.....
+12
ExpressoB
Poisongirl
Oasis
Marin
slaatje
Silver
Esperanza
Kowalski
Suus
patjuhhh
ekiaam87
Ibbeltje
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: .....
Goedemorgen! dacht dat ik vroeg was. Was al om 5 uur wakker, maar ben ik bed gebleven tot 6 uur, veelste warm. Nu maar even rustig wakker worden, vanmiddag naar de Eindhoven-meeting en vanavond als het weer het toelaat BBQ.
Fijne dag allemaal.
Fijne dag allemaal.
Gast- Gast
Goedemorgen,
Veeeeel te vroeg Ik wilde uitslapen, maar door een irritante vervelend en pijnlijke kramp in mijn kuit werd ik wakker en kon niet meer slapen.
Nu al een was opgevouwen en een opgehangen die vannacht is gewassen. Dus dat is al klaar, dat scheelt weer haha.
Straks hapjes maken en dan op naar Sanne-84 voor een meeting weer met de Eindhovenclub. Zin in!
Fijne dag!
Veeeeel te vroeg Ik wilde uitslapen, maar door een irritante vervelend en pijnlijke kramp in mijn kuit werd ik wakker en kon niet meer slapen.
Nu al een was opgevouwen en een opgehangen die vannacht is gewassen. Dus dat is al klaar, dat scheelt weer haha.
Straks hapjes maken en dan op naar Sanne-84 voor een meeting weer met de Eindhovenclub. Zin in!
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!!
Ik vertrek zometeen naar Schiphol, daar heb ik een Hoogvliegers dag, van stichting Hoogvliegers, ik ben daar vrijwilliger.
Er gaan vandaag 120 zieke / gehandicapte kinderen de lucht in met een vliegtuig en mogen zelf ook vliegen
Dus mocht je vlakbij Schiphol wonen en je ziet allemaal Cessna's vliegen, dan is het van de Hoogvliegers!
Of mocht je een konvooi met vrachtwagens en een blauwe bus tegen komen tussen Leiden & Schiphol, zwaai dan ff, vooral naar de bus, daar zit ik in
Ik vertrek zometeen naar Schiphol, daar heb ik een Hoogvliegers dag, van stichting Hoogvliegers, ik ben daar vrijwilliger.
Er gaan vandaag 120 zieke / gehandicapte kinderen de lucht in met een vliegtuig en mogen zelf ook vliegen
Dus mocht je vlakbij Schiphol wonen en je ziet allemaal Cessna's vliegen, dan is het van de Hoogvliegers!
Of mocht je een konvooi met vrachtwagens en een blauwe bus tegen komen tussen Leiden & Schiphol, zwaai dan ff, vooral naar de bus, daar zit ik in
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen, wederom een slechte nacht. Gisteren tot laat gewerkt en nu weer om 8 uur beginnen met werken. Gelukkig hoef ik maar tot half 2. Daarna lekker naar huis en een heerlijk rustig middagje en avondje houden. Fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik moet zo mijn spullen maar eens gaan pakken, we gaan naar Rockin' Park vandaag, zin in!
Ik moet zo mijn spullen maar eens gaan pakken, we gaan naar Rockin' Park vandaag, zin in!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Een heeeele fijne zaterdag allemaal!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Goedemorgen!
Vanochtend ga ik eerst met m'n zus de stad in, ik moet even terug met mijn pumps. Verder wil ik voor kussentjes kijken.
Verder vandaag nog geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Vanochtend ga ik eerst met m'n zus de stad in, ik moet even terug met mijn pumps. Verder wil ik voor kussentjes kijken.
Verder vandaag nog geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemorgen!
Ik heb wel lekker geslapen. Beetje vroeg wakker, maar dan kan ik ook wat moois van mijn zaterdag maken. Straks even een mooi blokje om op de racefiets en vanmiddag naar Wicked. Voor de rest geen plannen.
Vraagje aan de dames die in de buurt van Den Haag wonen, is het qua verkeer vandaag allemaal omgeleid ivm veteranendag? Of kunnen wij gewoon doorrijden tot Scheveningen? Wel handig om te weten, ivm extra reistijd rekenen.
Fijne zaterdag in ieder geval.
Ik heb wel lekker geslapen. Beetje vroeg wakker, maar dan kan ik ook wat moois van mijn zaterdag maken. Straks even een mooi blokje om op de racefiets en vanmiddag naar Wicked. Voor de rest geen plannen.
Vraagje aan de dames die in de buurt van Den Haag wonen, is het qua verkeer vandaag allemaal omgeleid ivm veteranendag? Of kunnen wij gewoon doorrijden tot Scheveningen? Wel handig om te weten, ivm extra reistijd rekenen.
Fijne zaterdag in ieder geval.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Silver misschien handig om daar een topic over te openen over de vraag over het verkeer.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Zoonlief was vandaaf al om 6.45 uur wakker en ik sliep pas rond 2 uur. Dus het was best een kort nachtje! We gaan zo samen in bad, daarna even naar de markt en lunchen met mijn moeder en tante en vanmiddag gaan we naar een verjaardag en blijven daar ook bbq-en
Fijne dag allemaal!
Zoonlief was vandaaf al om 6.45 uur wakker en ik sliep pas rond 2 uur. Dus het was best een kort nachtje! We gaan zo samen in bad, daarna even naar de markt en lunchen met mijn moeder en tante en vanmiddag gaan we naar een verjaardag en blijven daar ook bbq-en
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Ekiaam, wat een mooi doel en wat gaaf dat je daar vrijwilliger voor bent. Ik wens je heel veel plezier vandaag!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Ik heb een nieuw soort pijnstillers gekregen waar ik vreselijk duf van word maar daardoor heb ik wel heerlijk geslapen!
Mijn moeder komt zo de badkamer poetsen en vanmiddag komen mijn opa en oma op ziekenbezoek. Tussendoor willen wij nog even langs mijn oude werk, er is daar een jong kauwtje aan komen vliegen die erg tam is, en daar steeds op het terras zit. Dat is niet handig met al die etende mensen daar dus hij moet weg. Wij gaan proberen hem op te vangen tot zijn baasje gevonden is (hij is geringd en ze hebben amivedi ofzo gebeld).
Daarna hoop ik dat het nog mooi weer blijft zodat we naar de motoren kunnen kijken die van de TT Assn terug komen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb een nieuw soort pijnstillers gekregen waar ik vreselijk duf van word maar daardoor heb ik wel heerlijk geslapen!
Mijn moeder komt zo de badkamer poetsen en vanmiddag komen mijn opa en oma op ziekenbezoek. Tussendoor willen wij nog even langs mijn oude werk, er is daar een jong kauwtje aan komen vliegen die erg tam is, en daar steeds op het terras zit. Dat is niet handig met al die etende mensen daar dus hij moet weg. Wij gaan proberen hem op te vangen tot zijn baasje gevonden is (hij is geringd en ze hebben amivedi ofzo gebeld).
Daarna hoop ik dat het nog mooi weer blijft zodat we naar de motoren kunnen kijken die van de TT Assn terug komen.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
M'n zus en ik gaan vandaag lekker Amsterdam in, beetje shoppen, picknicken in het Vondelpark, en 's avonds uit eten. Heel veel zin in!
M'n zus en ik gaan vandaag lekker Amsterdam in, beetje shoppen, picknicken in het Vondelpark, en 's avonds uit eten. Heel veel zin in!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
thnx, gelijk gedaan.Ibbeltje schreef:Silver misschien handig om daar een topic over te openen over de vraag over het verkeer.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Goedemorgen,
Ik heb wel goed geslapen, had er op zich nog wat langer in kunnen liggen..
Vandaag de hele dag aan school werken helaas.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel goed geslapen, had er op zich nog wat langer in kunnen liggen..
Vandaag de hele dag aan school werken helaas.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen allemaal.
Ik heb lekker geslapen, gisteravond lekker met vrienden in de tuin gezeten tot laat, J. Sliep lekker uit tot half negen en die ligt nu weer in zijn bedje. Ik dus ook nog even. Dadelijk even lekker douchen en dan J. Naar opa en oma brengen en op naar Rockin' Park.
Ik heb lekker geslapen, gisteravond lekker met vrienden in de tuin gezeten tot laat, J. Sliep lekker uit tot half negen en die ligt nu weer in zijn bedje. Ik dus ook nog even. Dadelijk even lekker douchen en dan J. Naar opa en oma brengen en op naar Rockin' Park.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Goedemorgen!
Ik ga vandaag opruimen, lunchen met Chance en rapporten schrijven.
Een fijne dag!
Ik ga vandaag opruimen, lunchen met Chance en rapporten schrijven.
Een fijne dag!
Gast- Gast
Moguh, was vroeg dag vanmorgen. Het is al wel warm buiten. Geen idee wat te doen vandaag zit alleen (en met de hond).
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen!
Ik ga straks richting mn vriend. Nog even kijken wat we gaan doen, maar iig iets buiten wat mij betreft. Morgen ga ik met een vriendin naar Breda, lekker shoppen en de stad bekijken.
Fijn weekend!
Ik ga straks richting mn vriend. Nog even kijken wat we gaan doen, maar iig iets buiten wat mij betreft. Morgen ga ik met een vriendin naar Breda, lekker shoppen en de stad bekijken.
Fijn weekend!
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Laatst aangepast door тыквашка op wo 4 jul 2012 - 5:08; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
nou pompoen, veel plezier dan
Goeienmorgen!
Ik heb lekker uitgeslapen vandaag. Moet flink wat in het huishouden doen vandaag. Mijn vriend moet tot drie uur werken en pikt mij dan op, we gaan dan richting zijn zus en haar vriend, lekker bbqen. Vanavond misschien nog ergens een borrel doen met vrienden, maar dat staat nog niet vast.
Fine dag all!
Ik heb lekker uitgeslapen vandaag. Moet flink wat in het huishouden doen vandaag. Mijn vriend moet tot drie uur werken en pikt mij dan op, we gaan dan richting zijn zus en haar vriend, lekker bbqen. Vanavond misschien nog ergens een borrel doen met vrienden, maar dat staat nog niet vast.
Fine dag all!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Klinkt gezellig, smakelijk bij de bbq.
Goodmorning!
Ik ben ook al een hele tijd wakker! Zo nog even boodschappen doen en daarna ook naar de Eindhovenmeeting bij Sanne-84. Vanavond naar mijn ouders, daar blijven we ook eten.
Fijne dag allemaal!
Ik ben ook al een hele tijd wakker! Zo nog even boodschappen doen en daarna ook naar de Eindhovenmeeting bij Sanne-84. Vanavond naar mijn ouders, daar blijven we ook eten.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: