Vierdaagse/Zomerfeesten
+3
Blond
Toet
Poubelle
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vierdaagse/Zomerfeesten
Punk'd schreef:Oohjohh dat heb ik niet eens meegekregen. Stom zeg.
Wat raar dat ze dat dan niet op een andere manier doen. Dat hoort er gewoon bij
Ze bieden nu iets anders aan, maar de kant op nog meer verzakking met zoveel mensen op de kade was te gevaarlijk of zo iets. Plus op een andere locatie kan het haast niet, want er komen zoveel mensen op af dat ergens anders haast niet mogelijk is. De afgelopen 2 jaar had ik een ideale locatie ( oude matrixx cafe aan de waalkade en het dak van een vriendin van mij die in de benedenstad woont). Maar de waalbrug, waalstrand en de kade stonden vol. Op de snelbinder mag je niet staan vanwege gevaar van de pijl etc. Dus probeer die duizenden mensen maar eens ergens ander te krijgen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Gister avond was erg gezellig, en eindelijk droog! (ohja, ik heb me niet aan mijn planning gehouden haha, ben alleen zaterdagavond NIET geweest )
Over een uurtje weer richting Nijmegen! Gaat er morgen nog iemand naar Will and the people trouwens?
Over een uurtje weer richting Nijmegen! Gaat er morgen nog iemand naar Will and the people trouwens?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik begin gaar te worden ondertussen. Echt teveel gefeest deze week plus in de ochtend vroeg op. Zodat de mensen die de tribunes opbouwen dat veilig konden doen. Ik mocht namelijk verkeersregelaar spelen. Dat ook twee ochtenden gedaan en toen was ik nog niet nuchter haha.
Er komen nu twee vriendinnen deze kant op en dan gaan we weer de stad in, vandaag maken we het niet laat geen bier en morgen lekker uitslapen .
Het is in elk geval nu gezellig op straat voor.
Er komen nu twee vriendinnen deze kant op en dan gaan we weer de stad in, vandaag maken we het niet laat geen bier en morgen lekker uitslapen .
Het is in elk geval nu gezellig op straat voor.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: