Blote voetenpad Groningen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Blote voetenpad Groningen
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die er wel eens geweest zijn?
Morgen is onze laatste dag vrij samen,en we willen wat leuks doen,en kwamen dit tegen op internet.
Is het de moeite waard? Of is het vooral voor kinderen bedoeld?
We twijfelen nog erg tussen t blote voetenpad of Burgers Zoo,dus alle ervaringen met t blote voetenpad zijn welkom!
Morgen is onze laatste dag vrij samen,en we willen wat leuks doen,en kwamen dit tegen op internet.
Is het de moeite waard? Of is het vooral voor kinderen bedoeld?
We twijfelen nog erg tussen t blote voetenpad of Burgers Zoo,dus alle ervaringen met t blote voetenpad zijn welkom!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Blote voetenpad Groningen
Ik zou kiezen voor de dierentuin. Met dingen zoals het blotevoetenpad heb ik niet zoveel. Het is trouwens wel gratis toegankelijk volgens mij. Maar goed als je van zulke dingen houdt, kan het best leuk zijn denk ik.
Gast- Gast
Lotje schreef:Ik zou kiezen voor de dierentuin. Met dingen zoals het blotevoetenpad heb ik niet zoveel. Het is trouwens wel gratis toegankelijk volgens mij. Maar goed als je van zulke dingen houdt, kan het best leuk zijn denk ik.
Spreek je dan uit ervaring omdat je het eens gelopen hebt of lijkt het je gewoon niets?
Gast- Gast
Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar heb al wel veel positieve verhalen over het blote voeten pad gehoord!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik ken het vanuit mijn werk, ik heb het niet gelopen. Ik houd zelf niet zo van zulke dingen dus daarom zou mijn voorkeur uitgaan naar de dierentuin. Maar als iemand van zulke dingen houdt, zal het best leuk zijn.Megara schreef:Lotje schreef:Ik zou kiezen voor de dierentuin. Met dingen zoals het blotevoetenpad heb ik niet zoveel. Het is trouwens wel gratis toegankelijk volgens mij. Maar goed als je van zulke dingen houdt, kan het best leuk zijn denk ik.
Spreek je dan uit ervaring omdat je het eens gelopen hebt of lijkt het je gewoon niets?
Gast- Gast
Ik ben nog nooit naar het blotevoetenpad in Groningen geweest maar wel naar een ander en die vond ik erg leuk. Ik vind zoiets echt niet alleen iets voor kinderen hoor!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook een keer naar een blotevoetenpad geweest. Niet die in Groningen, maar een ander. Vond er niet veel aan, moet ik zeggen. Vind het ook niet echt iets wat je met kinderen kan gaan doen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Het is toch de dierentuin geworden.
We willen nog steeds naar t blote voetenpad,maar omdat ik met mijn hand in t gips zat en het de nacht ervoor geregend had,leek het ons nu niet zo'n goed idee...
We willen nog steeds naar t blote voetenpad,maar omdat ik met mijn hand in t gips zat en het de nacht ervoor geregend had,leek het ons nu niet zo'n goed idee...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Bedoelde je het blote voetenpad in Opende?
Want die is erg leuk. Ben er al een paar keer geweest. Woon er dichtbij
Want die is erg leuk. Ben er al een paar keer geweest. Woon er dichtbij
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Blote voetenpad is erg leuk! Vorig jaar twee keer geweest, we hadden het georganiseerd voor de familiedag. Die keer dat mijn vriend en ik er samen waren, was het vrij droog (maar er zijn wel veel plasjes, slootjes e.d.) en die week erna had het geregend en was het hele doolhof een grote blubberbende en dat is echt leuk! En het voelt ook gewoon lekker.
Als je een keer iets aparts wil, zou ik zeker naar het Blote voetenpad gaan!
Als je een keer iets aparts wil, zou ik zeker naar het Blote voetenpad gaan!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Grieks in Groningen
» parkeren groningen
» Groningen en stappen
» Groningen
» Restauranttips in Groningen?
» parkeren groningen
» Groningen en stappen
» Groningen
» Restauranttips in Groningen?
Pagina 1 van 1