Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.
+6
Sarah1985
Rose
Rush
Gympie
Ibbeltje
Rumble
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.
De samenstelling van de benzine 95/diesel/benzine 98 kan per merk enorm verschillen waardoor je dus idd veel verschil kan hebben.
Ook kan het zijn dat als je altijd bij dezelfde tankt het kan zijn dat de samenstelling veranderd is (maar dat is dan (als het goed is) dat je er meer mee kunt rijden en de samenstelling schoner is).
Wat ook wel eens goed is om te doen is als je altijd 95 tankt eens een keer 98 te tanken, wel wat duurder, maar die maakt de moter 'schoon' en zorgt er ook weer voor dat je weer wat verder met 1 tank komt.
98 kun je ook lezen als energy supreme bij Esso (en zo heeft ieder merk wel zijn eigen variant(en)).
Ook kan het zijn dat als je altijd bij dezelfde tankt het kan zijn dat de samenstelling veranderd is (maar dat is dan (als het goed is) dat je er meer mee kunt rijden en de samenstelling schoner is).
Wat ook wel eens goed is om te doen is als je altijd 95 tankt eens een keer 98 te tanken, wel wat duurder, maar die maakt de moter 'schoon' en zorgt er ook weer voor dat je weer wat verder met 1 tank komt.
98 kun je ook lezen als energy supreme bij Esso (en zo heeft ieder merk wel zijn eigen variant(en)).
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb laatst nog gehoord dat bij sommige tankstations de samenstellingn idd anders is, en dat je daardoor soms meer verbruikt dan bij een ander tankstation.
Gast- Gast
Oh dit is compleet nieuw voor mij, ik dacht dat het verbruik van benzine vooral aan je auto lag en de manier van rijden. Maar blijkbaar heeft het dus ook te maken met waar je tankt... ik tank eigenlijk altijd bij dezelfde pomp alleen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Diesel of Benzine
» tank jij zelf?
» Vergoeding benzine
» Kobalt Blauwe Tank Top
» Wat heb jij als laatste en op 1 na laatste gekocht?
» tank jij zelf?
» Vergoeding benzine
» Kobalt Blauwe Tank Top
» Wat heb jij als laatste en op 1 na laatste gekocht?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: