Overgegeven
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Overgegeven
Hoe erg is het dat een baby van 8 maand heeft overgegeven?
Ik kwam net boven omdat L ontzettend aan het huilen was, ik was net op tijd om te zien dat ze echt enorm moest overgeven, het was echt niet een beetje spugen van de melk, ongeveer al het eten wat ze vandaag heeft gehad zag ik voorbij komen.
Ze zit nu heel rustig bij me op schoot heeft knal rode wangen, geen koorts. Ik wilde haar wat water geven maar dat wilde ze niet.
Ik kwam net boven omdat L ontzettend aan het huilen was, ik was net op tijd om te zien dat ze echt enorm moest overgeven, het was echt niet een beetje spugen van de melk, ongeveer al het eten wat ze vandaag heeft gehad zag ik voorbij komen.
Ze zit nu heel rustig bij me op schoot heeft knal rode wangen, geen koorts. Ik wilde haar wat water geven maar dat wilde ze niet.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Overgegeven
Het is altijd vervelend natuurlijk, maar niet direct zorgwekkender dan bij een groter kind. Als ze blijft spugen en/of diarree krijgt moet je natuurlijk wel in de gaten houden dat ze niet uitdroogt.
Sterkte en beterschap voor je meisje.
Sterkte en beterschap voor je meisje.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Veel beterschap! R kan ook weleens overgeven na flink huilen dus hopelijk valt het mee.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Nou volgens mij was het huilen omdat ze het aanvoelde komen, want ze huilde pas net.. maar ze huilt eigenlijk nooit vandaar dat ik ging kijken.
Maar ze heeft ongeveer 20 minuten bij me gezeten en de laatste 5 minuten werd ik al weer als een klimpaal gebruikt en kon ze weer lachen en vond ze het allemaal wel erg prima en gezellig om bij me te zitten.
Morgen maar even afwachten of ze wel wat wil eten.
Maar ze heeft ongeveer 20 minuten bij me gezeten en de laatste 5 minuten werd ik al weer als een klimpaal gebruikt en kon ze weer lachen en vond ze het allemaal wel erg prima en gezellig om bij me te zitten.
Morgen maar even afwachten of ze wel wat wil eten.
studiebol- Ratel
Ach gos.
Wat Susan inderdaad zegt, als het hierbij blijft is het niet zo heel erg.
Beterschap!
Wat Susan inderdaad zegt, als het hierbij blijft is het niet zo heel erg.
Beterschap!
Gast- Gast
Ik zou wel af en toe even gaan kijken of ze niet nog eens heeft gespuugd zonder dat je het hebt gemerkt. En als ze blijft spugen, dan kleine beetjes drinken aanbieden, telkens een lepeltje water of diksap en dan na een tijdje weer, niet een hele beker, want dat is dan erg belastend voor haar maagje.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik zou wel af en toe even gaan kijken of ze niet nog eens heeft gespuugd zonder dat je het hebt gemerkt. En als ze blijft spugen, dan kleine beetjes drinken aanbieden, telkens een lepeltje water of diksap en dan na een tijdje weer, niet een hele beker, want dat is dan erg belastend voor haar maagje.
Ja dat kijken doe ik idd. Dat andere is een goede tip, dank je wel!
studiebol- Ratel
Wat sneu! Beterschap voor je kleine meid!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Beterschap en ik sluit me bij de rest aan: zonder koorts lijkt het me geen reden tot ongerustheid. Hopelijk kan ze vannacht gewoon lekker slapen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ze heeft goed geslapen en net ook goed haar fles leeg gedronken, dus ik denk dat het wel mee valt. Misschien zat het haar meer niet lekker dan dat ze echt ziek is.
studiebol- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: