Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stoomreiniger

4 plaatsers

Ga naar beneden

Stoomreiniger Empty Stoomreiniger

Bericht  Floor ma 2 jul 2012 - 23:52

Wie heeft er hier een stoomreiniger. Waar gebruik je hem zoal voor en nog tips waar ik op moet letten als ik er 1 wil aanschaffen.

http://www.wehkamp.nl/huishoudapparatuur/stofzuigers-stoomreinigers/stofzuigers-stoomreinigers/dirt-devil-m-380-stoomreiniger/C27_7G6_7G6_730434/

ik heb deze gezien op wehkamp, dit lijkt me wel wat.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoomreiniger Empty Re: Stoomreiniger

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 23:54

Ik heb er een geleend van mijn ouders toen ik net was verhuisd. Ik heb er onder andere alle deuren en kozijnen en de badkamer mee schoon gemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Sanne di 3 jul 2012 - 0:42

Ik heb er een, maar doe er eigenlijk heel weinig mee. Soms staat dat ding zo een jaar ongebruikt in de berging. Toch maakt hij best goed schoon, heel af en toe gebruik ik hem voor de voegen in de badkamer, met de stoom spuit je dat zo schoon. Verder gebruik ik hem weinig omdat ik liever schoonmaak met schoonmaakmiddelen. Dan ruikt het weer zo lekker fris in huis. Met alleen stoom krijg je een beetje een plasticlucht (door de stoomreiniger).

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Floor di 3 jul 2012 - 0:47

ik wil hem inderdaad voor de badkamer gebruiken en als het kan ook de vloer beneden, die moet ik nu vaak dweilen maar dat vind ik een rotklus hoop eigenlijk dat het met de stoomreiniger wat gemakkelijker gaat.
Ook de ramen wil ik hem voor gebruiken (de binnenkant, buiten heb ik een glazenwasser), we hebben ramen tot de grond maar onze zoon zit er elke dag tegenaan geplakt, het ziet er dus niet meer uit en fatsoenlijk ramenzemen is niet mijn ding.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Sanne di 3 jul 2012 - 0:52

Ik heb de stoomreiniger destijds ook voornamelijk voor de vloer aangeschaft. In het begin wel gebruikt, maar nu dweil ik liever gewoon. De stoomreiniger klaarzetten duurt al langer dan het pakken van water uit de kraan. Dan moet hij nog heet worden (gaat wel sneller als je er gekookt water in doet), dan moet je met dat apparaat het huis door. Ik kan sneller dweilen dan stomen en het ruikt dan ook frisser.

Ramen heb ik ook geprobeerd, was geen succes. Althans, niet zoals het op het plaatje eruit ziet. Hij trekt de stoom niet goed weg.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Floor di 3 jul 2012 - 1:09

Ik heb een houten vloer maar vind het zoveel werk om die te dweilen. Vind het niet zo erg dat de stoomreiniger eerst nog moet opwarmen.
voor de raam is hij dus niet handig, jammer want ik vind ramen zemen nogal veel werk, het zijn allemaal ramen van 2.30 hoog en minimaal 2.50 breed.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk di 3 jul 2012 - 1:13

Ik heb er zelf geen, ben er wel naar opzoek geweest en las in ieder geval dat je goed moet kijken naar het aantal bar, want als je waterdruk te laag is schijnen ze niet zo goed te werken.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor di 3 jul 2012 - 1:29

bedankt voor de tip, ik zag inderdaad dat er al aardig wat verschillen zitten in druk tussen de verschillende merken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Sanne di 3 jul 2012 - 1:40

En voor de vloer is het handig te letten op de hoeveelheid water die erin kan. Ik heb één met een halve liter, als ik de vloer echt goed schoon wil maken, moet ik eigenlijk een keer bijvullen.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Linda di 3 jul 2012 - 3:07

Wij hebben een stoommop en ik vind het wel erg handig.
Je hoeft geen allesreiniger meer te gebruiken. En door de hitte wordt de vloer wel goed schoon. Wij hebben parket en dat gaat prima.
Eigenlijk zou ik nog wel eens een betere willen.

Bij groupdeal of vanvoordeel enzo hebben ze ze regelmatig in de aanbieding.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Floor wo 4 jul 2012 - 1:17

Bedankt, ik zal eens aanbiedingen in de gaten houden.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Linda zo 15 jul 2012 - 3:35

Ik kwam deze tegen en moest aan dit topic denken.

http://www.groupdeal.nl/landelijke-deals/55-ipv-129-stoomreiniger-met-uitneembare-handstoomreiniger-makkelijk-schoonmaken-zonder-chemische-middelen10.html?utm_source=e-ngine_mail&utm_medium=e-mail&utm_campaign=2012-07-15-land

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven