Ideeën voor kookpakketje als cadeau?
+4
TukTuk
VeryCherry
Marin
LindaK
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ideeën voor kookpakketje als cadeau?
Ik moet voor een collega een verjaardagscadeau scoren :-)
Ze houdt van koken, dus het leek me leuk om een pakketje samen te stellen...
Wie heeft er leuke ideeën om in het pakketje te doen?
Ik ben even inspiratieloos...
Alvast bedankt!
Ze houdt van koken, dus het leek me leuk om een pakketje samen te stellen...
Wie heeft er leuke ideeën om in het pakketje te doen?
Ik ben even inspiratieloos...
Alvast bedankt!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ideeën voor kookpakketje als cadeau?
Een klein kookboekje, wat lekkere luxe producten zoals truffelolie of bruschettemix ofzo, een leuke siliconen kwastje in een felle kleur of zoiets. En je hebt van die mini stoofpotjes, van Creuset maar die zijn mega duur, maar ook goedkopere, ook wel leuk:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Die kleine stoofpannetjes kan je ook bij Dille&Kamille kopen en bij de Xenos
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat is je budget? Anders kan je ook wat lekkere dingen halen bij Oil&Vinegar. Of anders bij de Xenos wat lekkere dingen, daar is het vaak goedkoper.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Wat is je budget? Anders kan je ook wat lekkere dingen halen bij Oil&Vinegar. Of anders bij de Xenos wat lekkere dingen, daar is het vaak goedkoper.
Zo'n 20 euro, is een vastgesteld bedrag :-)
Leuke ideeën al!! Bedankt!
LindaK- Prater
Ik zou dan naar de Xenos gaan denk ik, daar hebben ze wel leuke, kleine kookboekjes. Ik zou er dan daar een van uitzoeken en daar spulletjes (zowel food als nonfood) bij zoeken, passend bij het thema van het kookboekje.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Misschien een kookboek van een bepaalde kok die ze leuk vind.
Het nadeel van de spullen van de xenos vind ik zelf dat het vaak toch mindere kwaliteit is en de kookboekjes vind ik vrij simpel. Daar is op zich niks mis mee, maar als je echt graag kookt dan is het misschien iets te simpel.
Idd een leuk olie/azijn pakketje met wat lekkere kruiden erbij vind ik altijd leuk om te geven en te krijgen.
Het nadeel van de spullen van de xenos vind ik zelf dat het vaak toch mindere kwaliteit is en de kookboekjes vind ik vrij simpel. Daar is op zich niks mis mee, maar als je echt graag kookt dan is het misschien iets te simpel.
Idd een leuk olie/azijn pakketje met wat lekkere kruiden erbij vind ik altijd leuk om te geven en te krijgen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik was vanmiddag bij de action en daar zag ik die kleine kookpannetjes ook staan.. Voor een actionprijsje Ze hadden daar trouwens ook cupcake dingetjes..
Ilske- Fluisteraar
- Aantal berichten : 43
Punten : 59
Registratiedatum : 31-05-12
Ilske schreef:Ik was vanmiddag bij de action en daar zag ik die kleine kookpannetjes ook staan.. Voor een actionprijsje Ze hadden daar trouwens ook cupcake dingetjes..
Bedankt voor de tip!!
LindaK- Prater
Bij de witte boekenmarkt was een kookboek van Gordon Ramsay in de aanbieding, 7.95
Verder, die pannetjes doen het prima van de Xenos, misschien niet zo briljant als 'Le creuset' maar goed zat. Misschien een vijzel en zo'n stenen bak eronder? Ik weet de engelse term maar niet de nederlandse. Dan kan ze zelf kruidenmixen maken voortaan?
http://www.kookwinkel.nl/webshop/21935-vijzels.asp
(bestaat ook echt wel goedkoper)
Ik krijg zelf ook altijd graag aparte kruiden of gedroogde ingrediënten of bijzondere pasta ofzo (van een Toko bv) waar ik dan zelf iets mee kan verzinnen..
Verder, die pannetjes doen het prima van de Xenos, misschien niet zo briljant als 'Le creuset' maar goed zat. Misschien een vijzel en zo'n stenen bak eronder? Ik weet de engelse term maar niet de nederlandse. Dan kan ze zelf kruidenmixen maken voortaan?
http://www.kookwinkel.nl/webshop/21935-vijzels.asp
(bestaat ook echt wel goedkoper)
Ik krijg zelf ook altijd graag aparte kruiden of gedroogde ingrediënten of bijzondere pasta ofzo (van een Toko bv) waar ik dan zelf iets mee kan verzinnen..
Gast- Gast
Een bakpakketje met een leuke bakvorm, en bakbenodigdheden en decoratie
Een Italiaans pakketje met lekkere (verse) pasta, kaas, kruiden etc..
Een Mexicaans pakketje met blikjes mais en bonen, kruiden, tortillachips etc..
Een fonduestelleje (Xenos) met kaas, kleine soepstengeltjes, en andere dip-dingetjes (of juist met chocade, marsmellows etc)
Je hebt ook wel van die delicatessenzaakjes met écht heel lekkere dingetjes zoals verschillende olijfolieen, kaasjes, kruiden enzo. Ook altijd leuk.
Een Italiaans pakketje met lekkere (verse) pasta, kaas, kruiden etc..
Een Mexicaans pakketje met blikjes mais en bonen, kruiden, tortillachips etc..
Een fonduestelleje (Xenos) met kaas, kleine soepstengeltjes, en andere dip-dingetjes (of juist met chocade, marsmellows etc)
Je hebt ook wel van die delicatessenzaakjes met écht heel lekkere dingetjes zoals verschillende olijfolieen, kaasjes, kruiden enzo. Ook altijd leuk.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Cadeau-ideeën voor jongen (16)
» Cadeau ideeën?
» 'Grote' cadeau ideeen
» Cadeau-ideeën gevraagd
» Cadeau ideeën gevraagd (werkgevers)
» Cadeau ideeën?
» 'Grote' cadeau ideeen