Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rotregen!

+6
Macelka
Suus
girli
Atelier Madame
Tazz
SuzieQ
10 plaatsers

Ga naar beneden

Rotregen! Empty Rotregen!

Bericht  SuzieQ zo 24 jun 2012 - 0:14

Regent het bij jullie ook? Ik zit al 3 uur in mijn sportkleren om te gaan hardlopen. Een beetje regen vind ik dan wel lekker, maar het regent nu echt te hard, dan ben ik binnen 5 minuten al doorweekt. Het is prima weer voor een luie zondag op de bank, maar ik wilde toch wel even actief de dag "beginnen".

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rotregen! Empty Re: Rotregen!

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 0:15

Helaas wel. Het is hier koopzondag en straattheater in de stad. Dat valt nogal in het water nu. Rotregen! 1270000679

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 0:15

Hier is Parkpop, ik hoor het op het balkon Wink Maar.... met die regen word ik wel een beetje tegengehouden om erheen te gaan.. :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  SuzieQ zo 24 jun 2012 - 0:21

Het is hier echt van die niks-regen. Als je naar buiten kijkt lijkt het heel erg mee te vallen, maar als je dan ziet hoeveel druppels er in de plassen vallen, regent het toch wel hard. En ik had net zo'n zin om te gaan lopen! Denk dat ik gewoon de regen ga trotseren, heb toch nog geen mascara op en moet mn haar nog wassen, dus dan maar nat worden toch?

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 0:24

Pippa schreef:Hier is Parkpop, ik hoor het op het balkon Wink Maar.... met die regen word ik wel een beetje tegengehouden om erheen te gaan.. :nopompom:
Balen hé had beter gister kunnen zijn. Echt vies weer voor parkpop ken ook genoeg mensen die er heen wilde gaan, maar met dit weer zou ik er ook niet echt zin in hebben.

Gast
Gast

Bericht  Tazz zo 24 jun 2012 - 0:29

Hier is het vandaag de halve marathon. Vanochtend konden mensen al gaan wandelen, vanmiddag om half 5 starten ze. Het is altijd bloedheet en nu is het regen. Dat zijn wel twee uitersten. Wij gaan naar vrienden om daar de lopers aan te moedigen, desnoods vanachter het raam! Wink
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 0:30

Mila schreef:
Pippa schreef:Hier is Parkpop, ik hoor het op het balkon Wink Maar.... met die regen word ik wel een beetje tegengehouden om erheen te gaan.. :nopompom:
Balen hé had beter gister kunnen zijn. Echt vies weer voor parkpop ken ook genoeg mensen die er heen wilde gaan, maar met dit weer zou ik er ook niet echt zin in hebben.

Vooral niet als mensen er wellicht een stuk voor moeten reizen om nat te regenen :nopompom: Ik kan me nog nat laten regenen en teruglopen en onder de douche stappen, maar anders vind ik het sneu.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame zo 24 jun 2012 - 0:38

Ik vind het niet erg, zit huiswerk te maken :p. Maar mijn vriend wilde gaan snoeien bij mijn oma in de tuin en dat kan nu dus echt neit. We gaan er straks wel op de thee en eten dus hopelijk is het als we dan moeten fietsen een beetje droog.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  girli zo 24 jun 2012 - 0:47

Ik wilde de was buiten hangen Laughing Nja, dan maar binnen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 1:00

Ja heel de ochtend al. Ik ga er dus maar een luierdagje van maken in bed met mijn laptop met thuisstudie bij de hand.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 1:05

Inderdaad. Ik baal ook. Ik blijf vandaag maar binnen. Het stopt ook gewoon niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 1:06

Ik ben net gewoon een uur, in de zeikende regen, door het bos wezen klossen Laughing
Voordeel is dan dat je bijna niemand tegen komt Wink

Gast
Gast

Bericht  Suus zo 24 jun 2012 - 1:16

Hier in Groningen ook alleen nog maar regen vandaag. Echt jammer van Parkpop!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 1:17

Pippa schreef:
Mila schreef:

Vooral niet als mensen er wellicht een stuk voor moeten reizen om nat te regenen :nopompom: Ik kan me nog nat laten regenen en teruglopen en onder de douche stappen, maar anders vind ik het sneu.
Van ver weg zou ik zeker niet gaan, maar ik woon ongeveer 15 min bij Den Haag vandaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 1:25

Het is echt snertweer!
Heb ook nog eens een wervelwind in huis die ik nu niet naar buiten kan sturen om haar energie kwijt te raken....
Niet handig. En inderdaad, de was kan niet naar buiten!

Zaten we nog maar in Griekenland...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 1:38

Hier is het trouwens droog inmiddels. Maar de wind en de daardoor niet geweldige temperatuur zijn niet uitnodigend om naar buiten te gaan.

Gast
Gast

Bericht  Macelka zo 24 jun 2012 - 1:42

Ja hier regent het ook:( . Had zo graag even de stad in gewild
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Bericht  Caribbeanlover zo 24 jun 2012 - 1:44

Wij hebben zo een feest....................buiten!:lol:

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Annemoontje zo 24 jun 2012 - 2:38

Hier in Brabant heeft het ook geregend, maar het is inmiddels droog. Ik vind het weer vandaag ergens wel knus zo. Lekker een dvdtje kijken, spelletje doen, kopje thee drinken.. Maar snap wel dat als je buitenplannen hebt dat het balen is als het regent.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 2:40

Ik zou vandaag een eind gaan fietsen, aangezien ik op 3 juli bijna 100km moet gaan halen, maar ik zit nog steeds op de bank en ga straks maar eens in de binnenbak paardrijden...

Het is nu wel even droog hier, maar als ik buienradar check, dan vrees ik dat het straks weer begint.

Gast
Gast

Bericht  Tania zo 24 jun 2012 - 5:34

Watermeloen schreef:Het is echt snertweer!
Heb ook nog eens een wervelwind in huis die ik nu niet naar buiten kan sturen om haar energie kwijt te raken....
Niet handig. En inderdaad, de was kan niet naar buiten!

Zaten we nog maar in Griekenland...

Mijn wervelwind heb ik gewoon lekker in regenpak met laarzen buiten laten spelen (met papa Wink). Dat vindt hij echt geweldig.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Benthe zo 24 jun 2012 - 5:38

Het heeft hier ook de hele dag keihard geregend. De achtertuin staat helemaal blank. Bah, ik ben dit stomme weer helemaal beu. Op het nieuws zeiden ze net dat het donderdag mooi weer wordt, met 25 graden. Ik moet het nog zien, maar het zou wel weer eens tijd worden.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud