EK-finale
+19
SleepingBeauty
ThinkPink
Snoes
Jeanette
Sarah1985
Gigi_
Blond
Toet
Mermaid
rianne27
Fayebella
Takkie
Tinus
Pompoen
Bliss
Chocoholic
Shisha
Sugarfall
Kowalski
23 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: EK-finale
Ik zag het ook, zo schattig!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Jippie!
haha, ik was vooral voor Spanje omdat ik ze in de poule ingevuld had als toernooiwinnaar, dus da's wel tof :-D!
haha, ik was vooral voor Spanje omdat ik ze in de poule ingevuld had als toernooiwinnaar, dus da's wel tof :-D!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik vind/vond Baletelli zo arrogant en vervelend overkomen, dat ik het Spanje veel liever gunde.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Juist omdat ze in de finale zijn gekomen, zou je verwachten dat ze toch beter zouden spelen.Susan schreef:Snoes schreef:Wat een vernedering voor Italië, 4-0
Nou ja, ze zijn wel mooi in de finale gekomen, dat kunnen we van Nederland niet bepaald zeggen.
Nou, nee, dat heb ik niet, dat is net als verwachten dat iemand op het VWO allemaal negens en tienen haalt omdat diegene op het VWO zit. Als je in de finale staat dan is de kans groot dat je tegenstander ook erg sterk is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Die vergelijking wil ik zeker niet maken. Ik denk dat het eerder mijn anti-Italië (of eerder anti-Baletelli) idee is .
Snoes- Lady Post-a-lot
Balotelli heeft deze wedstrijd helemaal niet meegedaan. Hij stond in het veld, ja. Maar dat was het dan ook wel weer. Zo jamemr!
Wat hebben de Spanjaarden mooie kinderen!
Wat hebben de Spanjaarden mooie kinderen!
Gast- Gast
Oh die kindjes ja wat een popjes!! En spanje is het gegund hoor ze zijn nu al 3jaar aan kop de winnaars toch? 2008EK toen WK2010 en nu dus
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Jammer, ik was voor Italië. Vind dat Spanje de laatste tijd al genoeg gewonnen heeft. Maar eerlijk is eerlijk, Spanje was gister gewoon beter en dan verdien je te winnen.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: