Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lejow op bezoek bij J van Roodkapje

+18
LindaK
Slakje
Teddyaapje
duckie
PapillonRose
L!ND@
_Lana_
Liadan
Tania
studiebol
Fiwen
Jezzie
Annie24
Happydobby
Linda
PiP
Steep
Lejow
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Lejow op bezoek bij J van Roodkapje - Pagina 2 Empty Re: Lejow op bezoek bij J van Roodkapje

Bericht  LindaK do 5 jul 2012 - 9:23

Wat is het een mooie mand geworden!! Helemaal top!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow op bezoek bij J van Roodkapje - Pagina 2 Empty Re: Lejow op bezoek bij J van Roodkapje

Bericht  Purpleflower do 5 jul 2012 - 9:28

studiebol schreef:Fiwen, zijn dat premature pakjes? Zoja erg leuk! haha sowieso leuk, maar omdat ze prematuur zijn vind ik ze extra leuk! Moet je wat mee gaan doen, want er is maar weinig in prematuur.. en wat ik toen kon vinden is ineens duurder omdat het prematuur is dat vind ik altijd zo'n onzin.

Dit brengt mijn op een idee Very Happy Lejow op bezoek bij J van Roodkapje - Pagina 2 827601
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  studiebol do 5 jul 2012 - 9:31

Purpleflower schreef:
studiebol schreef:Fiwen, zijn dat premature pakjes? Zoja erg leuk! haha sowieso leuk, maar omdat ze prematuur zijn vind ik ze extra leuk! Moet je wat mee gaan doen, want er is maar weinig in prematuur.. en wat ik toen kon vinden is ineens duurder omdat het prematuur is dat vind ik altijd zo'n onzin.

Dit brengt mijn op een idee Very Happy Lejow op bezoek bij J van Roodkapje - Pagina 2 827601

Haha maak je ook kleding? Nou ja ik vind het echt.. er is gewoon weinig. Hema verkoopt het niet, Prenatal maar een paar stuks... en ik vind het gewoon duur. En normaal shirtje kost bij wijze van 4,95 dan betaal je voor een premature shirtje al 6,95 en waarom? Er wordt minder stof voor gebruikt denk ik dan, dan moet het ook goedkoper zijn. Het is ook niet moeilijker te maken dan een shirtje in maat 50... maar goed.. haha daar gaat het topic niet over Lejow op bezoek bij J van Roodkapje - Pagina 2 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 9:32

Wat lief!

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 5 jul 2012 - 9:34

en wat er bij de prenatal is, is saai, grauw, en hangt er al jaren.
Ik had een meisje gekregen, dus wilde mijn meisje ook meisjeskleding aan doen! Leuk roze, met patroontjes, lekker vrolijk.
Maar dat was er bijna niet. Ja een paar sites, maar inderdaad behoorlijk duur.
Ik zag een heel leuk pakje, voor 51!!! euro!

Ga setjes maken voor 17,50 euro (de meeste vragen er 20/25 euro voor, dus zit er een beetje onder) en volgens mij kun je binnen lopen... Broekjes, overslagtruitjes en mutsjes!

Zo, nu weer on topic :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Roodkapje do 5 jul 2012 - 19:55

WOWWWWWWWWWWW meiden ! Wat hebben jullie ons verrast! We zijn er echt helemaal stil van, dat zoveel mensen die ons persoonlijk niet kennen zoveel warmte en liefde overbrengen naar ons en samen met ons hopen dat alles goed gaat met J.ulia.

Echt zo ontzettend bedankt allemaal! Ook een extra bedankje voor jou, Fiwen. Wat heb je dat prachtig gemaakt en echt, begin een premature kledinglijn. Er is echt geen markt voor zowat en wat er is, is niet leuk of wat Lejow ook zegt super duur.

Ook nog een extra bedankje voor Lejow voor het melden van de berichtjes over J.ulia hier. Het is voor ons echt 1 grote chaos op dit moment en plaats zoveel mogelijk op facebook omdat het even snel tussendoor via een mobieltje kan, maar forummen heb ik nu echt deze week amper gedaan. Even het zomer 2012 topic bijgelezen alleen maar verder niet. De wereld gaat echt aan ons voorbij.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Rush do 5 jul 2012 - 19:57

Wat leuk allemaal! Was hier een 'inzameling' voor? Jammer dat ik dat gemist heb. Neutral
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Lejow do 5 jul 2012 - 20:17

Rush schreef:Wat leuk allemaal! Was hier een 'inzameling' voor? Jammer dat ik dat gemist heb. Neutral

Ja,heeb veel meiden een PB gestuurd, want kon het natuurlijk niet op het forum zetten, mocht roodkapje het lezen. Heb er wel bij gezet het zo veel mogelijk door te sturen, aar weet natuurlijk niet of dat gebeurd is!

En RK: hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Rush do 5 jul 2012 - 20:20

Dat is jammer Lejow. Ik heb best veel contact met verschillende forumsters, maar geen van allen heb ik erover gehoord. Dus die PB zal ons dan niet bereikt hebben denk ik. Lejow op bezoek bij J van Roodkapje - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  _Lana_ do 5 jul 2012 - 20:30

Rush schreef:Dat is jammer Lejow. Ik heb best veel contact met verschillende forumsters, maar geen van allen heb ik erover gehoord. Dus die PB zal ons dan niet bereikt hebben denk ik. Lejow op bezoek bij J van Roodkapje - Pagina 2 394967

Ik vind het ook heel jammer dat die PB mij ook niet bereikt heeft, want ik leef erg mee met Roodkapje.
Maar er is in ieder geval een heeeele mooie mand van gemaakt!

En Roodkapje, helemaal logisch dat de wereld om je heen aan je voorbij gaat, alle aandacht voor je gezinnetje.
Ik leef heel erg met je mee. Ik hoop dat je ondanks de zorgen, ook kunt genieten ( ik durf het bijna niet meer te zeggen Wink ) van de momenten samen met je meisje. Ik ben blij dat het in ieder geval iets beter gaat met haar.

Denk ook om jezelf hè.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 20:37

Hier ook geen PB ontvangen. Had graag meegedaan.

Maar wat een ontzettend mooi cadeau!

Fiwen, prachtige kleertjes!

Gast
Gast

Bericht  Jezzie do 5 jul 2012 - 21:05

Ik wist het ook niet, anders had ik ook graag mee willen doen!
Maar had wel een kaartje gestuurd, had van Lejow het adres gekregen.
Roodkapje en ik waren op de zelfde dag uitgerekend.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  SarahKey do 5 jul 2012 - 21:21

Wat een mooie mand! Echt heel lief van de meiden hier.

En geen wonder hoor dat de wereld langs je heen gaat. Je leven staat nu voor 200% in het teken van je kleine meid en je gezin.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: