Nieuwe Utrecht-meeting 12 juli
+16
Mermaid
unique27
Shisha
Susan
Suus
Toet
Sterre
SuperGrover
Esperanza
Bliss
Lavendel
Feline
Blond
Pompoen
mzcharlotte
Poubelle
20 plaatsers
Pagina 6 van 14
Pagina 6 van 14 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14
Re: Nieuwe Utrecht-meeting 12 juli
Smikkell schreef:Mag je daar ook forummers voor nomineren of is het echt Russische roulette?тыквашка schreef:Smikkell schreef:Pompoen, ik heb mijn appel binnen
Ik vind dat elke Utrecht-meeter er een moet hebben, dan wordt het ons symbool en dragen we die elke meeting
Appeltje voor de dorstige meiden.
Ja, 't is ook zo'n lekker frummelding, als je 't even niet meer weet kun je gewoon even een hapje nemen en voila! Maar wel oppassen dat het geen giftige is, want die van sneeuwitje zit er ook ergens tussen.
Nou dan heb ik nog wel een nominee .
Maar ik weet niet of ik het verschil kan zien, misschien als we 'm allemaal om doen dat we het kunnen vergelijken...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
We hebben het hier over de Utrecht-meeters he...тыквашка schreef:Smikkell schreef:Mag je daar ook forummers voor nomineren of is het echt Russische roulette?тыквашка schreef:Smikkell schreef:Pompoen, ik heb mijn appel binnen
Ik vind dat elke Utrecht-meeter er een moet hebben, dan wordt het ons symbool en dragen we die elke meeting
Ja, 't is ook zo'n lekker frummelding, als je 't even niet meer weet kun je gewoon even een hapje nemen en voila! Maar wel oppassen dat het geen giftige is, want die van sneeuwitje zit er ook ergens tussen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:We hebben het hier over de Utrecht-meeters he...тыквашка schreef:Smikkell schreef:Mag je daar ook forummers voor nomineren of is het echt Russische roulette?тыквашка schreef:Smikkell schreef:Pompoen, ik heb mijn appel binnen
Nou kijk, wat niet is kan nog komen natuurlijk, dus echt zeker weten doe ik het niet, maar ik denk het niet en anders is het heel helder: zij er uit of ik er uit!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Dan begrijpen we elkaar. Maar jij BENT de Utrecht-meetingтыквашка schreef:Smikkell schreef:We hebben het hier over de Utrecht-meeters he...тыквашка schreef:Smikkell schreef:Mag je daar ook forummers voor nomineren of is het echt Russische roulette?тыквашка schreef:Smikkell schreef:Pompoen, ik heb mijn appel binnen
Nou kijk, wat niet is kan nog komen natuurlijk, dus echt zeker weten doe ik het niet, maar ik denk het niet en anders is het heel helder: zij er uit of ik er uit!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan begrijpen we elkaar. Maar jij BENT de Utrecht-meetingтыквашка schreef:Smikkell schreef:We hebben het hier over de Utrecht-meeters he...тыквашка schreef:Smikkell schreef:Mag je daar ook forummers voor nomineren of is het echt Russische roulette?тыквашка schreef:Smikkell schreef:Pompoen, ik heb mijn appel binnen
Ehh, nee hoor. Met dat Utrechtgedoe heb ik niets te maken, kijk maar, ik heb nog NOOIT een Utrecht-meetingtopic geopend. Ik verwaardig mij alleen maar af en toe te komen.
Laatst aangepast door тыквашка op wo 4 jul 2012 - 5:06; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
Chipp schreef:Vraag je nu serieus welke 17dagen?
Eén wijntje toch? Die kan ik lekker meedoen
Lekker dat je een week extra hebt!
Ohhhhh die 17 dagen. hahaha. Nee! (ik ben al helemaal ingeburgerd met dat dieet ).. Maar 1 wijntje mag ik wel.. En ik ga me er dit keer aan houden
Gast- Gast
Punk'd schreef:Chipp schreef:Vraag je nu serieus welke 17dagen?
Ohhhhh die 17 dagen. hahaha. Nee! (ik ben al helemaal ingeburgerd met dat dieet ).. Maar 1 wijntje mag ik wel.. En ik ga me er dit keer aan houden
=
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Dat had ik mij de vorige meeting ook voorgenomen. Totdat ik om 3 uur uit de kroeg kwam rollen met heel wat meer dan 1 wijntjePunk'd schreef:Chipp schreef:Vraag je nu serieus welke 17dagen?
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik kan ook niet drinken . Zelfde verhaal als Chipp, volgende dag werken en met de auto.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Aangezien mijn maag nog steeds helemaal van slag is van de vorige alcoholload, heb ik ook het voornemen om niet danwel weinig te drinken. Helaas zijn voornemens geen garanties .
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ok ok, dan offer ik me wel op om de alcohol tot me te nemen...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Fijn Bliss, dat we op je kunnen rekenen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Ok ok, dan offer ik me wel op om de alcohol tot me te nemen...
Gast- Gast
Ik werd door Minneke op deze meeting gewezen, het lijkt mij ook wel leuk om mee te gaan, maar ik kan dan niet zo laat blijven aangezien het op donderdag is. Mee-eten gaat waarschijnlijk wel.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Nobel ros!!
Gast- Gast
Reva schreef:Bliss schreef:Ok ok, dan offer ik me wel op om de alcohol tot me te nemen...
Nobel ros!!
Reva! Kom ook! Leuk Susan dat je ook komt!
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Reva schreef:Bliss schreef:Ok ok, dan offer ik me wel op om de alcohol tot me te nemen...
Nobel ros!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Lavendel schreef:Reva schreef:Bliss schreef:Ok ok, dan offer ik me wel op om de alcohol tot me te nemen...
Nobel ros!!
Ja kom op.. ze MOET bijna wel gezien de lijst met toffe forummers die er al komen.
Lavendel- Ratel
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhh mijn voortgangspeiling is op 10 juli!!! Nu kan ik helemaal gezellig looooos gaan op de meeting (met 1 wijntje.. )..
Gast- Gast
Punk'd schreef:jeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhh mijn voortgangspeiling is op 10 juli!!! Nu kan ik helemaal gezellig looooos gaan op de meeting (met 8 wijntjes.. )..
Jeeej!
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Punk'd schreef:jeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhh mijn voortgangspeiling is op 10 juli!!! Nu kan ik helemaal gezellig looooos gaan op de meeting (met 8 wijntjes.. )..
Jeeej!
hahahahahha ik dacht echt.. neeeh ik heb toch niet 8 geschreven
Gast- Gast
Nou vooruit, dan doe ik ook wel mee
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pixie schreef:Bliss schreef:Ok ok, dan offer ik me wel op om de alcohol tot me te nemen...
Nou vooruit, dan doe ik ook wel mee
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Maar.. Waar gaan we eten ?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 6 van 14 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!
» Noord Nederland BBQ meeting - 21 juli 2012
» Gejat van Kwak: dierentuin Amersfoort meeting, zo 7 juli
» Regio Veenendaal; high tea/hapjes meeting. 7 juli!
» Meeting omgeving Utrecht?
» Noord Nederland BBQ meeting - 21 juli 2012
» Gejat van Kwak: dierentuin Amersfoort meeting, zo 7 juli
» Regio Veenendaal; high tea/hapjes meeting. 7 juli!
» Meeting omgeving Utrecht?
Pagina 6 van 14
Permissies van dit forum: