wel naar boven, maar ze kan het wegslikken en heeft er geen last van.
Ik zit even te denken, ze heeft 3 keer gehad dat de melk uit haar neus kwam, maar weet even niet meer of dit nou nog met de kruidvat was of al met nutramigen. Maar dit was omdat ze te gulzig dronk en zich verslikte.
Verslikt hij zich en komt het er dan uit? Of achteraf met het spugen?
Bij B doen we er een schep nutriton in per 100 cc, dus 2 goed volle scheppen per fles.
Ze spuugt nu eigenlijk helemaal niet meer (op heel soms een mondje na), het komt nog wel naar boven, maar ze kan het wegslikken en heeft er geen last van.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Nee hij drinkt op een normaal rustig tempo maar door de reflux blijft het omhoog komen. De voeding kwam met de comfort ook omhoog maar dat kon hij goed binnen houden en slikte hij het weer door. maar dit is zo dun dat het er letterlijk uitgutst.. Hij drinkt met de s speen van difrax trouwens.
Happy- Prater
Je kunt tegen het verslikken door te snel drinken ook een dental speen gebruiken. Gaat minder snel, het gaatje zit aan de bovenkant. Gebruik ik hier ook, vind ik fijner als een gewone speen.
Gast- Gast
Hier werd de voeding wel gewoon goed ingedikt.
Hoeveel JBPM doe je er bij op hoeveel cc?
Hoeveel JBPM doe je er bij op hoeveel cc?
Gast- Gast
Ik was denk ik iets te voorzichtig met de jbpm, het is gelukt . Hij moet er volgens mij ontzettend aan wennen is helemaal uit zijn doen vandaag.
Happy- Prater
Je moet hem wel even in de gaten houden.
Sommige kindjes krijgen er een beetje moeilijke ontlasting van of krampjes.
Hoeft niet hoor, H heet daar nooit last van gehad.
Wel fijn dat het nu gelukt is. De Nutramigen is inderdaad erg dun dus dan mag je best ruim met de JBPM zijn.
Sommige kindjes krijgen er een beetje moeilijke ontlasting van of krampjes.
Hoeft niet hoor, H heet daar nooit last van gehad.
Wel fijn dat het nu gelukt is. De Nutramigen is inderdaad erg dun dus dan mag je best ruim met de JBPM zijn.
Gast- Gast
Krampen vd nnutramigen of jbpm? Hij heeft de hele middag al krampen en hij huilt heel veel arm mannetje.
Happy- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: