Op 'n weegschaaltje
+5
Marin
Rush
SoGood
Susan
Lejow
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Op 'n weegschaaltje
Hebben jullie het gevoel dat woorden op dit forum erg op een weegschaaltje gelegd moeten worden? Ik merk dat ik, als ik mijn mening in een reactie wil geven, ik deze reactie veel zorgvuldiger typ dat wanneer ik gewoon een 'onzinnige' post typ. Ik lees veel vaker na wat ik typ en bedenk ook op welke manieren het kan worden opgevat zodat ik niemand kwets met mijn reactie. Doen jullie dit ook?
Gast- Gast
Re: Op 'n weegschaaltje
Nope..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Niet echt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja en tegenwoordig klik ik de helft van m'n reacties weer weg, begin opnieuw, klik weer weg, en laat het maar zitten.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja ik denk er ook wel over na hoor, soms. Niet te veel en ik ga ook niet uitgebreid teruglezen. Maar ik heb wel dat ik soms niet reageer omdat ik niet goed weet hoe ik het handig kan verwoorden.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Inderdaad en dat heb ik op 2 manieren.Marin schreef:Ja en tegenwoordig klik ik de helft van m'n reacties weer weg, begin opnieuw, klik weer weg, en laat het maar zitten.
Reactie die ik typ en weghaal omdat ik toch niet wil dat iedereen het weet, te privé o.i.d.
Of reacties waarvan ik bang ben dat ze totaal verkeerd opgevat worden en mezelf vervolgens een compleet topic zit te verantwoorden
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb wel eens dat ik een bericht zit te typen, tussendoor even iets anders ga doen, dan terugkom en denk: 'Eigenlijk is dit helemaal niet zo interessant voor anderen om te weten.'
Susan- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Inderdaad en dat heb ik op 2 manieren.Marin schreef:Ja en tegenwoordig klik ik de helft van m'n reacties weer weg, begin opnieuw, klik weer weg, en laat het maar zitten.
Reactie die ik typ en weghaal omdat ik toch niet wil dat iedereen het weet, te privé o.i.d.
Of reacties waarvan ik bang ben dat ze totaal verkeerd opgevat worden en mezelf vervolgens een compleet topic zit te verantwoorden
Precies, dit heb ik ook, vooral dat laatste. Ik heb het gevoel dat sommige reacties hier heel snel persoonlijk worden opgevat, terwijl dat helemaal niet zo bedoeld is. En dan typ ik liever niets, zodat ik ook niets 'uitlok' met mijn reacties.
Gast- Gast
Rush schreef:Inderdaad en dat heb ik op 2 manieren.Marin schreef:Ja en tegenwoordig klik ik de helft van m'n reacties weer weg, begin opnieuw, klik weer weg, en laat het maar zitten.
Ik had net een reactie op jouw reactie toch maar weggehaald over dat mijn vriend juist heel goed was in bepaalde snelle daden.
SoGood- Ratel
Die allebei ja, en ik heb nog een derde:
Dat ik terwijl ik typ denk: Joh dit boeit toch niemand, wat voor weer het hier is/hoe oud ik ben/wat voor fiets ik heb, waarom reageer ik eigenlijk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het is voor mij een beetje afhankelijk van het soort onderwerp, de kennis die ik er van heb en inderdaad of het interessant is voor een ander om te lezen.
Gast- Gast
Hahahaha Sogood, ik twijfelde dus ook of ik zou plaatsen of niet. Toch een stukje privacy. Op een forum waar ik anoniem zou zijn, zou ik het zonder twijfel er gewoon neerzetten.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hahahaha Sogood, ik twijfelde dus ook of ik zou plaatsen of niet. Toch een stukje privacy. Op een forum waar ik anoniem zou zijn, zou ik het zonder twijfel er gewoon neerzetten.
Als ik jou een keer tegen kom zal ik er niks over zeggen. Beloofd.
SoGood- Ratel
Susan schreef:Ik heb wel eens dat ik een bericht zit te typen, tussendoor even iets anders ga doen, dan terugkom en denk: 'Eigenlijk is dit helemaal niet zo interessant voor anderen om te weten.'
Dat heb ik ook heel vaak, of dan typ ik eigenlijk bijna hetzelfde als een ander, en dan wis ik het maar weer.
Gast- Gast
Herkenbaar MamaRosa!
Ik heb ook vrij vaak dat ik iets wil vragen aan iemand maar het toch maar niet doe omdat het dan net lijkt of ik bijvoorbeeld iemands verhaal in twijfel trek ofzo. Terwijl ik het gewoon puur uit interesse wil weten.
Ik heb ook vrij vaak dat ik iets wil vragen aan iemand maar het toch maar niet doe omdat het dan net lijkt of ik bijvoorbeeld iemands verhaal in twijfel trek ofzo. Terwijl ik het gewoon puur uit interesse wil weten.
Gast- Gast
Niet echt eigenlijk
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Marin schreef:
Dat ik terwijl ik typ denk: Joh dit boeit toch niemand, wat voor weer het hier is/hoe oud ik ben/wat voor fiets ik heb, waarom reageer ik eigenlijk.
Ja, dat heb ik dus ook wel.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik vind, vergeleken met Viva, dat de meiden hier sneller op hun 'tenen' zijn getrapt, men voelt zich hier al snel aangevallen, en dat vind ik persoonlijk wat jammer, een pittige discussie hoeft niet meteen een ruzie te zijn, maar daar draait het hier wel vaak op uit, of mensen blijven oude koeien uit de sloot halen "ja maar die zei in dat topic dat zus en zo". Dan denk ik inderdaad wel eens; het is maar een forum.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, heb beginpost helemaal niet goed gelezen, lol, mijn lapje tekst is eigenlijk niet relevant.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: