Neuspiercing.
+3
Mamsie
Blond
Wennebellah
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Neuspiercing.
hmm ik zdat de meeste 6.5mm lang zijn maar dat is te kort om hem te buigen denk ik. Ik haat het namelijk als dat pinnetje gewoon rech door mijn neus steekt aan de binnekant.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb die ook gebogen, dus het kan wel.. Want anders zat namelijk dat bolletje tegen m`n tussenschot en je ziet dan ook een staafje zitten als je je neus in kijkt idd..Mamsie schreef:hmm ik zdat de meeste 6.5mm lang zijn maar dat is te kort om hem te buigen denk ik. Ik haat het namelijk als dat pinnetje gewoon rech door mijn neus steekt aan de binnekant.
Gast- Gast
Heb ik ook wel eens besteld.. Vond de site een beetje apart, maar het product is gewoon van goede kwaliteitMamsie schreef:Thxz zal is even neuzen hahhaa.
Is er iemand bekend met crazy-factory piercing?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb die ook gebogen, dus het kan wel.. Want anders zat namelijk dat bolletje tegen m`n tussenschot en je ziet dan ook een staafje zitten als je je neus in kijkt idd..Mamsie schreef:hmm ik zdat de meeste 6.5mm lang zijn maar dat is te kort om hem te buigen denk ik. Ik haat het namelijk als dat pinnetje gewoon rech door mijn neus steekt aan de binnekant.
ok nou ik zal van de week eerst nog is de piercing shop binnen lopen. Want ja als je besteld is door het verzenden 5 euro voor 1 pielig ding.
ik zat naar deze te kijken http://www.crazy-factory.com/product_info.php?products_id=1577
maar beter meet ik eerst mijn huidige piercing op haahah.
Mamsie- Ratel
Mamsie schreef:_Donnaa schreef:Ik heb die ook gebogen, dus het kan wel.. Want anders zat namelijk dat bolletje tegen m`n tussenschot en je ziet dan ook een staafje zitten als je je neus in kijkt idd..Mamsie schreef:hmm ik zdat de meeste 6.5mm lang zijn maar dat is te kort om hem te buigen denk ik. Ik haat het namelijk als dat pinnetje gewoon rech door mijn neus steekt aan de binnekant.
ok nou ik zal van de week eerst nog is de piercing shop binnen lopen. Want ja als je besteld is door het verzenden 5 euro voor 1 pielig ding.
ik zat naar deze te kijken http://www.crazy-factory.com/product_info.php?products_id=1577
Zag deze week bij het Kruidvat allemaal oorbellen en ook kleine neuspiercings hangen... Gaan per setje van 3.
En bij de Six kan ik ook nog wel eens slagen voor piercings, die verkopen ze ook bij V&D enzo...
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Mamsie schreef:Thxz zal is even neuzen hahhaa.
Is er iemand bekend met crazy-factory piercing?
Oehh thanks voor de tip!!
Zoek al heel lang een nieuwe ball closure ring voor in mijn oor, en hier hebben ze echt heel veel keus!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Sjeeez, 15mmMamsie schreef:_Donnaa schreef:Ik heb die ook gebogen, dus het kan wel.. Want anders zat namelijk dat bolletje tegen m`n tussenschot en je ziet dan ook een staafje zitten als je je neus in kijkt idd..Mamsie schreef:hmm ik zdat de meeste 6.5mm lang zijn maar dat is te kort om hem te buigen denk ik. Ik haat het namelijk als dat pinnetje gewoon rech door mijn neus steekt aan de binnekant.
Gast- Gast
Neuspiercings vind ik echt mooi. Ik had er altijd wel 1 gewild. Maar ik zie het niet zo zitten om op mijn 27e/28e nog een piercing te nemen.
Die piercing van 15 mm lijkt wel een naald btw.
Die piercing van 15 mm lijkt wel een naald btw.
Gast- Gast
Ik had hem destijds bij een juwelier laten schieten en was tevreden met het resultaat.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
_Donnaa schreef:Sjeeez, 15mmMamsie schreef:_Donnaa schreef:Ik heb die ook gebogen, dus het kan wel.. Want anders zat namelijk dat bolletje tegen m`n tussenschot en je ziet dan ook een staafje zitten als je je neus in kijkt idd..Mamsie schreef:hmm ik zdat de meeste 6.5mm lang zijn maar dat is te kort om hem te buigen denk ik. Ik haat het namelijk als dat pinnetje gewoon rech door mijn neus steekt aan de binnekant.
jaaa hahah dat vond ik ook al. zeker om zelf bij te knippen! hahaha
Mamsie- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: