handkolf
+2
*Lookie*
Teddyaapje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
handkolf
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik heb al 2 electrische kolven versleten (medela swing en ameda lactalina) en ben erover aant denken om met een handkolf te kolven maar heb hier totaal geen ervaring mee...
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: handkolf
Ik heb eventjes de Avent handkolf gebruikt, maar dat vond ik helemaal niets. Duurde bij mij erg lang en als ik afgeleid werd dan stopte ik weer met kolven. Heb nu de medela freestyle en daar kolf ik in een paar minuutjes volledige voedingen mee, heel fijn!
Gast- Gast
Met mijn electrische kolf van Avent/Philips kun je ook handkolven. Dat wil prima, maar ik vind electrisch toch fijner. Misschien omdat ik dat gewent ben.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben nu aan het kolven met een Avent (Isis?) en mijn opbrengst is hoger dan met de medela swing. Ik kolf dagelijks. Voor mij werkt het beter. En heb 1 hand vrij dus
Gast- Gast
Ik heb bij de eerste fulltime gekolfd met een handkolf van avent en heb nu een difrax b-to-b. Ik gebruik ze nu alle 2. Het handige van de difrax is dat je 2 handen vrij hebt en niemand ziet dat je kolft maar met de avent ben ik sneller klaar.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Bij beide een handkolf gebruikt, ik vond het ideaal.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was bij de oudste helemaal gewend aan mijn medela swing, na een paar maanden heb ik er een avent handkolf bijgekocht (leek me handig voor erbij). Maar ik kon er helemaal niks mee, ik kreeg er bijna niks mee uit. Waarschijnlijk omdat ik de electrische gewend was.
Dit keer heb ik de handkolf niet eens meer geprobeerd.
Dit keer heb ik de handkolf niet eens meer geprobeerd.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Je kan toch zo'n opzetstuk kopen voor de ameda? Dan kan je het proberen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: