Zuurbranden
+5
Happydobby
Bloem86
Fiwen
Marin
tweeling
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zuurbranden
Ik heb zo'n last van zuurbranden, ik word er helemaal gek van! Slaap nauwelijks erdoor en echt niks lijkt me te helpen. Tot nu toe geprobeerd: rennie, gaviscon, bed omhoog, niet meer eten s avonds, juist wel eten s avonds, geen koolzuur, geen thee & koffie, geen kruiden.
Hebben jullie nog tips? Ik heb morgen weer een afspraak bij de VK, zou zij me iets voor kunnen schrijven?
Hebben jullie nog tips? Ik heb morgen weer een afspraak bij de VK, zou zij me iets voor kunnen schrijven?
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Re: Zuurbranden
Ik ben dan wel niet zwanger, maar ik heb wel dagelijks heel veel last van maagzuur. Een beetje yoghurt werkt wel goed als gewoon middel. Rennie DUO vind ik zelf fijner dan de gewone. Zantac kan je ook nog proberen of Nexium (heet het geloof ik), maar wel even checken of dat kan met zwangerschap.
Succes, ik weet hoe vervelend het is, word er af en toe ook echt gek van en ben bang dat als ik ooit zwanger ben 't alleen maar erger wordt.
Succes, ik weet hoe vervelend het is, word er af en toe ook echt gek van en ben bang dat als ik ooit zwanger ben 't alleen maar erger wordt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Stofzuiger schreef:Gaviscondrank. Te koop bij veel supermarkten, drogisten en apotheek.
Al geprobeerd, toch bedankt
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
vanille vla hielp bij mij heel goed, succes ermee en hopelijk vind je snel iets dat werkt want het is zo vervelend.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Vanille vla hielp bij mij ook het beste! Of melk drinken! Vreselijk is dat hé..
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Antagel, van de apotheek, verder is er weinig aan te doen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Via de huisarts omeprazol vragen, dit mag tijdens de zwangerschap en bv gebruikt worden.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Happydobby schreef:Antagel, van de apotheek, verder is er weinig aan te doen.
Werkte bij mij super die antagel!
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Ik heb het ook. Ik heb het idee dat het erger wordt door thee, dus dat drink ik niet meer. En 's avonds eet ik niks meer na het avond eten, hooguit een plakje ontbijtkoek, dan gaat het 's nachts gelukkig goed. Helpt cola hier ook tegen? Of is dat alleen bij misselijkheid?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Heb er ook last van. Heb er inmiddels redelijk mijn weg in gevonden. Inderdaad geen thee, verder zijn er dingen waarvan ik het wel en niet krijg, lijkt bij iedereen anders te zijn. En dan kom ik met Gaviscon mijn dag aardig door....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: