Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vierdaagse/Zomerfeesten

+3
Blond
Toet
Poubelle
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vierdaagse/Zomerfeesten - Pagina 2 Empty Re: Vierdaagse/Zomerfeesten

Bericht  silly-one do 12 jul 2012 - 4:44

Punk'd schreef:Oohjohh dat heb ik niet eens meegekregen. Stom zeg.

Wat raar dat ze dat dan niet op een andere manier doen. Dat hoort er gewoon bij Vierdaagse/Zomerfeesten - Pagina 2 3079029344

Ze bieden nu iets anders aan, maar de kant op nog meer verzakking met zoveel mensen op de kade was te gevaarlijk of zo iets. Plus op een andere locatie kan het haast niet, want er komen zoveel mensen op af dat ergens anders haast niet mogelijk is. De afgelopen 2 jaar had ik een ideale locatie ( oude matrixx cafe aan de waalkade en het dak van een vriendin van mij die in de benedenstad woont). Maar de waalbrug, waalstrand en de kade stonden vol. Op de snelbinder mag je niet staan vanwege gevaar van de pijl etc. Dus probeer die duizenden mensen maar eens ergens ander te krijgen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vierdaagse/Zomerfeesten - Pagina 2 Empty Re: Vierdaagse/Zomerfeesten

Bericht  Toet wo 18 jul 2012 - 3:53

Gister avond was erg gezellig, en eindelijk droog! (ohja, ik heb me niet aan mijn planning gehouden haha, ben alleen zaterdagavond NIET geweest Vierdaagse/Zomerfeesten - Pagina 2 2474380249)

Over een uurtje weer richting Nijmegen! Gaat er morgen nog iemand naar Will and the people trouwens?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vierdaagse/Zomerfeesten - Pagina 2 Empty Re: Vierdaagse/Zomerfeesten

Bericht  silly-one do 19 jul 2012 - 8:03

Ik begin gaar te worden ondertussen. Echt teveel gefeest deze week plus in de ochtend vroeg op. Zodat de mensen die de tribunes opbouwen dat veilig konden doen. Ik mocht namelijk verkeersregelaar spelen. Dat ook twee ochtenden gedaan en toen was ik nog niet nuchter haha.

Er komen nu twee vriendinnen deze kant op en dan gaan we weer de stad in, vandaag maken we het niet laat geen bier en morgen lekker uitslapen Very Happy.
Het is in elk geval nu gezellig op straat voor.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vierdaagse/Zomerfeesten - Pagina 2 Empty Re: Vierdaagse/Zomerfeesten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum