Nieuwe Utrecht-meeting 12 juli
+16
Mermaid
unique27
Shisha
Susan
Suus
Toet
Sterre
SuperGrover
Esperanza
Bliss
Lavendel
Feline
Blond
Pompoen
mzcharlotte
Poubelle
20 plaatsers
Pagina 4 van 14
Pagina 4 van 14 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14
Re: Nieuwe Utrecht-meeting 12 juli
mzcharlotte schreef:Sterre komt ook? Dan ga ik zéker mijn beste beentje voor zetten! Zal ik vrijdag de 13e vrij nemen... decisions, decisions, decisions!
Jij moet toch rustig aan doen en me-time nemen, dus lekker vrij nemen! En anders gewoon niet te laat naar huis!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ok mooi! 's Avonds kan ik wel. Ik begin de volgende dag wel wat later op m'n werk :-)
Gast- Gast
Omg, hier MOET ik bij zijn! Ik ga proberen vrij te regel die avond, mijn collega's zien me weer aankomen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Bliss schreef:Ja 's avonds idd (al heb ik zes weken vrij, dus ik ben ook overdag beschikbaar voor een pre-meeting-borrel )! Leuk hoor Connie, als je ook meegaat!
Ja, i'm in voor de pre-meetingborrel!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Het lijkt mij ook superleuk om te meeten! Maar een donderdagavond wordt lastig voor me... Ik ga proberen of ik de vrijdag vrij kan regelen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een gezelligheid! Ik heb er zin in
Kanoeen is opzich wel leuk maar ook wel lastig met zoveel mensen denk ik. Dan kun je ook niet echt makkelijk iedereen spreken als je in zo'n klein bootje zit denk ik?
Eten en borrelen is sowieso altijd leuk!
Kanoeen is opzich wel leuk maar ook wel lastig met zoveel mensen denk ik. Dan kun je ook niet echt makkelijk iedereen spreken als je in zo'n klein bootje zit denk ik?
Eten en borrelen is sowieso altijd leuk!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Misschien tapas ofzo? Of vinden jullie dat niks?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Asia de cuba .
Maar er zijn vast ook mensen die een beetje op de centen moeten letten, dus 'gewoon' ergens goedkoop wat eten vind ik ook prima!
Maar er zijn vast ook mensen die een beetje op de centen moeten letten, dus 'gewoon' ergens goedkoop wat eten vind ik ook prima!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Als we maar niet bij Havana gaan eten vind ik het prima
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Hier sluit ik me bij aan.Chance schreef:Als we maar niet bij Havana gaan eten vind ik het prima
Gast- Gast
Ik ook!Smikkell schreef:Hier sluit ik me bij aan.Chance schreef:Als we maar niet bij Havana gaan eten vind ik het prima
Al zit ik net in m'n rooster te kijken en ik moet best wel tot laat werken en dan nog weer terug naar Utrecht, dus ik weet niet of ik er met het eten bij kan zijn.
Ik kan in ieder geval komen borrelen, maar ook niet te veel want ik moet de volgende dag gewoon weer werken
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Tapassss jammiee!
Ik weet niet of je dat in utrecht hebt maar in haarlem en amsterdam zitten onbeperkt tapasrestaurantjes waar je echt prima kan eten. Misschien is dat dan een oplossing voor de mensen die op hun geld moeten letten?
Ik weet niet of je dat in utrecht hebt maar in haarlem en amsterdam zitten onbeperkt tapasrestaurantjes waar je echt prima kan eten. Misschien is dat dan een oplossing voor de mensen die op hun geld moeten letten?
Gast- Gast
Mij maakt het allemaal niet uit Als het maar veel en lekker is
Lavendel- Ratel
Asia de cuba is ook een all you can eat concept, het kost 22,50 p.p. en is een mix van verschillende kleine hapjes, o.a. tapas en sushi.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Maar daar komt de drank dan nog bij.тыквашка schreef:Asia de cuba is ook een all you can eat concept, het kost 22,50 p.p. en is een mix van verschillende kleine hapjes, o.a. tapas en sushi.
Gast- Gast
Ik denk dat je wel snel rond de 20 kwijt bent voor eten ex drank. Of het moet ergens een studentenhap zijn. Ik vind die prijs opzich prima.
Wat zijn andere leuke (goedkopere) eetopties behalve tapas?
Wat zijn andere leuke (goedkopere) eetopties behalve tapas?
Lavendel- Ratel
Ja dat is waar! Ik hoef daar ook niet persé heen hoor! Maar bij de meeste all you can eat dingen zijn het dat soort prijzen en dan komt het drinken er nog bovenop.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik bekijk net de menukaart van Asia de Cuba. Lekkerrr en nu heb ik honger
Lavendel- Ratel
Pixie schreef:Bliss schreef:Ja 's avonds idd (al heb ik zes weken vrij, dus ik ben ook overdag beschikbaar voor een pre-meeting-borrel )! Leuk hoor Connie, als je ook meegaat!
Joehoe! Hopelijk is het mooi weer die dag, dan kunnen we 's middags al ergens op t terras gaan zitten ofzo (en zijn we al dronken voor de meeting begint )!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:Pixie schreef:Bliss schreef:Ja 's avonds idd (al heb ik zes weken vrij, dus ik ben ook overdag beschikbaar voor een pre-meeting-borrel )! Leuk hoor Connie, als je ook meegaat!
Joehoe! Hopelijk is het mooi weer die dag, dan kunnen we 's middags al ergens op t terras gaan zitten ofzo (en zijn we al dronken voor de meeting begint )!
Gast- Gast
Bij El Mundo kan je ook menu's bestellen, die variëren van 16,50 euro tot 21,50 euro (en eventueel voor 2,5 p.p. een grand dessert).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ben bang dat de groep daar te groot voor is, niet?Chance schreef:Bij El Mundo kan je ook menu's bestellen, die variëren van 16,50 euro tot 21,50 euro (en eventueel voor 2,5 p.p. een grand dessert).
Gast- Gast
тыквашка schreef:mzcharlotte schreef:Sterre komt ook? Dan ga ik zéker mijn beste beentje voor zetten! Zal ik vrijdag de 13e vrij nemen... decisions, decisions, decisions!
Jij moet toch rustig aan doen en me-time nemen, dus lekker vrij nemen! En anders gewoon niet te laat naar huis!
Ik heb vrij genomen!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Zolang ze er niet alleen maar vis hebben en het niet té duur is, maakt het mij niet zo uit waar we gaan eten. Ik ben niet heel bekend in Utrecht, dus laat de keuze over aan de kenners
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 4 van 14 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!
» Noord Nederland BBQ meeting - 21 juli 2012
» Gejat van Kwak: dierentuin Amersfoort meeting, zo 7 juli
» Regio Veenendaal; high tea/hapjes meeting. 7 juli!
» Meeting omgeving Utrecht?
» Noord Nederland BBQ meeting - 21 juli 2012
» Gejat van Kwak: dierentuin Amersfoort meeting, zo 7 juli
» Regio Veenendaal; high tea/hapjes meeting. 7 juli!
» Meeting omgeving Utrecht?
Pagina 4 van 14
Permissies van dit forum: