Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Postbode in scootmobiel

2 plaatsers

Ga naar beneden

Postbode in scootmobiel Empty Postbode in scootmobiel

Bericht  Jilke wo 20 jun 2012 - 1:24

Best grappig momentje hier Very Happy We wonen sinds korte tijd hier, en op woensdag komt er altijd steevast een oudere man in scootmobiel het krantje rondbrengen. Prima, ware het niet dat de man altijd mijn buxussen platreed op het uiteinde van ons looppad, omdat hij de draai te kort maakte.
Vorige week toch wat van gezegd, nadat ik er hard over moest nadenken want wilde die man ook niet beledigen of wat. Komt hij net weer langs, rijd vooruit het paadje op, en ipv lomp te keren, rijd hij nu netjes achteruit zonder iets te raken. Mooi met pieptoon en al dat hij achteruit rijd Laughing

Moest daar echt even hard om lachen!
Jullie nog leuke acties van vandaag?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Postbode in scootmobiel Empty Re: Postbode in scootmobiel

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 1:41


Leuk niet, wel scootmobiel.

Stond net iemand voor me deur die aan het klagen was dat hij niet met de scootmobiel naar binnen kon. We hebben een soort van loopplank liggen uit onze studio, want onze drempel is gewoon dik 20 centimeter hoog anders en dan kan er niemand meer in met kinderwagen of rollator.
Maar ja zijn scootmobiel was gewoon veel te groot en daarom was hij hard op de ramen aan het bonzen zodat ik kwam vragen wat hij aan het doen was zodat hij kon klagen.

Ik snap heel goed dat het lastig is, maar hij weigerde een afspraak te maken zodat we de weg voor hem vrij konden maken via de achterdeur en reageerde ook gewoon compleet niet toen ik zei dat we voor mensen die (bijna) niet valide waren ook thuisbezoeken doen.

Op gegeven moment werd ik er echt pissig om nerd al kwam hij wel met zijn wagen binnen, dan moet ie er alsnog van af en op de stoel. Dus lopen moet ie toch en als hij dat echt niet kan, dan moet ie niet mauwen als ik aanbied bij hem thuis te komen.


Zo, even mijn hart gelucht hoor. Ik zou ook graag willen dat mijn studio makkelijker te bereiken was, maar ik heb geen geld voor een ander pand dus het is niet anders voorlopig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Postbode in scootmobiel Empty Re: Postbode in scootmobiel

Bericht  Inge wo 20 jun 2012 - 7:59

Woon je toevallig in kampen :-p
Hier bij mijn werk wordt een krantje ook altijd gebracht door een man in een scootmobiel
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Postbode in scootmobiel Empty Re: Postbode in scootmobiel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum