Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

+6
Sarah1985
Rose
Rush
Gympie
Ibbeltje
Rumble
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Dora ma 18 jun 2012 - 10:15

De samenstelling van de benzine 95/diesel/benzine 98 kan per merk enorm verschillen waardoor je dus idd veel verschil kan hebben.
Ook kan het zijn dat als je altijd bij dezelfde tankt het kan zijn dat de samenstelling veranderd is (maar dat is dan (als het goed is) dat je er meer mee kunt rijden en de samenstelling schoner is).
Wat ook wel eens goed is om te doen is als je altijd 95 tankt eens een keer 98 te tanken, wel wat duurder, maar die maakt de moter 'schoon' en zorgt er ook weer voor dat je weer wat verder met 1 tank komt.

98 kun je ook lezen als energy supreme bij Esso (en zo heeft ieder merk wel zijn eigen variant(en)).
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb het idee dat ik met dezelfde tank benzine de laatste.

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 18:51

Ik heb laatst nog gehoord dat bij sommige tankstations de samenstellingn idd anders is, en dat je daardoor soms meer verbruikt dan bij een ander tankstation.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame ma 18 jun 2012 - 20:13

Oh dit is compleet nieuw voor mij, ik dacht dat het verbruik van benzine vooral aan je auto lag en de manier van rijden. Maar blijkbaar heeft het dus ook te maken met waar je tankt... ik tank eigenlijk altijd bij dezelfde pomp alleen :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: