Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

My imenso en Quions onderling uitwisselbaar

2 plaatsers

Ga naar beneden

My imenso en Quions onderling uitwisselbaar  Empty My imenso en Quions onderling uitwisselbaar

Bericht  Amoriina do 14 jun 2012 - 6:56

Op festivals viel me op dat veel mensen met een munten ketting liepen. Na wat Google kwamen er drie bekende merken uit de bus. My imenso, Mi moneda en Quoins. Het viel me op dat er, na lang zoeken, weinig recensies te vinden zijn over de kwaliteit van deze munten kettingen.

Het systeem van My Imenso werkt als volgt: De zilveren munthouder kan aan twee zijden gedragen worden en kan geopend worden waarna u er een munt (Insignia) in kunt doen. (Insignia is latijns voor symbool).
De munten zijn verkrijgbaar in vele verschillende variaties uitgevoerd in zilver, zilver verguld, zilver rose, half-edelsteen en in combinatie met emaille. In de MY iMenso collectie is het mogelijk om twee munten in de munthouder te plaatsen.Hierdoor kunt u bijvoorbeeld een combinatie maken van een zilveren munt aan de voorkant en een half-edelsteen aan de andere kant. Om het extra chique te maken kunt je zelfs nog een cover voor de half-edelsteen plaatsen, hierdoor krijgt u echt een ongelofelijk mooi sieraad.
Na lang wikken en wegen heb ik gekozen voor My imenso
My imenso en Quions onderling uitwisselbaar  Myimensofront

Met de munten van Quoins kies je voor een uitstraling die bij jou past, van welke stijl je dan ook houdt. De kleuren kun je afwisselen de disks varieren in diverse materialen zoals edelstenen, Murano glas, parels, zilver Mozaïek en Swarovski's. Hier zijn echter geen losse covers verkrijgbaar. Er passen ook niet meer munten in houder. Het leuke van deze munten ketting is dat er meer (sprekende) munten verkrijgbaar zijn, en ook betaalbaarder.
My imenso en Quions onderling uitwisselbaar  Quoinsvanherpenhaarbijo

L MUNTEN VAN QUOINS PASSEN IN DE MY IMENSO 33mm HOUDERMy imenso en Quions onderling uitwisselbaar  3079029344

Inmiddels gekozen voor een My imenso houder en ben er vandaag achter gekomen dat de L munten van Quoins in het medaillon van My Imenso passen. Ik ben hier echt heel blij mee. Want nu kan ik uit beide collecties kiezen.
Ik wil nog steeds uitzoeken of Mi moneda ook in mijn My imenso houder past. Weet iemand dit toevallig?

Ik ben zelfs zo wild van muntenkettingen dat ik van plan ben om een klein
Quoins medaillon te kopen. Maar ik vind de medaillons er zo fragiel uitzien. Iemand ervaring met Quoins?
De munten daar kan niet zo veel aan kapot gaan maar de houder? Ben benieuwd.
Amoriina
Amoriina
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 24
Registratiedatum : 14-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

My imenso en Quions onderling uitwisselbaar  Empty Re: My imenso en Quions onderling uitwisselbaar

Bericht  Roodtomaatje do 14 jun 2012 - 7:15

Ik heb een Quoins ketting en medaillon en ben er super blij mee! smile
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

My imenso en Quions onderling uitwisselbaar  Empty Re: My imenso en Quions onderling uitwisselbaar

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 8:41

Ik heb een MiMoneda en we zijn onafscheidelijk. Ik zelfs dagen dat ik hem wil dragen en daar mijn outfit aan aanpas laughcry
Ik weet niet of je de munten kunt wisselen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: