Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dropbox HELP!!

Ga naar beneden

Dropbox HELP!! Empty Dropbox HELP!!

Bericht  Lenthe vr 6 jul 2012 - 2:37

Iemand heeft eens een dropbox aangemaakt, waartoe ik ook behoor.
Nu heb ik foto's geupload vanaf mijn fotocamera, maar mijn computer heeft ze automatisch in die dropbox gezet!
Ik snap niks van dat dropbox en doe er dan ook nooit wat mee, dus ik heb geen idee hoe het werkt.. maar nu stonden deze foto's ineens in de dropbox onder camera uploads. Ik heb ze direct verwijderd, maar kunnen de andere leden van die dropbox dit nu ook zien? wie kan me helpen??!?!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dropbox HELP!! Empty Re: Dropbox HELP!!

Bericht  Lenthe vr 6 jul 2012 - 2:41

Ik had net foto's gemaakt van oa een beha, om hier te verkopen, dus ik flipte een beetje, want om dit nou te uploaden naar die mensen van de dropbox :shock: pale
Maar ik heb gelukkig meteen op stop gedrukt, zodat alleen nog maar de foto's van mijn krultang in dropbox zijn gezet. Iets minder erg dus, maar kan iemand dit zien? Ook als ik ze heb verwijderd? Ziet iemand dat ik er iets in die dropbox heb gezet?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dropbox HELP!! Empty Re: Dropbox HELP!!

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 2:46

Waren het zulke erge foto's?Laughing


Als jij de map 'camera uploads' niet op delen hebt staan ziet niemand het. Waarschijnlijk heb je een andere map die gedeeld is, maar dat is de enige map waar die mensen dan ook bij kunnen. Je kan zien welke mappen gedeeld zijn en welke niet door het aantal poppetjes dat erbij staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dropbox HELP!! Empty Re: Dropbox HELP!!

Bericht  Lenthe vr 6 jul 2012 - 2:57

Dank je wel! Ik heb het nagekeken, maar ik zie nergens een aantal extra poppetjes, ook niet de map waarvan ik denk dat die wel is gedeeld.
Als ik zelf kijk, zie ik de map van Camera Uploads, maar ook de rest, allemaal op "Delen met... Niemand" staat.
Het waren geen 18+-foto's, gewoon een beha op de grond (ik wil ze straks nog even hier uploaden), maar ik zie het nou niet bepaald zitten dat mijn baas die foto's te zien krijgt :O laughcry
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dropbox HELP!! Empty Re: Dropbox HELP!!

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 3:00

Hahaha, nee logisch Wink.

Maar als je ze niet gedeeld hebt is dropbox dus persoonlijk smile. Niets aan de hand!Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dropbox HELP!! Empty Re: Dropbox HELP!!

Bericht  Lenthe vr 6 jul 2012 - 3:12

pffffffffff opluchting!
Ik had echt een hartverzakking net! Wink Toen ik het nogmaals wilde uploaden, heb ik maar meteen het op het knopje "Niet meer vragen voor dit apparaat" gedrukt Laughing
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dropbox HELP!! Empty Re: Dropbox HELP!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum