N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit
+3
Cato
vlinder-19
Niekske
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit
Ik heb deze kast in huis staan:
Nu heb ik de vakken wel volgepropt met boeken en foto's, maar ik vind het er erg rommelig uitzien. Ik ben dan ook op zoek naar wat nieuwe inspiratie. Wat staat er in de vakken van jullie kast? Foto's zijn natuurlijk van harte welkom!
Nu heb ik de vakken wel volgepropt met boeken en foto's, maar ik vind het er erg rommelig uitzien. Ik ben dan ook op zoek naar wat nieuwe inspiratie. Wat staat er in de vakken van jullie kast? Foto's zijn natuurlijk van harte welkom!
Gast- Gast
Re: N.a.v.: Wat staat er in jouw vitrinekast/buffetkast/expedit
Ik ben verliefd op mijn witte expedit kast voor ik ging samenwonen, stond ie ook vol met prullaria, kaartjes, foto's... toen ik ging samenwonen, eiste ik dat ie mee moest, maar mijn vriend vond dat ie dan wel rustiger moest worden. De onderste rij zitten nu 4 manden in en er zitten ook nog 4 deurtjes in, verspreid over rij 2 en 3. Verder staan er 4 zilveren opberg-potten (raar woord, maar het zijn een beetje sjieke voorraadbussen) een paar waxinelicht-houdertjes en een paar foto's. Het scheelt dat het veel dezelfde kleuren zijn nu, wit/zilver/grijs en de deurtjes doen ook veel. Die voorraadbussen zijn grote objecten en ook dat maakt rustiger. Ik kan nu geen foto plaatsen, maar misschien heb je zo wel iets aan de tips
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Hierbij mijn nutteloze bijdragen....want het is namelijk mn schoenenkast...en wat andere troep in de bijkeuken.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
[img][/img]
[img][/img]
Het servies is van mijn overgroot oma geweest.
[img][/img]
Het servies is van mijn overgroot oma geweest.
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Cato, gave kast!
Mijn expedit kun je in het andere topic zien
Mijn expedit kun je in het andere topic zien
Gast- Gast
Wauw inderdaad Cato, hele gave kast!
Ik zat er ook aan te denken om er serviesgoed in te zetten, maar ik heb blond-servies dus dat zal er niet rustiger op worden dan...
Niekske, bedankt voor jouw tips. Ik denk dat ik van de week even langs de action of de blokker rijd om mooie voorraadbussen te kopen, dat vind ik wel echt een goed idee!
Vlinder, jij ook bedankt voor je foto, maar ik denk niet dat mijn vriend het ermee eens is dat ik mijn schoenencollectie in de woonkamer ga showen
Pippa, jouw foto heb ik inderdaad gezien, leuk! Die letters vind ik ook erg leuk maar in een witte kast valt dat wel erg weg. Misschien even zoeken naar letters in een andere kleur, of zelf aan de slag gaan met wat verf
Ik zat er ook aan te denken om er serviesgoed in te zetten, maar ik heb blond-servies dus dat zal er niet rustiger op worden dan...
Niekske, bedankt voor jouw tips. Ik denk dat ik van de week even langs de action of de blokker rijd om mooie voorraadbussen te kopen, dat vind ik wel echt een goed idee!
Vlinder, jij ook bedankt voor je foto, maar ik denk niet dat mijn vriend het ermee eens is dat ik mijn schoenencollectie in de woonkamer ga showen
Pippa, jouw foto heb ik inderdaad gezien, leuk! Die letters vind ik ook erg leuk maar in een witte kast valt dat wel erg weg. Misschien even zoeken naar letters in een andere kleur, of zelf aan de slag gaan met wat verf
Gast- Gast
Zoey schreef:
Je hebt ze ook in het zwart, en ik zag ze laatst in heel mooi grijs
Gast- Gast
Oh grijs is denk ik wel leuk bij ons! Ik heb heel veel wit met bruin, dus zwart vind ik daar een beetje hard bij. Maar grijs kan wel heel leuk zijn
Gast- Gast
Ik heb er nu geen foto van, maar bij ons staan er souveniers van onze reizen in, een paar foto's en een oude camera.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Wij hebben een Hemnes vitrinekast (geloof ik). Daar staat mijn Blond Amsterdam verzameling in. Dit zijn nog iets oudere foto's, ondertussen is de kast nog voller
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Onze kast is 1 en al bende zie ik nu vergeleken de foto's. Haha Ik heb de gehele kast vol met glazen, en de onderste planken staan kaarsen en waxinelichtjes en alles wat daar mee te maken heeft. Misschien moet ik toch maar eens kijken voor een leuk servies om het wat rustiger te doen lijken. (mag het wel een heel groot servies zijn)
Laatst aangepast door Silver op ma 2 jul 2012 - 20:42; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Oh Germini ik vind dat blond servies bij jou helemaal niet rommelig ogen! Dat is ook nog wel het overwegen waard
Gast- Gast
Ooh wat een mooie kast Cato!
Wij hebben een expeditkast met een bureau er aan. Er staan voornamelijk games/dvd's en boeken in. Onder in hebben we mandjes zitten waar wat losse dingen in zitten zoals het dingetje voor internetbankieren etc.
Wij hebben een expeditkast met een bureau er aan. Er staan voornamelijk games/dvd's en boeken in. Onder in hebben we mandjes zitten waar wat losse dingen in zitten zoals het dingetje voor internetbankieren etc.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe ziet jouw expedit kast eruit?
» Wat staat er op jouw kerstlijstje?
» N.a.v.: Wat staat er op jouw kassabon?
» Wat staat er in jouw vensterbank?
» Wat staat er op jouw verlanglijstje?
» Wat staat er op jouw kerstlijstje?
» N.a.v.: Wat staat er op jouw kassabon?
» Wat staat er in jouw vensterbank?
» Wat staat er op jouw verlanglijstje?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: