Spijkerjasje bleken
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Spijkerjasje bleken
Hi all. Ik heb een spijkerjasje die al wat jaartjes oud is. Hij heeft een lelijke blauwe/roestige kleur. Kan ik deze bleken? Hebben jullie dat weleens gedaan? En hoe zorg je ervoor dat hij niet meteen helemaal wit wordt.
Tips gevraagd!
Tips gevraagd!
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Spijkerjasje bleken
Ik heb jaaaren geleden eens een jasje gebleekt met gewoon bleekwater. Ik heb hiervoor een (schuur)sponsje (de zachte kant) gebruikt. Ik doopte deze in de niet verdunde bleekwater en stempelde/veegde hier vervolgens het jasje mee in.
Op deze manier wordt het dus niet gelijkmatig "wit" maar dat was ook niet mijn bedoeling. Als je tevreden bent met het resultaat even uitspoelen met water en laten drogen (stinkt nog wel een poos naar bleek).
Pas op dat je de spons niet té lang op één plek laat liggen want dan kunnen er gaten in ontstaan.
Op deze manier wordt het dus niet gelijkmatig "wit" maar dat was ook niet mijn bedoeling. Als je tevreden bent met het resultaat even uitspoelen met water en laten drogen (stinkt nog wel een poos naar bleek).
Pas op dat je de spons niet té lang op één plek laat liggen want dan kunnen er gaten in ontstaan.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Een spijkerjasje, kan dat nog?
» Spijkerjasje
» Iemand ervaring met tanden bleken?
» Tanden bleken
» tanden bleken
» Spijkerjasje
» Iemand ervaring met tanden bleken?