Foto's inplakken
+6
silly-one
Liz
TukTuk
Tazz
Aziraphale
sanne-84
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Foto's inplakken
Beetje niet van de tijd, maar ik heb vele oto's van de bruiloft die ik in een fotoboek wil plakken. Is een fotoboek voor erbij, we heebben er ook 1 van de fotograaf die wel gedrukt is.
Maar hoe kun e deze het bete inplakken? Daar heb je volgens mij speciale plakkers voor, maar zijn die niet uur? Heb zo'n 200 foto's.
Plakstift of plakband ( dubbel vouwen) lijk me ook niet werken wel?
Maar hoe kun e deze het bete inplakken? Daar heb je volgens mij speciale plakkers voor, maar zijn die niet uur? Heb zo'n 200 foto's.
Plakstift of plakband ( dubbel vouwen) lijk me ook niet werken wel?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Foto's inplakken
Ik vind die fotohoekjes erg fijn, die gebruikte ik vroeger altijd voor in m'n foto-albums. Kon je toen gewoon bij de Hema kopen, in een vierkant doosje met een stickerrol erin.
http://www.herma.nl/nl/kleven/fotohoekjes.html
En anders fotolijm, geen pritstift.
http://www.herma.nl/nl/kleven/fotohoekjes.html
En anders fotolijm, geen pritstift.
Laatst aangepast door Aziraphale op ma 25 jun 2012 - 9:16; in totaal 2 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Fotolijm?
Haha krijg meteen een beetje 'jeugdsentiment' ideeën: mijn moeder na de vakanties met een stapel foto's en tubes fotolijm, en dan bij elke foto een 'grappig' commentaar verzinnen!
Haha krijg meteen een beetje 'jeugdsentiment' ideeën: mijn moeder na de vakanties met een stapel foto's en tubes fotolijm, en dan bij elke foto een 'grappig' commentaar verzinnen!
Gast- Gast
Bij de hema en de v&d verkopen ze fotolijm, daar plakte ik mijn foto's mee in.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
2 dingen waarvan ik al niet meer wist dat ze er waren, kun je nagaan hoe lang geleden!
sanne-84- Ratel
Bij de action verkopen ze van die vierkante kleine dubbelzijdige stukjes plakband, speciaal voor foto's in te plakken. Zo iets;
Kosten geloof ik 50 cent of een euro voor 250 van die plakkertjes.
Werkt erg handig, want het zit op een rol en bij het afrollen uit het doosje, komen ze ook gelijk los van de rol dus je hoeft niet moeilijk te doen met lospeuteren van de plakkertjes.
Kosten geloof ik 50 cent of een euro voor 250 van die plakkertjes.
Werkt erg handig, want het zit op een rol en bij het afrollen uit het doosje, komen ze ook gelijk los van de rol dus je hoeft niet moeilijk te doen met lospeuteren van de plakkertjes.
Laatst aangepast door AngelNyn op ma 25 jun 2012 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Je hebt ook van die foto plakkers bij de hema, die vind ik heel fijn!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik ga altijd voor de fotolijn. Puur omdat je dan ook de minste schade hebt aan de foto's later. Bij de hoekjes zie je ze zitten en dat vind ik zelf heel lelijk. De plakkers heb ik ooit ook gebruikt en na 3-4 jaar lieten ze los. Dus kon ik alsnog alles met fotolijn inplakken.
Ik had altijd wel keukenrol bij de hand met inplakken zodat ik geen vette vingers kreeg op mijn foto's van het inplakken.
Ik had altijd wel keukenrol bij de hand met inplakken zodat ik geen vette vingers kreeg op mijn foto's van het inplakken.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik gebruik plakkers, voor op de achterkant. Daarvan gebruik ik er 4 per foto, in elke hoek 1. In het midden gebruik ik vloeibare fotolijm. Werkt goed en alles zit nog op zijn plek!
Plakkers en lijm koop ik bij de Action.
Plakkers en lijm koop ik bij de Action.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb een paar weken terug toevallig nog een 'old skool' fotoalbum gemaakt met oude vakantiefoto's uit 2006. Die heb ik gewoon met Pritt ingeplakt, werkt prima.
Gast- Gast
Ik had zo'n soort euh... Correctie tape geval, alleen dan met pritt erin.. Werkt super!!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
SparklingEyes schreef:Ik had zo'n soort euh... Correctie tape geval, alleen dan met pritt erin.. Werkt super!!
+1 Die gebruik ik ook altijd!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Heb nu bij de hema en fotolijm en van die fotodubbelzijdigeplakkers gekocht. Zal er deze week eens mee gaan stoeien
sanne-84- Ratel
Je hebt ook wel van die plakkertjes die je achter op de foto's plakt. Min of meer dubbelzijdige plakband maar dan per stuk 'verpakt'.
Gast- Gast
Ik vind de fotolijm van de hema ideaal
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstsfeer fotos
» Fotos op het forum
» kerstkaarten fotos
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos plaatsen met de Iphone
» Fotos op het forum
» kerstkaarten fotos
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos plaatsen met de Iphone
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: