Hoe slaap jij? Slaapvragen!
+11
Flinder
Xanna
Zininzon
Roze Roos
Makamba
Raindrop
Roxi3
Caroow
Bruintje Beer
Jeanette
Tania
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe slaap jij? Slaapvragen!
Hoe slaap jij? Op je rug, op je buik, op je zij, of als een foetus?
En voor de samen-slapers, liggen jullie samen, of beide heel ergens anders?
Heb je 1 matras, of 2?
Heb je 1 dekbed, of 2?
En heb je 's nachts wel eens ruzie erover ?
Edit;
De forummers die alleen in een 2-persoonsbed slapen. Slapen jullie altijd op het zelfde plekje?
En voor wie samen met hun partner slapen. Hebben jullie ieder je eigen plek? En na de seks, slaap je dan waar je terecht komt of kruipen jullie terug naar jullie eigen plekje?
Heb je 1 matras, of 2?
Heb je 1 dekbed, of 2?
Edit;
De forummers die alleen in een 2-persoonsbed slapen. Slapen jullie altijd op het zelfde plekje?
En voor wie samen met hun partner slapen. Hebben jullie ieder je eigen plek? En na de seks, slaap je dan waar je terecht komt of kruipen jullie terug naar jullie eigen plekje?
Laatst aangepast door Isabella op vr 21 jan 2011 - 8:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Hoe slaap jij? Slaapvragen!
Isabella schreef:Hoe slaap jij? Op je rug, op je buik, op je zij, of als een foetus? 1 van deze twee
Heb je 1 matras, of 2? 1 matras
Heb je 1 dekbed, of 2? 4 :$
En heb je 's nachts wel eens ruzie erover ? Nee
Gast- Gast
Ik ben ook wel benieuwd of jullie een vaste plek in bed hebben?
Gast- Gast
Ik slaap op mijn zij in elkaar gekropen met mijn armen gekruist voor me langs. Het liefst hou ik ook nog wat vast in de morgen van een kussen of een knuffel..
Als mijn vriend en ik samen slapen, slapen we altijd met de konten tegen elkaar aan. Anders is het zo warm!
In beide bedden ligt maar een matras. VInd ik ook fijner, want die goot er tussen in houdt ik niet zo van. Ook hebben we maar 1 dekbed, kun je makkelijker tegen elkaar aan kruipen.
's Nachts hebben we wel eens ruzie over dat een van beiden teveel plek in neemt in bed en de ander dus een elleboog stoot o.i.d. krijgt..
Gast- Gast
Hoe slaap jij? Op je rug, op je buik, op je zij, of als een foetus? Op mijn buik en op mijn zij
En voor de samen-slapers, liggen jullie samen, of beide heel ergens anders? Wij liggen beide een andere kant op als we echt gaan slapen, daarvoor liggen we lekker tegen elkaar aan.
Heb je 1 matras, of 2? 2 maar daar bovenop een topper zodat het je die gleuf niet hebt
Heb je 1 dekbed, of 2? 1 een lits jumeax
En heb je 's nachts wel eens ruzie erover ? Nooit, dat dekbed is groot genoeg
En voor de samen-slapers, liggen jullie samen, of beide heel ergens anders? Wij liggen beide een andere kant op als we echt gaan slapen, daarvoor liggen we lekker tegen elkaar aan.
Heb je 1 matras, of 2? 2 maar daar bovenop een topper zodat het je die gleuf niet hebt
Heb je 1 dekbed, of 2? 1 een lits jumeax
En heb je 's nachts wel eens ruzie erover ? Nooit, dat dekbed is groot genoeg
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben ook wel benieuwd of jullie een vaste plek in bed hebben?
Ik slaap altijd op dezelfde vaste plek, met of zonder partner en na de seks ga ik weer op mijn eigen plekje liggen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben ook wel benieuwd of jullie een vaste plek in bed hebben?
Ik slaap altijd rechts, mijn vriend links. In elke bed, waar we ook slapen
Gast- Gast
Hoe slaap jij? Op je rug, op je buik, op je zij, of als een foetus? Op m'n zij
En voor de samen-slapers, liggen jullie samen, of beide heel ergens anders? Dat verschilt, de ne keer lig ik bij hem, de andere keer liggen we allebei aan de andere kant van het bed.
Heb je 1 matras, of 2? 2 met een dekmatras erover heen
Heb je 1 dekbed, of 2? We hebben 1 dekbed van 220/240
En heb je 's nachts wel eens ruzie erover ? Nee, maar overdag zeurt hij wel is dat ik al het dekbed pak. Maar dat doet hij zelf ook zo vaak
En voor de samen-slapers, liggen jullie samen, of beide heel ergens anders? Dat verschilt, de ne keer lig ik bij hem, de andere keer liggen we allebei aan de andere kant van het bed.
Heb je 1 matras, of 2? 2 met een dekmatras erover heen
Heb je 1 dekbed, of 2? We hebben 1 dekbed van 220/240
En heb je 's nachts wel eens ruzie erover ? Nee, maar overdag zeurt hij wel is dat ik al het dekbed pak. Maar dat doet hij zelf ook zo vaak
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Isabella schreef:Hoe slaap jij? Op je rug, op je buik, op je zij, of als een foetus? Ik begin op mijn zij met één been opgetrokken. 's Ochtends word ik meestal op mijn andere zij wakker.
En voor de samen-slapers, liggen jullie samen, of beide heel ergens anders? n.v.t.
Heb je 1 matras, of 2? Eén.
Heb je 1 dekbed, of 2? Eén.
En heb je 's nachts wel eens ruzie erover ? n.v.t.
Gast- Gast
Op mijn rug met 1 arm boven mijn hoofd of op mijn zij met mijn knieën opgetrokken en een hand onder mijn kussen
meestal samen, lepeltje lepeltje naar links of naar rechts, of met de ruggen naar elkaar toe en de billen tegen elkaar aan hahaha
Heb je 1 matras, of 2?
1
Heb je 1 dekbed, of 2?
1
nee nooit
ja ik heb een vaste plek, als je bij het voeteneind staat links
Terug naar de plek!
Op mijn rug met 1 arm boven mijn hoofd of op mijn zij met mijn knieën opgetrokken en een hand onder mijn kussen
meestal samen, lepeltje lepeltje naar links of naar rechts, of met de ruggen naar elkaar toe en de billen tegen elkaar aan hahaha
Heb je 1 matras, of 2?
1
Heb je 1 dekbed, of 2?
1
nee nooit
ja ik heb een vaste plek, als je bij het voeteneind staat links
Terug naar de plek!
Gast- Gast
Hoe slaap jij? Op je rug, op je buik, op je zij, of als een foetus? Vaak foetus houding en ik lig vaak in een rare ballerina houding. Haha dit klinkt vaag haha.
En voor de samen-slapers, liggen jullie samen, of beide heel ergens anders? N.v.t
Heb je 1 matras, of 2? 1 groot matras
Heb je 1 dekbed, of 2? 1 groot dekbed
En heb je 's nachts wel eens ruzie erover ? N.v.t
En voor de samen-slapers, liggen jullie samen, of beide heel ergens anders? N.v.t
Heb je 1 matras, of 2? 1 groot matras
Heb je 1 dekbed, of 2? 1 groot dekbed
En heb je 's nachts wel eens ruzie erover ? N.v.t
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe slaap jij? Op je rug, op je buik, op je zij, of als een foetus? Buik en foetushouding
En voor de samen-slapers, liggen jullie samen, of beide heel ergens anders?ergens anders[b]
Heb je 1 matras, of 2?[b]2 matrassen
Heb je 1 dekbed, of 2?2 dekbedden van 140 bij 200
En voor de samen-slapers, liggen jullie samen, of beide heel ergens anders?ergens anders[b]
Heb je 1 matras, of 2?[b]2 matrassen
Heb je 1 dekbed, of 2?2 dekbedden van 140 bij 200
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Isabella schreef:Hoe slaap jij? Op je rug, op je buik, op je zij, of als een foetus?
Heb je 1 matras, of 2?
Heb je 1 dekbed, of 2?
Ik slaap op mijn zij en wissel heel vaak. Ik kan echt niet stil liggen.
Ik heb een 2-persoonsmatras en twee 2-persoonsdekbedden over elkaar. (Dit omdat ik dit leuker vind staan dan samen (zomer en winterdekbed) in één hoes) Daar overheen ligt nog een wollen sprei. Ow, en ik heb 6 kussens
Bij mijn vorige deken draaide ik daar helemaal in, als een rupsje ( zo werd ik genoemd ), en was het dus geen pretje om met mij een deken te delen. Mijn huidige dekbed is zo groot en dik, dat dit onmogelijk is.
Ik zelf slaap prima, maar wanneer er lange mensen bij mij logeren hebben zij te weinig ruimte door alle kussens. Die worden er dan afgegooid
Als ik alleen slaap, slaap ik altijd op het zelfde plekje. Na de seks slaap ik vaak waar ik terecht kom.
Gast- Gast
[quote="Isabella"]
Edit: ik bedenk me dat ik in zijn vorige woning ook links sliep. De woningruimte waar wij samen hebben gewoond sliep ik rechts. Hmz..
Bij mijn scharrel slapen we bij hem precies anders om. Bij mij slaap ik links en bij hem rechts.Smikkell schreef:
Ik slaap altijd rechts, mijn vriend links. In elke bed, waar we ook slapen
Edit: ik bedenk me dat ik in zijn vorige woning ook links sliep. De woningruimte waar wij samen hebben gewoond sliep ik rechts. Hmz..
Laatst aangepast door Smikkell op vr 21 jan 2011 - 8:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
We hebben twee matrassen, maar met één topper, en één dekbed. We slapen altijd tegen elkaar aan, meestal ligt hij op zijn rug en ik in zijn arm op mijn zij.
We liggen altijd allebei op "zijn" helft, op "zijn" kussen.
We liggen altijd allebei op "zijn" helft, op "zijn" kussen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hoe slaap jij? Op je rug, op je buik, op je zij, of als een foetus? Ik begin op mijn buik, daarna ga ik vanzelf op mijn zij liggen.
Heb je 1 matras, of 2? 1 matras.
Heb je 1 dekbed, of 2? 1 dekbed.
De forummers die alleen in een 2-persoonsbed slapen. Slapen jullie altijd op het zelfde plekje? Ja, en daar word ik ook weer wakker.
En voor wie samen met hun partner slapen. Hebben jullie ieder je eigen plek? En na de seks, slaap je dan waar je terecht komt of kruipen jullie terug naar jullie eigen plekje? Dat ligt aan het feit of de seks een beetje goed was. Maar meestal gewoon op mijn eigen plek in lepeltje-lepeltje houding.
Heb je 1 matras, of 2? 1 matras.
Heb je 1 dekbed, of 2? 1 dekbed.
De forummers die alleen in een 2-persoonsbed slapen. Slapen jullie altijd op het zelfde plekje? Ja, en daar word ik ook weer wakker.
En voor wie samen met hun partner slapen. Hebben jullie ieder je eigen plek? En na de seks, slaap je dan waar je terecht komt of kruipen jullie terug naar jullie eigen plekje? Dat ligt aan het feit of de seks een beetje goed was. Maar meestal gewoon op mijn eigen plek in lepeltje-lepeltje houding.
Gast- Gast
Hoe slaap jij? Op je rug, op je buik, op je zij, of als een foetus? Op mijn rechterzij maar wel benen ingetrokken vaak.
En voor de samen-slapers, liggen jullie samen, of beide heel ergens anders? Samen
Heb je 1 matras, of 2? 1
Heb je 1 dekbed, of 2? 2
En heb je 's nachts wel eens ruzie erover ? Nooit dus, aangezien er iedereen een heeft
Edit;
En voor wie samen met hun partner slapen. Hebben jullie ieder je eigen plek? En na de seks, slaap je dan waar je terecht komt of kruipen jullie terug naar jullie eigen plekje? Eigen plek, ik kan anders niet goed in slaap vallen.
En voor de samen-slapers, liggen jullie samen, of beide heel ergens anders? Samen
Heb je 1 matras, of 2? 1
Heb je 1 dekbed, of 2? 2
En heb je 's nachts wel eens ruzie erover ? Nooit dus, aangezien er iedereen een heeft
Edit;
En voor wie samen met hun partner slapen. Hebben jullie ieder je eigen plek? En na de seks, slaap je dan waar je terecht komt of kruipen jullie terug naar jullie eigen plekje? Eigen plek, ik kan anders niet goed in slaap vallen.
Gast- Gast
Ik slaap op mijn buik.
Mijn vriend en ik hebben beide ons eigen plekje, op onze eigen helft maar gedurende de nacht kruipen we vaak tegen elkaar aan.
Heb je 1 matras, of 2?
Wij hebben 1 matras.
Heb je 1 dekbed, of 2?
Wij hebben 1 dekbed
Nee nooit.
En voor wie samen met hun partner slapen. Hebben jullie ieder je eigen plek? En na de seks, slaap je dan waar je terecht komt of kruipen jullie terug naar jullie eigen plekje? .
Dan slapen we waar we op dat moment liggen.
Ik slaap op mijn buik.
Mijn vriend en ik hebben beide ons eigen plekje, op onze eigen helft maar gedurende de nacht kruipen we vaak tegen elkaar aan.
Heb je 1 matras, of 2?
Wij hebben 1 matras.
Heb je 1 dekbed, of 2?
Wij hebben 1 dekbed
Nee nooit.
En voor wie samen met hun partner slapen. Hebben jullie ieder je eigen plek? En na de seks, slaap je dan waar je terecht komt of kruipen jullie terug naar jullie eigen plekje? .
Dan slapen we waar we op dat moment liggen.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Isabella schreef:Hoe slaap jij? Op je rug, op je buik, op je zij, of als een foetus? Op mijn zij.
En voor de samen-slapers, liggen jullie samen, of beide heel ergens anders? Het is niet dat we de hele nacht tegen elkaar aanliggen ofzo. Wel slapen we samen
Heb je 1 matras, of 2? 1
Heb je 1 dekbed, of 2? 2
En heb je 's nachts wel eens ruzie erover ? Nope.
Edit;
En voor wie samen met hun partner slapen. Hebben jullie ieder je eigen plek? En na de seks, slaap je dan waar je terecht komt of kruipen jullie terug naar jullie eigen plekje? Eigen plek, we hebben allebei onze eigen kant haha.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Hoe slaap jij? Op je rug, op je buik, op je zij, of als een foetus? Rug, buik en zij.
Heb je 1 matras, of 2? 1.
Heb je 1 dekbed, of 2? 1.
En heb je 's nachts wel eens ruzie erover ? Nee.
Edit;
De forummers die alleen in een 2-persoonsbed slapen. Slapen jullie altijd op het zelfde plekje? Ja.En voor wie samen met hun partner slapen. Hebben jullie ieder je eigen plek - Ja, ik slaap altijd aan de linkerkant - En na de seks, slaap je dan waar je terecht komt of kruipen jullie terug naar jullie eigen plekje? Eerst val ik in slaap tegen mijn vriend aan of in zijn armen en vervolgens mijn eigen plek.
Heb je 1 matras, of 2? 1.
Heb je 1 dekbed, of 2? 1.
En heb je 's nachts wel eens ruzie erover ? Nee.
Edit;
De forummers die alleen in een 2-persoonsbed slapen. Slapen jullie altijd op het zelfde plekje? Ja.En voor wie samen met hun partner slapen. Hebben jullie ieder je eigen plek - Ja, ik slaap altijd aan de linkerkant - En na de seks, slaap je dan waar je terecht komt of kruipen jullie terug naar jullie eigen plekje? Eerst val ik in slaap tegen mijn vriend aan of in zijn armen en vervolgens mijn eigen plek.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Hoe slaap jij? Op je rug, op je buik, op je zij, of als een foetus? meestal buik of zij
En voor de samen-slapers, liggen jullie samen, of beide heel ergens anders? de ene keer tegen elkaar aan en de andere keer niet
Heb je 1 matras, of 2? 2
Heb je 1 dekbed, of 2? 1
En heb je 's nachts wel eens ruzie erover? Jep, dat ik te breed lig of dat meneer weer hard aan het snurken is
Edit;
De forummers die alleen in een 2-persoonsbed slapen. Slapen jullie altijd op het zelfde plekje? ik lig altijd aan de rechterkant
En voor wie samen met hun partner slapen. Hebben jullie ieder je eigen plek? En na de seks, slaap je dan waar je terecht komt of kruipen jullie terug naar jullie eigen plekje? ik ga terug naar m'n eigen kant
En voor de samen-slapers, liggen jullie samen, of beide heel ergens anders? de ene keer tegen elkaar aan en de andere keer niet
Heb je 1 matras, of 2? 2
Heb je 1 dekbed, of 2? 1
En heb je 's nachts wel eens ruzie erover? Jep, dat ik te breed lig of dat meneer weer hard aan het snurken is
Edit;
De forummers die alleen in een 2-persoonsbed slapen. Slapen jullie altijd op het zelfde plekje? ik lig altijd aan de rechterkant
En voor wie samen met hun partner slapen. Hebben jullie ieder je eigen plek? En na de seks, slaap je dan waar je terecht komt of kruipen jullie terug naar jullie eigen plekje? ik ga terug naar m'n eigen kant
Laatst aangepast door Razz_ op vr 21 jan 2011 - 10:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik sliep altijd op m'n buik, maar sinds m'n paniekaanvallen van vorig jaar slaap ik nu ook goed op m'n rug. Langzaam ga ik weer terug naar m'n buik.
Ik slaap in m'n eentje in een 2 persoonsbed en meestal begin ik aan de ene kant, en 's ochtends lig ik dan nog graag even aan de andere kant. Maar ik ben helemaal raar hoor, want in m'n koortsbui van de week, ben ik helemaal met m'n hoofd aan het voeteneind gaan liggen en eigenlijk slaap ik nu nog steeds zo. Gewoon even omgedraaid
Edit: Oh ja en na de seks kom ik op de een of andere manier altijd op de natte plek terecht hahaha ach dat vind ik niet erg. Ik kan iig niet goed inslapen in iemands armen, dat vind ik te warm.
Ik slaap in m'n eentje in een 2 persoonsbed en meestal begin ik aan de ene kant, en 's ochtends lig ik dan nog graag even aan de andere kant. Maar ik ben helemaal raar hoor, want in m'n koortsbui van de week, ben ik helemaal met m'n hoofd aan het voeteneind gaan liggen en eigenlijk slaap ik nu nog steeds zo. Gewoon even omgedraaid
Edit: Oh ja en na de seks kom ik op de een of andere manier altijd op de natte plek terecht hahaha ach dat vind ik niet erg. Ik kan iig niet goed inslapen in iemands armen, dat vind ik te warm.
Gast- Gast
Voornamelijk op mijn buik, met 1 arm langs mijn lijf, mijn andere arm bij mijn kussen en mijn linkerbeen opgetrokken (haha..)
En voor de samen-slapers, liggen jullie samen, of beide heel ergens anders? Als we gaan slapen echt allebei aan het uiteinde van het bed. Ik raak afgeleid door zijn ademhaling, en hij krijgt het te heet.
Heb je 1 matras, of 2? 1, van 140x200 (echt te klein vind ik - wil graag een 180x200)
Heb je 1 dekbed, of 2? 1, van 200x200
En heb je 's nachts wel eens ruzie erover ? nee, soms voor de grap trekken we een lijn ofzo. Maar verder gaat het wel prima. Vind het wel lekker als mijn vriend er vroeg uit is om diagonaal in bed te gaan liggen
Voornamelijk op mijn buik, met 1 arm langs mijn lijf, mijn andere arm bij mijn kussen en mijn linkerbeen opgetrokken (haha..)
En voor de samen-slapers, liggen jullie samen, of beide heel ergens anders? Als we gaan slapen echt allebei aan het uiteinde van het bed. Ik raak afgeleid door zijn ademhaling, en hij krijgt het te heet.
Heb je 1 matras, of 2? 1, van 140x200 (echt te klein vind ik - wil graag een 180x200)
Heb je 1 dekbed, of 2? 1, van 200x200
En heb je 's nachts wel eens ruzie erover ? nee, soms voor de grap trekken we een lijn ofzo. Maar verder gaat het wel prima. Vind het wel lekker als mijn vriend er vroeg uit is om diagonaal in bed te gaan liggen
Gast- Gast
Als mijn vriend bij mij slaapt, slaap ik bij de muur. Bij hem slaapt hij bij de muur. Vinden we beiden fijn..
Gast- Gast
Isabella schreef:Hoe slaap jij? Op je rug, op je buik, op je zij, of als een foetus?
En voor de samen-slapers, liggen jullie samen, of beide heel ergens anders? Zover zijn we nog niet in onze "relatie"
Heb je 1 matras, of 2? 1
Heb je 1 dekbed, of 2? 2
Edit;
De forummers die alleen in een 2-persoonsbed slapen. Slapen jullie altijd op het zelfde plekje? Jazeker, aan de andere kant slaapt niet lekker!En voor wie samen met hun partner slapen. Hebben jullie ieder je eigen plek? En na de seks, slaap je dan waar je terecht komt of kruipen jullie terug naar jullie eigen plekje?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: