Nee hè..?!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nee hè..?!
Mijn schoonvader heeft heel lief aangeboden om de plintjes in ons huis te leggen, een klus waar mijn vriend en ik al vier keer aan zijn begonnen maar nooit hebben afgemaakt. Nu stuurt mijn vriend net een foto door van hoe het eruit ziet en blijkt dat ze de plinten precies op een manier hebben gelegd die ik echt ontzettend lelijk vind...
Bah ik baal hiervan, maar ik vind het ook zo lullig om er iets van te zeggen omdat het al zo ontzettend aardig is van mijn schoonvader dat hij ons helpt.
Jullie nog iets te balen?
Bah ik baal hiervan, maar ik vind het ook zo lullig om er iets van te zeggen omdat het al zo ontzettend aardig is van mijn schoonvader dat hij ons helpt.
Jullie nog iets te balen?
Gast- Gast
Re: Nee hè..?!
Dat is jammer, maar ik zou er ook niks van zeggen inderdaad. Aardig van je schoonvader dat hij dat gedaan heeft, en nu zit het er tenminste om toch?
Ik heb niks te balen geloof ik. Behalve dat we nog geen vakantie geboekt hebben en dat het nog maar de vraag is of het dit jaar wel mogelijk is. Ik zou zo graag (zeker nu tijdens de laatste loodjes van mijn afstuderen) een vakantie in het vooruitzicht hebben, maar ja.
Ik heb niks te balen geloof ik. Behalve dat we nog geen vakantie geboekt hebben en dat het nog maar de vraag is of het dit jaar wel mogelijk is. Ik zou zo graag (zeker nu tijdens de laatste loodjes van mijn afstuderen) een vakantie in het vooruitzicht hebben, maar ja.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Kun je plintjes op meerdere wijzen leggen? Of hebben we het hier niet over platte plintjes?
Het enige waar ik iets van te balen heb is boodschappen doen. Ging naar de Jumbo om een paar boodschappen te halen (daar hebben ze de lekkerste goedkoopste kaas). Ze hadden slechts een kwart van wat ik wilde op voorraad. Dus ik naar de AH. Die had alles van wat ik wilde, behalve een soeppakketje (gehakt, rundvlees, mergpijp) en dus kon ik alsnog naar de C1000. 17 euro aan boodschappen en 3 verschillende winkels.
Het enige waar ik iets van te balen heb is boodschappen doen. Ging naar de Jumbo om een paar boodschappen te halen (daar hebben ze de lekkerste goedkoopste kaas). Ze hadden slechts een kwart van wat ik wilde op voorraad. Dus ik naar de AH. Die had alles van wat ik wilde, behalve een soeppakketje (gehakt, rundvlees, mergpijp) en dus kon ik alsnog naar de C1000. 17 euro aan boodschappen en 3 verschillende winkels.
Gast- Gast
Nee het zijn van die brede plinten die tegen de muur aan worden geschroefd/geplakt. Maar dit kan niet op sommige stukken (bijvoorbeeld langs de openslaande deuren), en nu heeft mijn schoonvader de plint hier plat op de grond gelegd, terwijl ik had voorgesteld om de kieren tussen de vloer en de drempel van de deur daar af te kitten. Nu ligt er een enorme brede plint zegmaar (beetje lastig uit te leggen, ik hoop dat het een beetje duidelijk is).
Ik ga er ook niks van zeggen hoor, maar stiekem vind ik het echt heel stom.
Benthe, jammer zeg, dat je niks in het vooruitzicht hebt. Hier hetzelfde, ik ben al drie jaar niet meer 'echt' op vakantie geweest..
Ik ga er ook niks van zeggen hoor, maar stiekem vind ik het echt heel stom.
Benthe, jammer zeg, dat je niks in het vooruitzicht hebt. Hier hetzelfde, ik ben al drie jaar niet meer 'echt' op vakantie geweest..
Gast- Gast
Ik snap het. Dat heb ik hier in huis, helaas, ook. Hoge plinten door het hele huis heen. En dan bij delen waar niemand bijkon, platte plinten. Ik had graag overal hoge plinten gezien. Maar helaas, dat vond het bedrijf geen goed idee. Waar ze ook gelijk in hadden, maar het is wel jammer.
Gast- Gast
Benthe schreef:Dat is jammer, maar ik zou er ook niks van zeggen inderdaad. Aardig van je schoonvader dat hij dat gedaan heeft, en nu zit het er tenminste om toch?
Waarom kan je niets boeken dan?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik baal dat mijn zangjuf ziek is en ik daardoor geen zangles heb donderdag. Ik hoop dat ze in ieder geval volgende week maandag weer beter is, want dan hebben we de laatste keer koor voor de vakantie. De keer daarna is 'bonte avond'.
't Is allemaal niet zo heel erg, maar ik houd er nooit zo van als dingen anders lopen dan normaal.
't Is allemaal niet zo heel erg, maar ik houd er nooit zo van als dingen anders lopen dan normaal.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Atelier Madame schreef:Benthe schreef:Dat is jammer, maar ik zou er ook niks van zeggen inderdaad. Aardig van je schoonvader dat hij dat gedaan heeft, en nu zit het er tenminste om toch?
Waarom kan je niets boeken dan?
Geldgebrek.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: