De hik
+5
CCC
Floor
Star007
Pussycat
Puggle
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
De hik
Hadden of hebben jullie kleintjes veel de hik? L. Heeft echt een paar keer per dag de hik en ik vraag me af of dat toch normaal is? Ziet er zo sneu uit ook.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Re: De hik
Haha ja het wordt vanzelf wel minder als ze ouder worden.
In mijn buik bijna elke dag de hik gehad. En nadat ze uit mijn buik was de eerste tijd ook veel de hik, maar nu bijna nooit meer. Gewoon normaal af en toe
In mijn buik bijna elke dag de hik gehad. En nadat ze uit mijn buik was de eerste tijd ook veel de hik, maar nu bijna nooit meer. Gewoon normaal af en toe
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
In mijn buik had ze veel de hik en na de geboorte tot ongeveer 10 weken had ze zeker 2 x per dag de hik.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Oké. Ja in mijn buik was het op het laatst ook echt erg. Maar dacht dat het misschien niet goed was nu.
Kan het niet aan een soort fles speen liggen oid?
Kan het niet aan een soort fles speen liggen oid?
Puggle- Ratel
In de buik had hij elke dag wel een uur de hik. De eerste maanden heeft hij echt vaak de hik gehad, elke dag wel, soms wel meerdere keren (duurde vaak ook een half uur/uur tot het over was). Sinds hij medicatie heeft (reflux) en zijn reflux minder is, hikt hij ook minder maar nog heeft hij wel minimaal 1 of 2 keer per week de hik.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Voor zover ik weet hoort dat er gewoon bij.
L. had er geen last van, wij vonden het wel schattig, net een keffende chihuahua!
L. had er geen last van, wij vonden het wel schattig, net een keffende chihuahua!
Gast- Gast
Hier ook min. Twee x per dag en lang ook (vind ik dan)... Ze raakt er ook geïrriteerd van soms...wat resulteert in een flinke huilbui...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Tijdens de zwangerschap had H. al heel vaak de hik en na de geboorte ook. Inmiddels wel iets minder vaak en niet elke dag meer, maar wel een stuk vaker nog dan ik dat zelf heb.
Edit: als ze de hik heeft (en dat duurt meestal lang) leg ik haar even aan de borst, 3 slokjes en het is over.
Edit: als ze de hik heeft (en dat duurt meestal lang) leg ik haar even aan de borst, 3 slokjes en het is over.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Parel schreef:Voor zover ik weet hoort dat er gewoon bij.
Puggle- Ratel
chococupcake schreef:Hier ook min. Twee x per dag en lang ook (vind ik dan)... Ze raakt er ook geïrriteerd van soms...wat resulteert in een flinke huilbui...
Ja hier duurt het ook wel even voor het over is, gelukkig gaat ze niet huilen maar kijkt wel heel moeilijk dan. Vind het maar sneu.
Het kan dus niet echt aan de fles speen liggen dan?
Puggle- Ratel
als ze te snel drinkt met de speen die nu op de fles zit kan ze daar de hik van krijgen (of zoals bij onze zoon, als de voeding niet dik genoeg is dan ook)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Hier ook bij beide kids in de buik en dochter daarna ook.
Gok dat de kleine man er straks ook nog wel last van heeft, al wordt het wel steeds minder in de buik.
Eerst was het echt meerdere keren per dag een poos, nu denk ik 2x.
Gok dat de kleine man er straks ook nog wel last van heeft, al wordt het wel steeds minder in de buik.
Eerst was het echt meerdere keren per dag een poos, nu denk ik 2x.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Over de hik gesproken......
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ja hier had ze echt vaak de hik dan ging ze als ze het zat was keihard huilen en dan was t weg.
Nu is ze een half jaar en heeft het nog heel af en toe.
Nu is ze een half jaar en heeft het nog heel af en toe.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Puggle schreef:chococupcake schreef:Hier ook min. Twee x per dag en lang ook (vind ik dan)... Ze raakt er ook geïrriteerd van soms...wat resulteert in een flinke huilbui...
Ja hier duurt het ook wel even voor het over is, gelukkig gaat ze niet huilen maar kijkt wel heel moeilijk dan. Vind het maar sneu.
Het kan dus niet echt aan de fles speen liggen dan?
Ja ik ook, vrees ook dat het een combinatie van mijn ongeduld wat ze ook heeft :p Is ook sneu, vaak moet ze daarvan ook weer kleine beetjes spugen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Hier had de jongste in d ebuik veel de hik en buiten de buik vrijwel iedere dag een paar keer de hik. Kan geen kwaad volgens het CB en gaat vanzelf over. Nu heeft hij het bijna niet meer.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: