Bert...
+15
Suus
slaatje
juffie001
Kowalski
RYW
Susan
Raindrop
Sarah1985
Lejow
Antibes
Monte
Zwerver
ellibre
Minx
_Nina
19 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Bert...
Echt Maura? Ik vind hem zo'n aso-hoofd hebben..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Na Brainpower is het toch enigzins wel een verbetering?Antibes schreef:Echt Maura? Ik vind hem zo'n aso-hoofd hebben..
Gast- Gast
Maura schreef:Na Brainpower is het toch enigzins wel een verbetering?Antibes schreef:Echt Maura? Ik vind hem zo'n aso-hoofd hebben..
True dat, je gaat vooruit!
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Maura schreef:Na Brainpower is het toch enigzins wel een verbetering?Antibes schreef:Echt Maura? Ik vind hem zo'n aso-hoofd hebben..
Ik val gewoon niet op hele mooi mannen, want ik ben geen mooie meid. We zullen zien waarmee ik eindig.
Gast- Gast
Maura schreef:Antibes schreef:Maura schreef:Na Brainpower is het toch enigzins wel een verbetering?Antibes schreef:Echt Maura? Ik vind hem zo'n aso-hoofd hebben..
Ik val gewoon niet op hele mooi mannen, want ik ben geen mooie meid. We zullen zien waarmee ik eindig.
Ik weet niet hoe je eruit ziet dus weet niet of je een mooie meid bent (al heeft iedereen iets moois in zich ), maar ik denk meer dat het een bepaald zelfbeeld van je is... En dat is geen reden om niet op mooie mannen te mogen vallen! Je mag natuurlijk wel een andere smaak hebben (want Vlaar vind ik ook niks, haha)!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ja hoor, van mij mag hij blijven.
Vind het altijd zo sneu dat iedereen dan over zo'n bondscoach valt, terwijl er toch ook nog een team van spelers is die de prestatie moeten neerzetten
Vind het altijd zo sneu dat iedereen dan over zo'n bondscoach valt, terwijl er toch ook nog een team van spelers is die de prestatie moeten neerzetten
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Haha Maura!
Ik vind vlaar net een hooligan die op het veld is losgelaten. Maar ieder zijn ding, haha!
Ik vind vlaar net een hooligan die op het veld is losgelaten. Maar ieder zijn ding, haha!
Gast- Gast
juffie001 schreef:Ja hoor, van mij mag hij blijven.
Gelukkig viel dat gisteravond mee. Waren er een hoop die zeiden dat zo'n ommekeer aan de spelers (en hun ego's) ligt en niet aan de coaching. Maar zal me niets verbazen als van Marwijk zelf zegt eindverantwoording te nemen en daarom stopt.
Antibes- Ratel
Susan schreef:Statler schreef:Maura schreef:Statler schreef:Hoe dan ook, wij gaan in sept naar de kwalificatie Nederland-Turkije voor 2014, ben benieuwd
Ik heb er nu al zin in. Al ben ik dan al bijna 32.
Dus? Ik al bijna 33.
Ik ben nú al bijna 33.
Stelletje broekies Dan ben ik gewoon al 36.....gelukkig geeft mijn gezicht iets anders weer.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Van mij mag hij blijven. Op naar 2014!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind Bert ook wel leuk om naar te kijken, dus hij mag blijven. En hij stond niet op het veld, dus het lag niet helemaal aan hem dat Nederland eruit ligt. Hoewel ik het wel teleurstellend vind dat hij Dirk Kuijt niet heeft opgesteld.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Statler schreef:Mijn vriend (voetbaltrainer ) denkt er hetzelfde over trouwens. Het zit hem in de spelers, het samenspel, en het ligt niet aan Bert. Het team is niet eens een schim van wat ze in 2010 waren. Maar dat ligt aan het eigenwijze niet samenspelen, verkeerd inschatten, kleine fouten die door de tegenpartij direct benut werden etc etc, en niet zozeer aan Bert.
Als trainer/coach moet je ze drillen idd, dat zeker, maar in de wedstrijd is het aan de spelers om te laten zien waar ze op getraind zijn.
Als Bert slecht zou zijn dan zou hij nooit resultaat behaald hebben. En die resultaten waren er wel, alleen niet tijdens dit kampioenschap.
Dit is precies, nouja niet helemaal dezelfde woorden , wat ik gisteravond ook zei.
Gast- Gast
Hij mag er inderdaad best wezen met zijn 60 jaar!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Tja, vind ik best lastig. Ik vind wel dat Bert wat foutjes gemaakt heeft. Tegen Duitsland had hij gewoon al totaal anders moeten spelen. Maar inderdaad; de spelers hebben het niet gedaan. Vooral de verdediging was écht slecht! (Willems )
Ik zou hem het voordeel van de twijfel geven, want het WK ging wel goed. Alleen vind ik wel dat hij moet meegaan in de situatie en niet alsmaar vast wil/moet blijven houden aan zijn vaste team. Als je ziet dat het niet goed is, dan moet je ingrijpen en niet maar doorgaan met het team wat niet presteert. De laatste wedstrijd heeft hij wel ballen getoond, maar goed toen was het al te laat..
Ik zou hem het voordeel van de twijfel geven, want het WK ging wel goed. Alleen vind ik wel dat hij moet meegaan in de situatie en niet alsmaar vast wil/moet blijven houden aan zijn vaste team. Als je ziet dat het niet goed is, dan moet je ingrijpen en niet maar doorgaan met het team wat niet presteert. De laatste wedstrijd heeft hij wel ballen getoond, maar goed toen was het al te laat..
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Nee hoor! Hij ziet er nog appetijtelijk uit.Minneke schreef:Ik ben zeker de enige die Bert wel een aantrekkelijke man vindt he...
Van mij mag hij blijven hoor. Toen het twee jaar geleden zo goed ging met Oranje kon hij niks fout doen en nu zou het allemaal zijn schuld zijn?
Op naar het WK!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Net onder in beeld bij Portugal - Spanje..
Bert van Marwijk stopt als bondscoach..
Per direct..
Bert van Marwijk stopt als bondscoach..
Per direct..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Las het ook. Jammer zeg. Hij wou zelf stoppen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik las het ook, vind het jammer. Maar als ik dan nu een nieuwe moet aanwijzen, dan ga ik voor Ruud Gullit.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: