Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit

+3
Cato
vlinder-19
Niekske
7 plaatsers

Ga naar beneden

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  Empty N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 6:23

Ik heb deze kast in huis staan:

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  10802205-4_Portrait_XL

Nu heb ik de vakken wel volgepropt met boeken en foto's, maar ik vind het er erg rommelig uitzien. Ik ben dan ook op zoek naar wat nieuwe inspiratie. Wat staat er in de vakken van jullie kast? Foto's zijn natuurlijk van harte welkom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  Empty Re: N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit

Bericht  Niekske ma 2 jul 2012 - 7:49

Ik ben verliefd op mijn witte expedit kast Very Happy voor ik ging samenwonen, stond ie ook vol met prullaria, kaartjes, foto's... toen ik ging samenwonen, eiste ik dat ie mee moest, maar mijn vriend vond dat ie dan wel rustiger moest worden. De onderste rij zitten nu 4 manden in en er zitten ook nog 4 deurtjes in, verspreid over rij 2 en 3. Verder staan er 4 zilveren opberg-potten (raar woord, maar het zijn een beetje sjieke voorraadbussen) een paar waxinelicht-houdertjes en een paar foto's. Het scheelt dat het veel dezelfde kleuren zijn nu, wit/zilver/grijs en de deurtjes doen ook veel. Die voorraadbussen zijn grote objecten en ook dat maakt rustiger. Ik kan nu geen foto plaatsen, maar misschien heb je zo wel iets aan de tips smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  Empty Re: N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit

Bericht  vlinder-19 ma 2 jul 2012 - 7:52

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  Foto-QLXWYKVHHierbij mijn nutteloze bijdragen....want het is namelijk mn schoenenkast...en wat andere troep in de bijkeuken.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  Empty Re: N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit

Bericht  Cato ma 2 jul 2012 - 8:27

[img]N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  IMAG0465[/img]


[img]N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  IMAG0466[/img]

Het servies is van mijn overgroot oma geweest.
Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  Empty Re: N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 8:29

Cato, gave kast!

Mijn expedit kun je in het andere topic zien Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  Empty Re: N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 8:39

Wauw inderdaad Cato, hele gave kast!

Ik zat er ook aan te denken om er serviesgoed in te zetten, maar ik heb blond-servies dus dat zal er niet rustiger op worden dan...

Niekske, bedankt voor jouw tips. Ik denk dat ik van de week even langs de action of de blokker rijd om mooie voorraadbussen te kopen, dat vind ik wel echt een goed idee! N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  281626781

Vlinder, jij ook bedankt voor je foto, maar ik denk niet dat mijn vriend het ermee eens is dat ik mijn schoenencollectie in de woonkamer ga showen N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  2474380249

Pippa, jouw foto heb ik inderdaad gezien, leuk! Die letters vind ik ook erg leuk maar in een witte kast valt dat wel erg weg. Misschien even zoeken naar letters in een andere kleur, of zelf aan de slag gaan met wat verf smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  Empty Re: N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 8:40

Zoey schreef:

Pippa, jouw foto heb ik inderdaad gezien, leuk! Die letters vind ik ook erg leuk maar in een witte kast valt dat wel erg weg. Misschien even zoeken naar letters in een andere kleur, of zelf aan de slag gaan met wat verf smile

Je hebt ze ook in het zwart, en ik zag ze laatst in heel mooi grijs smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  Empty Re: N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 8:58

Oh grijs is denk ik wel leuk bij ons! Ik heb heel veel wit met bruin, dus zwart vind ik daar een beetje hard bij. Maar grijs kan wel heel leuk zijn smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  Empty Re: N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit

Bericht  Ooh La La! ma 2 jul 2012 - 20:16

Ik heb er nu geen foto van, maar bij ons staan er souveniers van onze reizen in, een paar foto's en een oude camera.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  Empty Re: N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit

Bericht  Penny Blossom ma 2 jul 2012 - 20:30

Wij hebben een Hemnes vitrinekast (geloof ik). Daar staat mijn Blond Amsterdam verzameling in. Dit zijn nog iets oudere foto's, ondertussen is de kast nog voller Embarassed

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  255267_436661539711748_1656139811_n

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  168894_436661566378412_899075401_n

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  564141_436661579711744_1539238037_n
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  Empty Re: N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit

Bericht  Silver ma 2 jul 2012 - 20:38

Onze kast is 1 en al bende zie ik nu vergeleken de foto's. Haha Ik heb de gehele kast vol met glazen, en de onderste planken staan kaarsen en waxinelichtjes en alles wat daar mee te maken heeft. Misschien moet ik toch maar eens kijken voor een leuk servies om het wat rustiger te doen lijken. (mag het wel een heel groot servies zijn)

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  Foto-T4KTJP6V


Laatst aangepast door Silver op ma 2 jul 2012 - 20:42; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  Empty Re: N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 20:40

Oh Germini ik vind dat blond servies bij jou helemaal niet rommelig ogen! Dat is ook nog wel het overwegen waard smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  Empty Re: N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit

Bericht  Shisha ma 2 jul 2012 - 21:08

Ooh wat een mooie kast Cato! I love you

Wij hebben een expeditkast met een bureau er aan. Er staan voornamelijk games/dvd's en boeken in. Onder in hebben we mandjes zitten waar wat losse dingen in zitten zoals het dingetje voor internetbankieren etc.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit  Empty Re: N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum