Nieuwe Utrecht-meeting 12 juli
+16
Mermaid
unique27
Shisha
Susan
Suus
Toet
Sterre
SuperGrover
Esperanza
Bliss
Lavendel
Feline
Blond
Pompoen
mzcharlotte
Poubelle
20 plaatsers
Pagina 12 van 14
Pagina 12 van 14 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14
Re: Nieuwe Utrecht-meeting 12 juli
Ik heb om 18.30 gereserveerd.
Bliss en ik hebben om 16.00 afgesproken om nog even te borrelen.
Wij zijn dan tegen 18.30 bij Asia de Cuba.
Bliss en ik hebben om 16.00 afgesproken om nog even te borrelen.
Wij zijn dan tegen 18.30 bij Asia de Cuba.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik denk dat wij (Mermaid en ik, maar moet het nog even met Mermaid overleggen) de trein nemen die om 18.08 u aankomt op Utrecht Cs en we dan naar het domplein toelopen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
тыквашка schreef:Ik denk dat wij (Mermaid en ik, maar moet het nog even met Mermaid overleggen) de trein nemen die om 18.08 u aankomt op Utrecht Cs en we dan naar het domplein toelopen.
Ik vind t goed Die vertrek rond 17:38 van schothorst?
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ja 17.39 u geloof ik ja!
Pompoen- Lady Post-a-lot
17:39 inderdaad. Dan nemen we die!
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Dit is voor zo ver ik kan zien het laatste lijstje:
Eten:
Bliss
Chance
Shisha
Smikkell
Pompoen
Toet
Lavendel
Chipp
Mermaid
Sterre
Minneke
Susan
Pixie
Afterborrel:
Feline?
Klopt dat of zijn er nog meer mensen bij? Ik heb het gevoel dat we nog een hele bups missen!
MzCharlotte kom jij eten? Ah toe ah toe ah toe? En Supergro jij ook?
Eten:
Bliss
Chance
Shisha
Smikkell
Pompoen
Toet
Lavendel
Chipp
Mermaid
Sterre
Minneke
Susan
Pixie
Afterborrel:
Feline?
Klopt dat of zijn er nog meer mensen bij? Ik heb het gevoel dat we nog een hele bups missen!
Laatst aangepast door тыквашка op di 10 jul 2012 - 9:10; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
Volgens mij klopt het eetlijstje zo, ik wacht het nog even af en geef dan donderdagochtend het definitieve aantal door aan Asia de Cuba.
Poubelle- Ratel
тыквашка schreef:Ik denk dat wij (Mermaid en ik, maar moet het nog even met Mermaid overleggen) de trein nemen die om 18.08 u aankomt op Utrecht Cs en we dan naar het domplein toelopen.
Dan kunnen Shisha en ik jullie wel meeten op CS denk ik. Wij kunnen een trein nemen die om 18.07 aankomt op CS. Kunnen we meeten onder het grote bord?
Shisha, dan kunnen wij trouwens 1 trein later nemen. Dan neem ik de trein van 17.41 uit Ede, en jij de trein van 17.29 in Arnhem?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ja dat is dan wel goed, we moeten wel denk ik om 18.15 uiterlijk gaan lopen (tenzij er vertragingen zijn natuurlijk, dat kan altijd gebeuren). Onder het grote bord is handig inderdaad, ik wilde zeggen het grote blauwe bord, maar het is tegenwoordig niet meer blauw ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
Chance schreef:тыквашка schreef:Ik denk dat wij (Mermaid en ik, maar moet het nog even met Mermaid overleggen) de trein nemen die om 18.08 u aankomt op Utrecht Cs en we dan naar het domplein toelopen.
Dan kunnen Shisha en ik jullie wel meeten op CS denk ik. Wij kunnen een trein nemen die om 18.07 aankomt op CS. Kunnen we meeten onder het grote bord?
Shisha, dan kunnen wij trouwens 1 trein later nemen. Dan neem ik de trein van 17.41 uit Ede, en jij de trein van 17.29 in Arnhem?
Ja dat is goed. Stap jij altijd voor in of achter? Anders pm ik je mijn nummer even want anders zijn we er al voordat we elkaar gevonden hebben.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
тыквашка schreef:Dit is voor zo ver ik kan zien het laatste lijstje:
Eten:
Bliss
Chance
Shisha
Smikkell
Pompoen
Toet
Lavendel
Chipp
Mermaid
Sterre
Minneke
Susan
Pixie
Afterborrel:
Feline?
Esperanza
Ik kom ook voor de Afterborrel! Zit me alleen te bedenken dat ik van niemand een nummer heb, misschien wel handig want dan weet ik waar jullie zitten. Of iemand moet ondertussen dit topic ff updaten!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Zal ik mn nummer pm-en? Dan sms/whats app je mij als je eraan komt!
Blond- Lady Post-a-lot
Ik ga afzeggen, in verband met een financiele tegenvaller
Gast- Gast
Ooooh, er is een afterborrel.;-) Waar en hoe laat ongeveer? Neem aan dat dit vrij lastig is in te schatten, aangezien jullie eerst gaan eten.
Gast- Gast
Jammer Chipp!
Shisha- Ratel
Jammer Chipp! Balen van je financiele tegenvaller!
Leuk Nour als je ook even komt! Je kunt ook nog mee-eten Wbt de afterborrel, ik heb de dag erna een sollicitatiegesprek en moet ook nog tussen 8 en 9 mijn auto naar de garage brengen dus weet niet in hoeverre de borrel wat wordt ...
Leuk Nour als je ook even komt! Je kunt ook nog mee-eten Wbt de afterborrel, ik heb de dag erna een sollicitatiegesprek en moet ook nog tussen 8 en 9 mijn auto naar de garage brengen dus weet niet in hoeverre de borrel wat wordt ...
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ja, ik kan minder werken dan gepland, dus dat is minder geld En we willen wel graag op vakantie over twee weken en dan lekker uit eten
Gast- Gast
Chipp schreef:Ja, ik kan minder werken dan gepland, dus dat is minder geld. Wel balen, ik had er al helemaal op gerekend En we willen wel graag op vakantie over twee weken en dan lekker uit eten
Gast- Gast
Lavendel schreef:Jammer Chipp! Balen van je financiele tegenvaller!
Ah, jammer. Uit eten ga ik niet mee, maar ff borrelen vind ik nog wel een optie.
Gast- Gast
Lavendel schreef:Jammer Chipp! Balen van je financiele tegenvaller!
Mermaid en ik moeten rond 22.45 u geloof ik weg ongeveer, denk ik, als we die trein inderdaad nemen maar dat denk ik dus wel.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Nour schreef:Lavendel schreef:Jammer Chipp! Balen van je financiele tegenvaller!
Ah, jammer. Uit eten ga ik niet mee, maar ff borrelen vind ik nog wel een optie.
Er zijn vast mensen die nog wel gaan borrelen, bij Mermaid en mij hangt het er denk ik vanaf hoe veel tijd er nog is.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Jammer Chipp! Maar we gaan over 2 weken nog wel pannenkoeken eten hè ?
Blond- Lady Post-a-lot
Chance schreef:Zal ik mn nummer pm-en? Dan sms/whats app je mij als je eraan komt!
Is prima, ik heb al wel 2 nummers, maar doe maar voor de zekerheid
Ondanks dat ik alleen mee ga borrelen ga ik ook niet al te laat naar huis hoor, ik moet de volgende dag weer vroeg op, ik vraag me alleen af of borrelen dan uberhaupt nog zin heeft, want jullie zullen ook wel een poosje in het restaurant zitten........
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Esperanza schreef:Chance schreef:Zal ik mn nummer pm-en? Dan sms/whats app je mij als je eraan komt!
Is prima, ik heb al wel 2 nummers, maar doe maar voor de zekerheid
Ondanks dat ik alleen mee ga borrelen ga ik ook niet al te laat naar huis hoor, ik moet de volgende dag weer vroeg op, ik vraag me alleen af of borrelen dan uberhaupt nog zin heeft, want jullie zullen ook wel een poosje in het restaurant zitten........
We hebben 'al' om half 7 gereserveerd, dus lijkt me dat er best nog wel tijd is om te borrelen.
Poubelle- Ratel
Nou, laatst met de Arnhem meeting gingen we tegen 18.00u eten en hadden we tegen 21.30u het toetje.
Shisha- Ratel
Pagina 12 van 14 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!
» Noord Nederland BBQ meeting - 21 juli 2012
» Gejat van Kwak: dierentuin Amersfoort meeting, zo 7 juli
» Regio Veenendaal; high tea/hapjes meeting. 7 juli!
» Meeting omgeving Utrecht?
» Noord Nederland BBQ meeting - 21 juli 2012
» Gejat van Kwak: dierentuin Amersfoort meeting, zo 7 juli
» Regio Veenendaal; high tea/hapjes meeting. 7 juli!
» Meeting omgeving Utrecht?
Pagina 12 van 14
Permissies van dit forum: