Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Penisnijd

+2
Darius
Alex
6 plaatsers

Ga naar beneden

Penisnijd Empty Penisnijd

Bericht  Alex za 16 jun 2012 - 0:59

Mijn dochter is de laatste tijd zeer geïnteresseerd in het mannelijk geslachtsdeel. Als mijn man staat te douchen zegt ze dat papa een plasser heeft en dat zij ook een plasser wil. Als ik zeg dat dat niet kan omdat ze een meisje is, zegt ze dat ze dan een jongetje wil worden omdat het helemaal niet leuk is om een meisje te zijn. Vervolgens gaat ze met haar pop en haar barbie spelen en wil ze haar roze jurk aan omdat roze haar lievelingskleur is ... Penisnijd 394967

Is dit een fase? En is dit inderdaad penisnijd? Vergelijken en verschillen zien tussen jongens en meisjes? Wie herkent dit?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Penisnijd Empty Re: Penisnijd

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 1:19

Ik wil ook een piemel, niets mis mee angel

De kleine draak I love you

Gast
Gast

Bericht  Darius za 16 jun 2012 - 1:23

Laurens zei gister tegen me: 'je moet naar de winkel gaan en dan een piemel kopen.' hij vond het vast zielig voor me dat ik er niet een heb.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Wennes za 16 jun 2012 - 2:21

Dit hoort echt bij het ontdekken van het eigen lichaam en dat van een ander.
Het hoort er gewoon bij. Daarbij is het natuurlijk altijd erg leuk om te kijken naar iets wat je zelf niet hebt.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Alex za 16 jun 2012 - 5:59

Darius schreef:Laurens zei gister tegen me: 'je moet naar de winkel gaan en dan een piemel kopen.' hij vond het vast zielig voor me dat ik er niet een heb.

Haha, wat lief Very Happy Hij zal dan vast ook aan z'n zusje moeten wennen smile
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Twellie za 16 jun 2012 - 7:18

Denk dat het even iets aparts is voor je dochter, ze zal wel geinteresseerd zijn in het verschil. Mijn dochter heeft ook die interesse gehad alleen ging ze toen mensen aanwijzen en dan roepen 'Wel piemel!' of 'Niet piemel!'. Gelukkig was dat een korte fase Wink .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Aimee za 16 jun 2012 - 8:05

Tuinstoel schreef:Denk dat het even iets aparts is voor je dochter, ze zal wel geinteresseerd zijn in het verschil. Mijn dochter heeft ook die interesse gehad alleen ging ze toen mensen aanwijzen en dan roepen 'Wel piemel!' of 'Niet piemel!'. Gelukkig was dat een korte fase Wink .

Laughing
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  RYW za 16 jun 2012 - 8:10

Tuinstoel schreef:Denk dat het even iets aparts is voor je dochter, ze zal wel geinteresseerd zijn in het verschil. Mijn dochter heeft ook die interesse gehad alleen ging ze toen mensen aanwijzen en dan roepen 'Wel piemel!' of 'Niet piemel!'. Gelukkig was dat een korte fase Wink .

Hahaha zoiets deed mijn oudste zoon ook, die ging het aan mensen vragen: 'meneer, heeft u een piemel? Mevrouw, u heeft geen piemel hè? Meneer, heeft u een piemel? Issie groot?'

Volgens mij blijven jongetjes hun piemel ook altijd interessant vinden. Ik heb vanmiddag drie zevenjarigen uit mijn voortuin geplukt die alle drie de broek omlaag hadden gedaan en met de piemeltjes stonden te zwaaien, haha!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 8:13

RYW schreef:Hahaha zoiets deed mijn oudste zoon ook, die ging het aan mensen vragen: 'meneer, heeft u een piemel? Mevrouw, u heeft geen piemel hè? Meneer, heeft u een piemel? Issie groot?'
lol!

RYW schreef:Volgens mij blijven jongetjes hun piemel ook altijd interessant vinden. Ik heb vanmiddag drie zevenjarigen uit mijn voortuin geplukt die alle drie de broek omlaag hadden gedaan en met de piemeltjes stonden te zwaaien, haha!

Volgens mij blijven jongens hun piemel hun leven lang leuk vinden ja Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  RYW za 16 jun 2012 - 8:21

Zusje schreef:
RYW schreef:Hahaha zoiets deed mijn oudste zoon ook, die ging het aan mensen vragen: 'meneer, heeft u een piemel? Mevrouw, u heeft geen piemel hè? Meneer, heeft u een piemel? Issie groot?'
lol!

RYW schreef:Volgens mij blijven jongetjes hun piemel ook altijd interessant vinden. Ik heb vanmiddag drie zevenjarigen uit mijn voortuin geplukt die alle drie de broek omlaag hadden gedaan en met de piemeltjes stonden te zwaaien, haha!

Volgens mij blijven jongens hun piemel hun leven lang leuk vinden ja Very Happy.

Mijn 41-jarige jongetje beaamt dat Wink Niet eerlijk hè, wij worden elke maand ongesteld gedurende 35 jaar van ons leven vanwege gemiddeld 1,8 kinderen... En zij hebben er hun hele leven plezier van! Haha, ik snap die penisnijd wel Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 9:14

RYW schreef:
Zusje schreef:
lol!

Mijn 41-jarige jongetje beaamt dat Wink Niet eerlijk hè, wij worden elke maand ongesteld gedurende 35 jaar van ons leven vanwege gemiddeld 1,8 kinderen... En zij hebben er hun hele leven plezier van! Haha, ik snap die penisnijd wel Wink

Je krijgt er hopelijk toch nog wel wat meer voor terug, dan 35 jaar elke maand ongesteld Laughing ?

Gast
Gast

Bericht  RYW za 16 jun 2012 - 9:39

Wat denk je zelf, Nicci Wink maar de man krijgt datzelfde, zonder het ongesteld zijn hè Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud