Typetest
+24
Makamba
Snoes
Tinus
lyke
Lady Starstruck
Sushi
FireButterfly
Red Velvet
Jerry
Lejow
Middleme
Phileine
Sugarfall
Pompoen
Zwerver
PrimaBella
May
TukTuk
Bliss
Siem
Benthe
Cheesegirl
RioolSpook
Rush
28 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Typetest
Wat is je typesnelheid?
http://www.ticken.nl/Typecursus/Typetest.html
http://www.ticken.nl/Typecursus/Typetest.html
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Typetest
ouw gemeten typesnelheid is 479 aanslagen per minuut, oftewel 95.8 woorden per minuut.
99% foutloze aanslagen.
99% foutloze aanslagen.
Laatst aangepast door RioolSpook op wo 13 jun 2012 - 1:59; in totaal 1 keer bewerkt
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had 454 aanslagen per minuut, oftewel 90.8 woorden per minuut.
Ik deed dat met 93 % foutloze aanslagen.
Ik deed dat met 93 % foutloze aanslagen.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
376 aanslagen per minuut. Best snel vond ik van mezelf.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Hebben jullie een typediploma?
Rush- Lady Post-a-lot
Jouw gemeten typesnelheid is 291 aanslagen per minuut, oftewel 58,2 woorden per minuut. Je deed dat met 98% foutloze aanslagen.
Nog best goed voor typen met twee vingers.
Ik heb toen ik 11 was geloof ik een typecursus gevolgd en ook een diploma gehaald, maar ben het helemaal verleerd en typ over het algemeen blind met twee vingers.
Nog best goed voor typen met twee vingers.
Ik heb toen ik 11 was geloof ik een typecursus gevolgd en ook een diploma gehaald, maar ben het helemaal verleerd en typ over het algemeen blind met twee vingers.
Laatst aangepast door freakielief op wo 13 jun 2012 - 2:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
403 aanslagen, maar volgens mij moet ik nog wel iets sneller kunnen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, ik heb het mijzelf gewoon aangeleerd.Rush schreef:Hebben jullie een typediploma?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik typ blind met 1 vinger van m`n linkerhand en 2 vingers van m`n rechterhand, hahaha.
Jouw gemeten typesnelheid is 404 aanslagen per minuut, oftewel 80,8 woorden per minuut. Je deed dat met 93% foutloze aanslagen.
Ik moet een typediploma halen als ik m`n opleiding ga doen, maar kan ook direct een toets aanvragen en was benieuwd hoe 'goed' dat ik was haha.
Jouw gemeten typesnelheid is 404 aanslagen per minuut, oftewel 80,8 woorden per minuut. Je deed dat met 93% foutloze aanslagen.
Ik moet een typediploma halen als ik m`n opleiding ga doen, maar kan ook direct een toets aanvragen en was benieuwd hoe 'goed' dat ik was haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Je deed dat met 93% foutloze aanslagen.
Jouw gemeten typesnelheid is 462 aanslagen per minuut, oftewel 92,4 woorden per minuut.
Je deed dat met 94% foutloze aanslagen.
Laatst aangepast door AngelNyn op wo 13 jun 2012 - 2:13; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik heb 287 aanslagen per minuut. Ik typ met twee vingers en heb dus ook geen typediploma.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
347 aanslagen, oftewel 69,4 woorden per minuut. Ik vind dat nog best goed van mezelf! Heb wel in groep 8 van de basisschool een typ diploma behaald
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Jouw gemeten typesnelheid is 512 aanslagen per minuut, oftewel 102.4 woorden per minuut. Je deed dat met 98% foutloze aanslagen.
Edit; ik heb een typediploma, maar kon het voor die tijd al, typ altijd blind.
Edit; ik heb een typediploma, maar kon het voor die tijd al, typ altijd blind.
Laatst aangepast door Pippa op wo 13 jun 2012 - 2:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
499 aanslagen
99.8 woorden per minuut.
Ik heb geen typ diploma
99.8 woorden per minuut.
Ik heb geen typ diploma
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Jouw gemeten typesnelheid is 510 aanslagen per minuut, oftewel 102 woorden per minuut. Je deed dat met 98% foutloze aanslagen.
Gast- Gast
Op de opleiding moet je 'blindtypen volgens tienvingersysteem en minimaal 130 aanslagen per minuut'. Wel zuur dat ik dus niet met 10 vingers typ. Dan kan ik vast die instaptoets ook niet doen.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Op de opleiding moet je 'blindtypen volgens tienvingersysteem en minimaal 130 aanslagen per minuut'. Wel zuur dat ik dus niet met 10 vingers typ. Dan kan ik vast die instaptoets ook niet doen.
Dat kan je je jezelf toch wel aanleren? 130 aanslagen per minuut is makkelijk te halen ?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
maar ik typ ook blind maar gebruik niet alle 10 m`n vingers. Zou dat echt zoveel uitmaken voor die test/werk?
Gast- Gast
Ik typ blind en haal genoeg aanslagen, meer dan het driedubbele, maar ik typ dus niet met 10 vingers en ik weet niet hoe snel dat te leren is als je al 12 jaar typt zoals je typt. Maar eens navragen of '10 vingers' echt zwaar weegt.AngelNyn schreef:Rush schreef:Op de opleiding moet je 'blindtypen volgens tienvingersysteem en minimaal 130 aanslagen per minuut'. Wel zuur dat ik dus niet met 10 vingers typ. Dan kan ik vast die instaptoets ook niet doen.
Dat kan je je jezelf toch wel aanleren? 130 aanslagen per minuut is makkelijk te halen ?
Rush- Lady Post-a-lot
Sjees, wat zijn jullie allemaal snel. Ik krijg er kramp van in mijn vingers. Ik kom niet verder dan; 372 aanslagen per minuut, 74.4 woorden. 99% foutloos.
Edit; En ik heb een typdiploma. Alleen ging dat niet zoals het moest gaan. Ze kregen me met geen mogelijkheid aan het blindtypen en ik heb het dan ook moeten leren met een vel papier over het toetsenbord heen, zodat ik niet continu zou kijken. Volgens mij ben ik geslaagd met 160 aanslagen per minuut. Heel zwak, als ik zie wat anderen kunnen.
Edit; En ik heb een typdiploma. Alleen ging dat niet zoals het moest gaan. Ze kregen me met geen mogelijkheid aan het blindtypen en ik heb het dan ook moeten leren met een vel papier over het toetsenbord heen, zodat ik niet continu zou kijken. Volgens mij ben ik geslaagd met 160 aanslagen per minuut. Heel zwak, als ik zie wat anderen kunnen.
Gast- Gast
430 aanslagen per minuut
86 woorden per minuut
96% foutloze aanslagen
Vind het trouwens heel irritant typen, ik verbeter mezelf altijd automatisch al, maar als je op backspace drukt dan telt ie dat ook fout en gaat ie blaten tot je de juiste letter intypt...
Ik heb wel een typediploma, ik type met 6 a 8 vingers tegenwoordig. Vroeger kon ik het beter, maar ik heb sinds twee operaties aan mijn linkerhand een nogal slechte motoriek gekregen en mijn die vingers bewegen slomer en stijver. Ik struikel soms echt over mijn eigen vingers met typen, haha!
86 woorden per minuut
96% foutloze aanslagen
Vind het trouwens heel irritant typen, ik verbeter mezelf altijd automatisch al, maar als je op backspace drukt dan telt ie dat ook fout en gaat ie blaten tot je de juiste letter intypt...
Ik heb wel een typediploma, ik type met 6 a 8 vingers tegenwoordig. Vroeger kon ik het beter, maar ik heb sinds twee operaties aan mijn linkerhand een nogal slechte motoriek gekregen en mijn die vingers bewegen slomer en stijver. Ik struikel soms echt over mijn eigen vingers met typen, haha!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Maura schreef:Sjees, wat zijn jullie allemaal snel. Ik krijg er kramp van in mijn vingers. Ik kom niet verder dan; 372 aanslagen per minuut, 74.4 woorden. 99% foutloos.
Ik heb leren typen op een oude typemachine daar werd dan eens in de zoveel tijd een nieuwe letter afgeplakt met een gekleurde sticker. Werkte perfect want zo kon je dus niet spieken! Maar ik was toen ook niet zo snel hoor, het examen was een thuisexamen en ik heb met de tijdtest gewoon gesmokkeld. Maar de meesten deden het ook op de computer, dus ik zat altijd als een malle op die toetsen te rammen om überhaupt wat op papier te krijgen. Uiteindelijk ben ik met de jaren steeds sneller gaan typen, doordat ik wel al blind kon typen ging dat eigenlijk vanzelf steeds sneller.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
тыквашка schreef:Maura schreef:Sjees, wat zijn jullie allemaal snel. Ik krijg er kramp van in mijn vingers. Ik kom niet verder dan; 372 aanslagen per minuut, 74.4 woorden. 99% foutloos.
Ik heb leren typen op een oude typemachine daar werd dan eens in de zoveel tijd een nieuwe letter afgeplakt met een gekleurde sticker. Werkte perfect want zo kon je dus niet spieken! Maar ik was toen ook niet zo snel hoor, het examen was een thuisexamen en ik heb met de tijdtest gewoon gesmokkeld. Maar de meesten deden het ook op de computer, dus ik zat altijd als een malle op die toetsen te rammen om überhaupt wat op papier te krijgen. Uiteindelijk ben ik met de jaren steeds sneller gaan typen, doordat ik wel al blind kon typen ging dat eigenlijk vanzelf steeds sneller.
Heb het inderdaad ook geleerd op een typmachine. Pas als je dat onder controle had, mocht je verder op een computer. Maar goed, daar heb ik zolang over gedaan, dat ik dacht dat ik nooit op een computer iets mocht tikken. Echt, iedereen was al typmachine af en ik zat daar met mijn typmachine en een vel wit papier over mijn handen.
Ik kan het me nu niet meer voorstellen dat ik niet blind zou typen met tien vingers en inderdaad, in de loop van de jaren iets sneller geworden.
Gast- Gast
Jouw gemeten typsnelheid is 480 aanslagen per minuut, oftewel 96 woorden per minuut.
Je deed dat met 99% foutloze aanslagen.
Je deed dat met 99% foutloze aanslagen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: