Vaderdag (foto)topic
+13
Paper Crown
Printje
Happydobby
Annie24
SarahKey
*Lookie*
studiebol
Muppetje
SparklingEyes
Aimee
Makamba
rapa nui
Lejow
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vaderdag (foto)topic
T. had op het kdv een papieren oranje stropdas beplakt met rode, witte en blauwe propjes papier ivm het ek. Op de achterkant stond een gedichtje. Toen mijn vriend het uit had gepakt en T. het weer zag riep hij zelf heel hard 'WAUW!!' haha, super schattig!
Zelf had ik met T. een klein canvasdoek willen schilderen maar mijn vriend is een paar dagen ziek thuis geweest waardoor we de kans niet kregen om het stiekem te doen. Hij moet dus nog ff wachten op zn vaderdagcadeautje van ons samen. Ook het ontbijt op bed hebben we maar uitgesteld...denk dat het er sneller uit was gekomen als dat het erin was gegaan haha
Zelf had ik met T. een klein canvasdoek willen schilderen maar mijn vriend is een paar dagen ziek thuis geweest waardoor we de kans niet kregen om het stiekem te doen. Hij moet dus nog ff wachten op zn vaderdagcadeautje van ons samen. Ook het ontbijt op bed hebben we maar uitgesteld...denk dat het er sneller uit was gekomen als dat het erin was gegaan haha
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
yes1984 schreef:*foto*
Ik heb zelf een aantal foto's van J. gemaakt. En deze bovenstaande uitvergroot in een lijst.
Daarnaast ben ik met J. gaan waterverfen op een canvas doek.
En op de creche hadden ze een peer van klei gemaakt met J. zijn handje erop. De creche had er een foto bij gedaan met de tekst mijn vader is een toffe peer.
Zo hey, wat een knapperd!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Zeker leuke papa haha *koest dames! hij is al bezet!*
L. had een kei geverfd (die ik dus al een keer stiekem ben gaan halen voor het kdv, 35 kilo aan keien haha, mooi stiekem ook) voor papa, met een kaartje 'voor mijn kei van een papa'
Samen hebben we nog een pcgame gekocht die hij graag wilde hebben en een kaartje.
L. had een kei geverfd (die ik dus al een keer stiekem ben gaan halen voor het kdv, 35 kilo aan keien haha, mooi stiekem ook) voor papa, met een kaartje 'voor mijn kei van een papa'
Samen hebben we nog een pcgame gekocht die hij graag wilde hebben en een kaartje.
Gast- Gast
ooowww meiden; Y. zijn papa heeft meteen een hele hoge dunk van zichzelf door jullie reacties
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Annie24 schreef:ooowww meiden; Y. zijn papa heeft meteen een hele hoge dunk van zichzelf door jullie reacties
Straks gaat'ie nog naast zijn schoenen lopen hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: