Boxmobiel
+5
SarahKey
PapillonRose
Papillio
Steep
kwak
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Boxmobiel
Bij Y. hadden we Woezel en Pip en die is helaas van ons heengegaan nu willen opa en oma een nieuwe schenken, maar wat is leuk om te vragen?
Gast- Gast
Re: Boxmobiel
bij D. had ik een hele leuke van nijntje met een schaap, koe, kip en 2 nijntjes.
Ik heb hem uitgeleend en helaas is hij daar gesloopt maar als het goed is krijg ik een nieuwe.
Ik heb hem uitgeleend en helaas is hij daar gesloopt maar als het goed is krijg ik een nieuwe.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Er zijn zoveel verschillende haha! Wat ik wel weet is dat ik bij de volgende een elektronische wil, ik werd er niet goed van om dat ding na 2 minuten weer op te draaien haha!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Steep schreef:Er zijn zoveel verschillende haha! Wat ik wel weet is dat ik bij de volgende een elektronische wil, ik werd er niet goed van om dat ding na 2 minuten weer op te draaien haha!
Dat is misschien een idee, maar bij Y. deed ik dat nooit
Gast- Gast
Wij hebben deze:
Groot voordeel is dat ie op batterijen is, en 20 minuten achter elkaar speelt.
Verder zitten er drie verschillende muziekjes op.
Ons zoontje vindt 'm helemaal geweldig
Groot voordeel is dat ie op batterijen is, en 20 minuten achter elkaar speelt.
Verder zitten er drie verschillende muziekjes op.
Ons zoontje vindt 'm helemaal geweldig
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Anniej_S schreef:Steep schreef:Er zijn zoveel verschillende haha! Wat ik wel weet is dat ik bij de volgende een elektronische wil, ik werd er niet goed van om dat ding na 2 minuten weer op te draaien haha!
Dat is misschien een idee, maar bij Y. deed ik dat nooit
Ow ik bleef echt bezig.. R. vond het alleen leuk in de box als de mobiel aanstond..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
H. vond de mobiel van Woezel en Pip geweldig. Toen A. net geboren was brak de haak af en hield het muziekdoosje er mee op.
Ik gemaild naar Tiamo (waar die gemaakt is) en ik kreeg gewoon een nieuwe opgestuurd!
Alleen vind a er geen reet aan haha.
Ik gemaild naar Tiamo (waar die gemaakt is) en ik kreeg gewoon een nieuwe opgestuurd!
Alleen vind a er geen reet aan haha.
Gast- Gast
Is ook duur, wij hebben 'm bij de Babydump vandaan. Ik geloof dat ie daar 48 was.
Maar is het geld dubbel en dwars waard!
Maar is het geld dubbel en dwars waard!
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Deze hadden wij ook en was een groot succes!kwak schreef:bij D. had ik een hele leuke van nijntje met een schaap, koe, kip en 2 nijntjes.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben die van woezel en pip maar vind hem eigenlijk spuuglelijk. Maar goed we hebben hem gekregen en helaas kun je soms iets niet kiezen.
ik zou de volgende keer een elektronische willen. Lijkt me super makkelijk. Al staat die hier eigenlijk niet meer aan, meneer krijgt nu ander speelgoed.
ik zou de volgende keer een elektronische willen. Lijkt me super makkelijk. Al staat die hier eigenlijk niet meer aan, meneer krijgt nu ander speelgoed.
PapillonRose schreef:Deze hadden wij ook en was een groot succes!kwak schreef:bij D. had ik een hele leuke van nijntje met een schaap, koe, kip en 2 nijntjes.
+1
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook 1 op baterijen, zou niet anders meer willen!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben er twee, die van Nijntje (zoals Poisongirl) die had ik gekregen van een vriendin, had ze over en had er zelf een gekocht bij de Prenatal met de hartjes. Is nu in de aanbieding dacht ik in het krantje... N. vind ze nu al super, zit er al lekker naar te staren Maar idd... dat opwinden is wel irritant, en ze is nog geen drie weken oud :p
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
PapillonRose schreef:Deze hadden wij ook en was een groot succes!kwak schreef:bij D. had ik een hele leuke van nijntje met een schaap, koe, kip en 2 nijntjes.
Die heb ik ook, of ie bevalt weet ik natuurlijk niet, maar hij is wel erg leuk
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: