Trendylaarzen
+2
Blond
Reeza
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Trendylaarzen
Kennen jullie die site nog? Mijn moeder heeft 3 jaar geleden 2 paar UGG's besteld, een voor haar en een voor mij. De UGG's zijn nooit aangekomen, er werd niet gereageerd op telefoontjes, e-mail, het is op Radar geweest (waarin een 'exprert' vertelde dat het geen oplichters zijn) Op opgelicht.nl (dacht ik) was een heel topic over Trendylaarzen, Trendylaarzen heeft er toen zelfs voor gezorgd dat de site down ging.
Daarna heeft mijn moeder aangifte gedaan, waarna mijn moeder van hun advocaat een brief kreeg waarin zij hen 300-nogwat euro moest betalen wegens het doen van een valse aangifte Dit heeft ze nooit gedaan natuurlijk (geld betaald aan hen). De zaak liep nog, er waren meerdere mensen die aangifte tegen hen hadden gedaan.
En nu eindelijk krijgt ze haar geld terug! 400-zoveel euro, weet het niet precies. Nou dat werd tijd zeg, en echt ongelooflijk dat zij zoveel mensen in de zeik hebben genomen.
Dat wilde ik toch even vertellen
Daarna heeft mijn moeder aangifte gedaan, waarna mijn moeder van hun advocaat een brief kreeg waarin zij hen 300-nogwat euro moest betalen wegens het doen van een valse aangifte Dit heeft ze nooit gedaan natuurlijk (geld betaald aan hen). De zaak liep nog, er waren meerdere mensen die aangifte tegen hen hadden gedaan.
En nu eindelijk krijgt ze haar geld terug! 400-zoveel euro, weet het niet precies. Nou dat werd tijd zeg, en echt ongelooflijk dat zij zoveel mensen in de zeik hebben genomen.
Dat wilde ik toch even vertellen
Gast- Gast
Re: Trendylaarzen
Ja, ik weet het nog! Wat fijn zeg Is echt veel geld..
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Jeetje, dat hadden jullie vast niet meer gedacht. En nu naar de Bijenkorf voor Uggs?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:Jeetje, dat hadden jullie vast niet meer gedacht. En nu naar de Bijenkorf voor Uggs?
Nee hadden we zeker niet meer gedacht! Heb al 3 paar UGG's, heb ze daarna nooit meer via een site geprobeerd te bestellen. Dan maar wat duurder! Ze mag het geld lekker zelf houden, want het was toen ook een cadeautje voor mij
Gast- Gast
Wat fijn dat ze uiteindelijk toch haar geld terug heeft! Na zo'n lange tijd verwacht je het eigenlijk niet meer toch?
Gast- Gast
Oh ja weet het nog!! Jij wilde de nightfall en ik heb de sundance 2 besteld.
Maar ik heb echt zo'n geluk gehad!!! De dagen klopten dat je moest wachten en heb ze gewoon via
Dhl gehad.. later zag ik ook radar op tv en zijn er zoveel mensen in gestonken
Nou wel fijn hoor dat je moeder nu eindelijk het geld weer terug heeft gekregen!
Maar het grappige is ik wou ze toen graag hebben maar heb ze eigenlijk nooit aan
Maar ik heb echt zo'n geluk gehad!!! De dagen klopten dat je moest wachten en heb ze gewoon via
Dhl gehad.. later zag ik ook radar op tv en zijn er zoveel mensen in gestonken
Nou wel fijn hoor dat je moeder nu eindelijk het geld weer terug heeft gekregen!
Maar het grappige is ik wou ze toen graag hebben maar heb ze eigenlijk nooit aan
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Oooh fijn zeg Carrie!!!! Ik ken ze nog wel ja
Overigens zijn ze verder gegaan onder een andere naam, J.illy Fashion oid.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Oooh fijn zeg Carrie!!!! Ik ken ze nog wel ja
Serieus joh? Ongelooflijk he, dat dat kan!
Gast- Gast
Dat kan ik me nog herinneren. Fijn dat je alsnog geld terug hebt gekregen. Beter laat dan nooit : )
Gast- Gast
Oh dat topic kan ik me volgens mij nog wel herinneren! Fijn zeg!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Carrie schreef:_Leaf_ schreef:Oooh fijn zeg Carrie!!!! Ik ken ze nog wel ja
Serieus joh? Ongelooflijk he, dat dat kan!
Ja echt vreselijk!!!
Gast- Gast
Zo, lucky you (najaaaa, je moeder) Gebeurt niet vaak dat het toch terug wordt gestort na zo'n lange tijd!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Fijn dat je het geld terug hebt! Ik ken inderdaad die heisa bij dat bedrijf! Iedereen had het er toen over.
Gast- Gast
Dat topic herinner ik me nog ja! Wat een gedoe he, en ik snap niet dat dit werkelijk gebeurt dat oplichten.
Wel fijn dat het nu eindelijk is opgelost
Wel fijn dat het nu eindelijk is opgelost
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Jeanette schreef:Zo, lucky you (najaaaa, je moeder) Gebeurt niet vaak dat het toch terug wordt gestort na zo'n lange tijd!
Inderdaad, we waren het al bijna vergeten eigenlijk. Of in ieder geval, we hadden het losgelaten
Gast- Gast
Dat topic herinner ik me nog goed!
Wat goed dat het nu eindelijk is opgelost. En wat een lef van een bedrijf om iemand aan te klagen wegens laster.
Wat goed dat het nu eindelijk is opgelost. En wat een lef van een bedrijf om iemand aan te klagen wegens laster.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: